Nowości

  • Nestea wprowadza Nestea Sparkling

    Piątek, 28 marca 2025

    Orzeźwienie nabiera nowego wymiaru. Nestea wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję kultowego napoju herbacianego, w której delikatne bąbelki spotykają się z wyrazistą maliną i orzeźwiającą miętą. To połączenie smaków, które przyciąga lekkością i świeżością, redefiniując sposób, w jaki możemy delektować się herbatą. Czytaj więcej »

  • Wiosenny powiew na talerzu

    Piątek, 28 marca 2025

    Gdy dni stają się coraz dłuższe, a promienie słoneczne coraz częściej pojawiają się na niebie, to znak, że do życia na nowo budzi się natura i nadchodzi czas wiosny. Nasze potrawy też się zmieniają i na talerzach rozkwita świeżość! Sprawdź przepisy z użyciem produktów VEGETA, które pomogą Ci przywitać wiosnę w Twojej kuchni. Czytaj więcej »

  • Produkty Fanex w nowej odsłonie

    Czwartek, 27 marca 2025

    Wielkanoc to czas, kiedy tradycja kulinarna i spotkania z najbliższymi przy stole odgrywają kluczową rolę. To moment, w którym sięgamy po sprawdzone receptury i smaki, znane od pokoleń. Aby jeszcze bardziej podkreślić wyjątkowy charakter wielkanocnych potraw, warto sięgnąć po wysokiej jakości dodatki. Fanex prezentuje zestaw produktów, które doskonale uzupełnią świąteczne... Czytaj więcej »

  • Soplica i E. Wedel ponownie łączą siły, tworząc dwie nowe kompozycje smakowe. Efektem tej współpracy są warianty inspirowane popularnymi deserami: Soplica Pistacjowa z białą czekoladą Wedla oraz Soplica o smaku Tiramisu z dodatkiem wedlowskiej czekolady. Czytaj więcej »

  • Ten projekt to owoc wielomiesięcznej pracy fantastycznego cross funkcyjnego zespołu! To wyjątkowe połączenie francuskiej elegancji i chrupiącego croissanta z włoskim serowym nadzieniem z pesto, bazującym na wyśmienitym serku Almette od Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola HBC, dystrybutor marek piwnych Ab InBev w Polsce wprowadza na polski rynek nowe opakowanie kultowego piwa. Jeszcze w marcu na półkach sklepowych pojawi się Stella Artois w puszce o pojemności 500 ml. Czytaj więcej »

  • Burger King po raz kolejny zaskakuje roślinną nowością, którą jest Plant-Based Bao Burger – orientalna odsłona klasycznego burgera w puszystej bułce bao. To kolejny krok marki w kierunku większej różnorodności i łatwiejszego dostępu do roślinnych alternatyw dla wszystkich miłośników dobrego jedzenia. Czytaj więcej »

  • Smak drożdżówek zamknięty w tubce – Łowicz przedstawia nową linię deserów, która daje przyjemność smaku i jest wygodna w użyciu. Czytaj więcej »

  • Zielona herbata to napój, który idealnie wpisuje się w wiosenny rytm życia. Naturalnie ożywia umysł i ciało, dodaje energii, wzmacnia witalność – a właśnie tego często potrzebujemy po zimowych miesiącach. Ale zielona herbata może zaoferować dużo więcej! Wie o tym marka Big-Active, która jest znana z tworzenia unikalnych wariantów smakowych. Czytaj więcej »

  • Hortex od lat jest synonimem jakości w kategorii mrożonek i soków. Teraz marka otwiera nowy rozdział. Odświeżona identyfikacja wizualna, nowoczesna komunikacja i poszerzona oferta produktowa sprawiają, że Hortex nie tylko wzmacnia swoją pozycję na rynku, ale również przyciąga nowych klientów. Jak przeprowadzić rebranding, który odświeży wizerunek, ale nie zatraci tożsamości?... Czytaj więcej »

  • MOKATE wprowadza do swojego portfolio nową linię produktów – Cappuccino ZERO bez dodatku cukru. To połączenie kultowego napoju kawowego z nowoczesną, zdrowszą formułą, wzbogaconą o stewię i błonnik, jest dostępne w trzech atrakcyjnych smakach: Malina i Kokos, Wanilia i Czekolada z Karmelem. Czytaj więcej »

  • Klasyczny ser pleśniowy camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu. Wytwarzany we Francji, zgodnie z przekazywaną od 100 lat z pokolenia na pokolenie serowarską tradycją, harmonijnie łączy kremowe wnętrze z delikatną skórką. Teraz dołączają do niego dwie NOWOŚCI – jedyne na polskim rynku produkty w posypkach, czyli Valbon Camembert w posypce śródziemnomorskiej oraz... Czytaj więcej »

  • Rynek przekąsek owocowych dynamicznie się rozwija, a konsumenci coraz częściej poszukują zdrowych, naturalnych produktów, które łączą wyjątkowy smak z wysoką jakością. HELIO Tropical Bites to nowa linia suszonych owoców, która zachwyca nie tylko smakiem, ale i konsystencją, oferując intensywne doznania egzotycznych owoców w każdej porcji. Czytaj więcej »

  • HELIO, renomowany producent bakalii i mas krówkowych, z radością wprowadza na rynek nową odsłonę swojego flagowego produktu – MASĘ KRÓWKOWĄ O SMAKU WANILIOWYM. To wyjątkowa propozycja dla miłośników słodkich wypieków i deserów, którzy cenią sobie najwyższą jakość i intensywny, naturalny smak. Czytaj więcej »

  • HELIO, czołowy producent bakalii i mas do ciast, wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązanie dla miłośników słodkich wypieków – Masę Krówkową w praktycznym opakowaniu typu doypack. To idealna propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, świeżość i doskonały smak. Czytaj więcej »

  • Marka HELIO, lider w kategorii zdrowych przekąsek, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt – HELIO STIXY z suszonych jabłek. To chrupiąca i naturalna alternatywa dla tradycyjnych słodyczy, stworzona z myślą o konsumentach, którzy cenią zdrowy styl życia i wyjątkowy smak. Czytaj więcej »

  • Sezonowa tabliczka Milki

    Wtorek, 18 marca 2025

    Tej Wielkanocy pojawi się nowość – sezonowa tabliczka Milka, która łączy najdelikatniejszą, alpejską mleczną czekoladę z uroczymi białymi zajączkami na każdej kostce. Czytaj więcej »

  • Grand Caramel Popcorn

    Wtorek, 18 marca 2025

    Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii lodów premium Grand. Czytaj więcej »

  • Grycan Lody śmietankowe z pistacjami i sosem pistacjowym to kompozycja bestsellerowych lodów śmietankowych z najbardziej pożądanym smakiem sezonu – pistacją. Czytaj więcej »

  • Pianki BBQ grill w torebce

    Wtorek, 18 marca 2025

    Oferta Sofio poszerzyła się o jeden z topowych produktów na zbliżający się okres grillowy – pianki BBQ grill. Czytaj więcej »

  • Daktyle w trzech wyjątkowych smakach inspirowanych popularnymi koktajlami: Mojito, Cuba Libre oraz Spritz. Czytaj więcej »

  • Milka, jedna z wiodących marek słodyczy czekoladowych na polskim rynku, poszerza swoje portfolio o wyjątkową nowość. Milka Choco Croissant to potrójnie czekoladowa przyjemność, która już w marcu 2025 roku trafi do sklepów w całej Polsce. Nowość rozszerzy dynamicznie rozwijający się segment rogali pakowanych. Czytaj więcej »

  • Posiłek w płynie od Zott

    Wtorek, 18 marca 2025

    Zott Hungry? Drink this! to bogaty w składniki odżywcze i witaminy napój mleczny, który może zastąpić pełnowartościowe danie. Czytaj więcej »

  • Wiosna to czas miłości, także tej do wyjątkowych smaków. Dlatego marka Lajkonik stworzyła chrupiące love story, w którym główne role grają kwaśna śmietanka i cebulka dymka – duet, który doskonale się uzupełnia. To właśnie ich idealne połączenie stało się inspiracją do stworzenia limitowanej edycji mini Krakersów NOVE LOVE. Przekąski ŚmietaNOVE i CebuLOVE są już... Czytaj więcej »

  • Soplica Szlachetna rozszerza swoje portfolio o dwa nowe warianty – Soplicę Szlachetną Polski Ziemniak oraz Soplicę Szlachetną Polską Pszenicę. Obie propozycje powstały z myślą o tych, którzy cenią najwyższą jakość oraz starannie dobrane składniki. Kunszt tradycji od pokoleń, połączony z pasją do tworzenia wyjątkowych smaków, znajduje pełne odzwierciedlenie w tych dwóch... Czytaj więcej »

  • Mokate Cappuccino ZERO bez dodatku cukru to odpowiedź na najnowsze trendy. Połączenie intensywnego aromatu kawy, delikatności mleka, aksamitnej pianki i słodkiej nuty stewii – to idealna propozycja dla tych, którzy cenią sobie zdrowie oraz przyjemność. Czytaj więcej »

  • Emocje zapisane w herbacianych liściach

    Poniedziałek, 17 marca 2025

    Adalbert’s Emocje to wyjątkowa linia herbat premium, łącząca najwyższej jakości cejlońską herbatę z wyselekcjonowanymi dodatkami smakowymi. Czytaj więcej »

  • Woda funkcjonalna od Mattoni 1873

    Poniedziałek, 17 marca 2025

    W odpowiedzi na znaczący wzrost kategorii wód funkcjonalnych na rynku, w ofercie firmy Mattoni 1873 pojawiła się Magnesia PLUS. Czytaj więcej »

  • Poczuj owocowy Blast!

    Poniedziałek, 17 marca 2025

    Arbuz, mango-ananas czy kaktus? Dane rynkowe pokazują, że warianty owocowe napojów energetycznych stale zdobywają coraz większą popularność wśród konsumentów. Czytaj więcej »

  • The Balvenie Fifty Collection

    Poniedziałek, 17 marca 2025

    The Balvenie prezentuje jedną ze swoich najrzadszych edycji – The Balvenie Fifty Collection, celebrującą 50 lat mistrzowskiego rzemiosła. Kolekcja to trzyletnia trylogia, w której co roku pojawi się jedynie 125 butelek. Czytaj więcej »

więcej artykułów