Grycan Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja to klasyczne lody śmietankowe skomponowane z kawałkami białej czekolady i wyrazistym, tropikalnym, lekko kwaskowym sosem mango-marakuja własnej produkcji. Czytaj więcej »
Grycan Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja to klasyczne lody śmietankowe skomponowane z kawałkami białej czekolady i wyrazistym, tropikalnym, lekko kwaskowym sosem mango-marakuja własnej produkcji. Czytaj więcej »
To produkt w pełni naturalny, bez konserwantów, barwników i aromatów. Idealny wybór dla osób aktywnych oraz dla tych, którzy z różnych względów unikają produktów zawierających laktozę. Czytaj więcej »
Klasyczny ser pleśniowy camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu. Czytaj więcej »
Do serka topionego kremowego oraz serka norweski smak z łososiem i koprem dołączą serek topiony hiszpański smak z papryką, pomidorami i chili oraz polski smak z szynką. Czytaj więcej »
Korpusy, które urzekają delikatną kruchością i fantastycznym smakiem. Idealna baza do efektownych deserów i wytrawnych mini przekąsek. Czytaj więcej »
W plenerze czy w domowym zaciszu – grill z pysznymi wypiekami od Dan Cake zawsze jest udany. Czytaj więcej »
Marka Profi rozszerzyła ofertę o pasztety w gramaturze 80 g, dostępne w trzech smakach: firmowym, z pomidorami i z pieczarkami. Czytaj więcej »
North Coast wprowadza do oferty Burratę d’Oro – wyjątkowy ser premium od renomowanego włoskiego producenta Cioffi. Czytaj więcej »
Bułka Hamburgerowa w stylu Brioche 4,5” wyróżnia się delikatnie słodkim smakiem, subtelnym maślanym aromatem oraz wyjątkowo puszystą strukturą. Czytaj więcej »
Teriyaki z czosnkiem to doskonała marynata do mięs, stir-fry oraz dip do sushi i sałatek, idealnie komponująca się z wieloma potrawami. Czytaj więcej »
Trend na pistacje nie słabnie – to jeden z najgorętszych smaków ostatnich sezonów. W odpowiedzi na tę popularność marka Nuii wprowadza nowy wariant – Śmietanka i Pistacje z Anatolii, kolejny etap w jej kulinarnej podróży. Czytaj więcej »
Marka HELIO, lider w kategorii zdrowych przekąsek, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt – HELIO STIXY z suszonych jabłek. Czytaj więcej »
Kisiele Krüger Yummy! zmieniają format saszetki na mniejszy. Dzięki tej zmianie Firma Krüger Polska realizuje strategię zrównoważonego rozwoju, ponieważ zużywa mniej folii do zapakowania kisielu, a co za tym idzie – redukuje wpływ opakowań na środowisko. Czytaj więcej »
W nadchodzącym sezonie grillowym Tan-Viet International prezentuje wyjątkową ofertę sosów Tao Tao, które stworzą niezapomnianą atmosferę wspólnych chwil. Czytaj więcej »
Soplica wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, oferując im możliwość personalizacji etykiet na butelkach Soplicy. Wszystko za pomocą specjalnego kreatora umieszczonego na stronie marki. To doskonała okazja dla wszystkich, którzy organizują ważne uroczystości i chcą nadać im wyjątkowy charakter. W tym roku konsumenci mogą wybierać spośród 37 unikalnych wzorów... Czytaj więcej »
Marka Żubrówka, znana z wyjątkowego podejścia do natury i jakości, przedstawia Gin Białowieski w odświeżonej odsłonie. Produkt ten inspirowany jest bogatym dziedzictwem Puszczy Białowieskiej, łączy tradycję z nowoczesnością, oferując wyjątkowy smak. Gin Białowieski to propozycja dla osób, które poszukują odświeżającego, ziołowego profilu, idealnego do miksowania i... Czytaj więcej »
Coca-Cola HBC wprowadza nowość na polski rynek piwa – Beck’s Green Lemon 2,5% w 500 ml puszce. To połączenie wieloletniej jakości marki Beck’s z orzeźwiającym smakiem cytryny, dostępne w najchętniej wybieranym przez Polaków opakowaniu dla tej kategorii produktowej. Czytaj więcej »
Mascotte prezentuje CONSY ACTIVE FILTER – pierwsze na polskim rynku Consy z aktywnym filtrem węglowym z węgla kokosowego. Czytaj więcej »
W linii Almette pojawiły się dwie unikalne nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu ‘light’ w kategorii puszystych serów twarogowych. 100% naturalnych składników, obniżona zawartość tłuszczu oraz większa ilość białka to benefity idealnie wpisujące się w bieżące trendy konsumenckie. Czytaj więcej »
Po spektakularnym sukcesie dubajskiej czekolady, Carrefour, jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, wprowadza na rynek kolejny orientalny produkt, który zyskuje ogromną popularność w mediach społecznościowych – czekoladę z “anielskimi włosami”. Ta unikalna czekolada to połączenie aksamitnej masy pistacjowej z delikatną, słodką watą cukrową inspirowaną orientalnymi deserami... Czytaj więcej »
Coca-Cola HBC wprowadza na polski rynek nowe smaki kultowej marki napojów energetyzujących. Monster Energy Rio Punch powiększa linię produktów na bazie soków owocowych, a Monster Energy Fantasy Ruby Red to kolejna nowość z linii bez cukru. Oba napoje są dostępne w sklepach w całej Polsce. Czytaj więcej »
Milka, jedna z wiodących marek słodyczy czekoladowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio o wyjątkową nowość. Milka Choco Croissant to potrójnie czekoladowa przyjemność, która już w marcu 2025 roku trafi do sklepów w całej Polsce. Nowość rozszerzy dynamicznie rozwijający się segment rogali pakowanych. Czytaj więcej »
Krążek SNACK & DIP to nowa odsłona kremowych topionych serów Hochland. Intensywne smaki: serowy i jalapeño, w połączeniu z aksamitną konsystencją, dają wiele możliwości do eksperymentowania w kuchni. Krążek jest doskonały jako snack, na kanapkę, ale przede wszystkim sprawdzi się jako dip do nachosów, dodatek do tacos, tortilli czy słupków warzyw. Czytaj więcej »
Marka Grycan wprowadza dwie wyjątkowe nowości – Lody Śmietankowe z pistacjami i sosem pistacjowym oraz Lody Śmietankowe z białą czekoladą i sosem mango-marakuja. Klasyczny smak został skomponowany z modnymi dodatkami, dzięki którym obie propozycje zaskakują harmonijnym połączeniem smaków i tekstur. Czytaj więcej »
The Coca-Cola Company oraz Bacardí Limited ogłosiły globalną współpracę, której efektem jest premiera gotowego do spożycia koktajlu Bacardí & Coca-Cola (RTD – Ready-To-Drink). Od początku kwietnia produkt dostępny jest w wybranych sieciach handlowych w Polsce. Czytaj więcej »
Słodkie chwile mają swój smak – czasem przychodzą w formie soczystych owoców, innym razem w postaci ulubionej czekolady. E.Wedel postanowił połączyć te dwa światy, wprowadzając do swojej oferty wyjątkowe nowości: jagodową czekoladę oraz WW o smaku jagodzianki. Te kuszące propozycje są już dostępne w sprzedaży ogólnopolskiej. Czytaj więcej »
Żywiec ponownie wyznacza trendy na polskim rynku piwa. Marka, wprowadza coś, czego jeszcze nie było, czyli bezalkoholowe piwa w najbardziej pożądanych przez konsumentów smakach z kwiatowym twistem. Tym razem Żywiec sięga po „Kwiaty Polskie”, które zaowocowały powstaniem dwóch nowości – Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. Czytaj więcej »
Wraz z nadejściem cieplejszych dni zmieniamy nie tylko garderobę, ale często także i podejście do gotowania. Na talerzach pojawia się więcej warzyw i lżejsze wersje klasycznych dań. Jeśli chcemy nadać im kremowej konsystencji i wyrazistego smaku, warto sięgnąć po Majonez Kielecki Lekki od WSP „Społem”. Sprawdzi się zarówno w sałatkach, dipach, jak i jako dodatek do... Czytaj więcej »
Wielkanoc to czas radości, rodzinnych spotkań i tradycji. To także doskonała okazja, by rozkoszować się ulubionymi smakołykami. Z tej okazji Colian przygotował wyjątkową ofertę, w której znajdziemy zarówno kultowe Figurki Goplana, cieszącego się dużą popularnością Zająca Grześki, jak i Śliwkę Nałęczowską oraz Złotą Wiśnię z serii Art Collection 2025. Czytaj więcej »
Od marca br. marka JemyJemy rozszerzyła swoje portfolio o nową linię dań gotowych, które odpowiadają na trendy i potrzeby współczesnych konsumentów – łącząc wysoką jakość, wyrazisty smak i codzienną wygodę. Wśród nowości znalazły się cztery apetyczne propozycje: Gulasz mięsny, Strogonow, Chili con carne oraz Kurczak curry. Oferta będzie szeroko promowana zarówno w... Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Polska Izba Mleka podczas majowego Walnego Zgromadzenia...
W I kwartale br. sądy załatwiły blisko 23 tys. spraw...
FoodWell (Delecta) i Mieszko (Zozole) łączą siły...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Marka E.Wedel buduje nowe formy doświadczania poprzez...
Wiosna i lato to doskonały czas, by zostawić smartfony w...
Podczas tegorocznej edycji London Spirits Competition 2025...
Konsumenci szukają gotowych rozwiązań – pięknych, ale i...
Lato zbliża się wielkimi krokami. W tym okresie najchętniej...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Linia ginów marki Lubuski firmy Henkell Freixenet Polska...
Greek Trade kontynuuje mocną kampanię reklamową marki El...
Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for...
Indykpol rozpoczął kampanię reklamową wspierającą...
E.Wedel ma dla fanów słodyczy smakowitą propozycję na...
Greek Trade promuje ofertę marki HELCOM doskonale dopasowaną...