O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i skuteczność działania największych graczy z branży FMCG opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i skuteczność działania największych graczy z branży FMCG opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »
O współpracy z siecią i ważnych decyzjach, przed którymi stanie każdy franczyzobiorca rozmawiamy z Krzysztofem Mazurkiewiczem, Prezesem Zarządu firmy KHM DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. – franczyzobiorcą Carrefour Polska prowadzącym supermarket tej sieci w Kole. Czytaj więcej »
Pandemia, inflacja, wojna w Ukrainie... Wszystkie te wydarzenia odbiły się na całym sektorze spożywczym. O trendach, wyzwaniach na rynku, a także planach na przyszłość – z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Pandemia bardzo mocno odbiła się na branży drobiarskiej. Inflacja, ptasia grypa, wojna – te czynniki dodatkowo obciążyły rynek. A perspektywy całego sektora uzależnione są też od wielu innych czynników. Z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym firmy Indykpol rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor... Czytaj więcej »
O wpływie pandemii na branżę napojową, trendach na rynku wody, soków i napojów oraz o kierunkach rozwoju z Piotrem Chęcielewskim, Członkiem Zarządu Jurajska i Dyrektorem Marketingu firmy Hortex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Katarzyny Rylskiej, Category Marketing Managera w Sante kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
24 lutego 2022 roku Rosja napadła na Ukrainę. Agresor odpalił pociski manewrujące na ukraińskie miasta. W jednym z nich – Łucku – swój zakład produkcyjny i główną siedzibę ma Modern Expo Group. O to jak wygląda działalność firmy z perspektywy trwającej od ponad dwóch miesięcy wojny – zapytaliśmy Bogdana Łukasika – Prezesa Zarządu Modern Expo S.A. i... Czytaj więcej »
Korzystanie z nośników na wynajem może być kluczowe w kontekście niedoborów palet na rynku i rosnących cen ich zakupu. O korzyściach ze współpracy opowiada Joanna Łoboda, Sales Field Manager w CHEP. Czytaj więcej »
Wywiad z Mają Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska. Czytaj więcej »
O nowych chipsach z brązowego ryżu, zamiłowaniu Polaków do przekąsek oraz wysokiej jakości produktów z portfolio rozmawiamy z Magdaleną Łysoń – Członkiem Zarządu Eurowafel sp. z o.o. sp. k. Czytaj więcej »
O wartościach przyświecających prowadzeniu biznesu, ofercie produktowej oraz planach na dalszy rozwój rozmawiamy z Iwoną Sandak, Zastępcą Prezesa Zarządu w Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »
Kategoria radlerów zyska w tym roku przełomową innowację. O rozwoju tego segmentu oraz piwnych preferencjach Polaków rozmawiamy z Jackiem Borkiem, Senior Brand Managerem marki Łomża, Van Pur. Czytaj więcej »
Lody to kategoria, w której szczególnie istotne jest podążanie za trendami i sezonowe nowości. O szerokiej, bogatej ofercie lodowej rozmawiamy z Piotrem Gąsiorowskim, Dyrektorem Marketingu PPL Koral. Czytaj więcej »
Targi Expo Sweet na stałe wpisały się w kalendarz ogólnopolskich imprez branżowych przeznaczonych dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz HoReCa. W tym roku, po raz pierwszy w historii tego wydarzenia, organizatorzy postanowili wydłużyć czas jego trwania do czterech dni – od 27 lutego do 2 marca. Po raz pierwszy też na targach wśród wystawców pojawił... Czytaj więcej »
Ewolucja przyzwyczajeń konsumenckich spowodowała zmiany w całej gospodarce. Jak wyglądają trendy w branży logistycznej i w jakim kierunku rozwija się ten sektor? Na te i inne pytania odpowiada Sebastian Plesiński, Senior Business Development Director w FM Logistic. Czytaj więcej »
Środowisko naturalne i jego przyszłość to obecnie zmartwienie zarówno konsumentów, jak i producentów. O rynkowych trendach i ekologicznym podejściu opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager VARTA w firmie VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Zmiany nawyków konsumenckich, skutki opłaty cukrowej, a także działalność proekologiczna to jedne z gorętszych tematów w branży napojowej. O ostatnich zmianach opowiada Bartłomiej Kubacki, Demand Acceleration Director w firmie PepsiCo. Czytaj więcej »
Tradycyjna produkcja, składniki najwyższej jakości i podążanie za trendami rynkowymi to wartości gwarantujące sukces na rynku lodów. O wyjątkowej ofercie opowiada Wojciech Kwestorowski, Dyrektor Handlowy Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Luchowskiej, Business Unit Director w USP Zdrowie kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Wróbla, Prezesa Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Stale zmieniające się nawyki konsumenckie wpłynęły na wszystkie sektory FMCG, również na rynek mięsny. O trendach i wadze jakości produktów opowiada Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Każdego dnia do Spółdzielni trafia 5,5 mln litrów polskiego mleka” – o rosnącym znaczeniu patriotyzmu zakupowego, działaniach w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz innych oczekiwaniach konsumenckich rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – Edmundem Borawskim. Czytaj więcej »
Prekursor wielu rodzajów piwnych, firma o ugruntowanej pozycji na rynku z bogatą i ciekawą historią – w tym roku jubileusz 20-lecia obchodzi Browar Ciechan. O rozwoju browaru, działaniach towarzyszących jubileuszowi oraz trendach na rynku piwa rozmawiamy z Irminą Ochenkowską, Prezes Zarządu Borwary Regionalne Jakubiak. Czytaj więcej »
W czasach pandemii szukamy bohaterów i konkretnych przykładów, jak sobie radzić w codziennej, trudnej rzeczywistości. Firma Hochland Polska m.in. wspiera Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O innowacyjności branży oraz działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Małgorzaty Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów. Rozmawiamy na ten... Czytaj więcej »
ETi jest firmą rodzinną, założoną w 1961 roku przez wizjonera i przedsiębiorcę Firuza Kanatlı. ETi Group rozwijała się i tworzyła swoje portfolio na przestrzeni lat, stając się jedną ze 100 największych firm w Turcji. Generuje ponad 1,3 miliarda dolarów rocznej sprzedaży na całym świecie (2017). Zatrudnia ponad 7 500 pracowników, posiada 8 zakładów produkcyjnych – w tym... Czytaj więcej »
Nowoczesna, idąca z duchem czasu, dostosowująca się do trendów zakupowych, odpowiadająca na szerokie potrzeby nabywców – o marce MAOAM opowiada Marzena Sadurska, Brand Manager MAOAM w firmie Haribo. Czytaj więcej »
O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i...
„Z ludźmi i dla ludzi...
Rozmowa z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz...
VALBON – oryginalne francuskie sery w nowej...
Rozmowa z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem...
W ostatnich latach Wyborowa Pernod Ricard systematycznie...
We wtorek, 21 czerwca 2022 roku, po dwuletniej przerwie...
Perspektywy dla handlu stacjonarnego polepszyły się po...
Najnowszy e-podręcznik „W Twoim odpowiedzialnym sklepie”...
Już wkrótce nowy spot reklamowy z Vito Bambino!...
Już w czwartek, 23 czerwca, Lidl otworzy swój obiekt w...
W nowym centrum pracę znajdzie ponad 600 osób...
Ekologiczne rozwiązania dają najemcom spore oszczędności...
Leasingodawca już od wielu lat jest aktywnym uczestnikiem...
Wytrzymałość, efektywność czy niezawodność? ...
Grupa Muszkieterów otworzyła drugą w tym roku stację paliw...
Eksperci autobaza.pl postanowili sprawdzić, jak zmieniła się...
Samochód używany okazuje się być dobrą inwestycją...
Butcher’s Original mają tylko naturalne składniki, są...
Firma PROFI rozbudowuje portfolio marki JemyJemy...
Doskonałe w smaku alternatywy dla serów – m.in. goudy...
Najnowsze wydanie limitowanej edycji ginu prosto z Gabinetu...
Poznaj smaki egzotycznej przygody zamknięte w znanych i...
Bracia Sadownicy aktywnie działają i pomagają, wychodząc z...
To połączenie wygody, pysznego smaku i aż 40% owsianki!...
15 czerwca br. ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody...
Mleko i produkty mleczne powinny znajdować się w codziennej...
Tegoroczna kampania marketingowa oraz 25-lecie funkcjonowania...