Wywiady

  • Trzy pytania do Bartłomieja Tarłowskiego, Menadżera ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej w Intermarché kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Bycie blisko klientów to cel, który przyświeca Stokrotce już od 30 lat. Dzięki temu sieć wciąż się rozwija, otwiera nowe placówki i dostosowuje się do potrzeb konsumentów. O początkach i współczesnych wyzwaniach rozmawiamy z Mirosławem Wawryszczukiem, Dyrektorem sprzedaży i marketingu, Członkiem zarządu Stokrotki. Czytaj więcej »

  • Startuje 9. edycja Wielkiej Loterii Almette. Tym razem do wygrania będzie całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM ze strefą relaksu i oszałamiającymi widokami na Giewont oraz pasmo Babiej Góry. Dodatkowo 5 razy dziennie losowane będą nagrody o wartości 1 000 zł. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Profi S.A. „wyznaczamy trendy”

    Wtorek, 10 września 2024

    Lider w kategorii pasztetów i kreator rynku dań gotowych – mowa o firmie Profi, która dzięki nieustannemu poszukiwaniu nowych możliwości stale się rozwija. O podejmowanych działaniach i planach opowiada Krzysztof Stojanowski, Prezes Zarządu w firmie Profi S.A. Czytaj więcej »

  • Agnieszka Koc, Dyrektorka ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Jeronimo Martins Polska w rozmowie z Kariną Ostatek, Regional Senior Marketing Manager z firmy SIG oraz z Michałem Siwkiem, Head of Decarbonization & Biodiversity Product w BNP Paribas Bank Polska. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE – jakość i rozwój

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Ostatnie lata pokazały, że w kwestii bezpieczeństwa i jakości produktów Polacy są coraz bardziej wymagający. Artykuły higieniczne są szczególną kategorią, która towarzyszy nam każdego dnia. O obecnych standardach i specyfice segmentu opowiadają Katarzyna Włodarczyk, Senior Brand Manager kategorii ręczników papierowych Velvet oraz Magdalena Bartoszuk, Brand Manager kategorii... Czytaj więcej »

  • Świeżość, nowoczesność i skuteczność

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Wywiad z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, Lakma Strefa Czytaj więcej »

  • Zrównoważony rozwój w Hochland Polska

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Jak co roku Hochland Polska przygotował raport na temat zrównoważonego rozwoju, który jest jednym z pięciu głównych filarów strategii firmy. Publikacja obejmuje działania w obszarze ESG w roku 2023. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Sonko – na śniadanie i do plecaka

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Wywiad z Anną Rozdolską, Trade Marketing Manager w firmie Sonko Czytaj więcej »

  • Polskie owoce są w naszym DNA

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    Polska jest jednym z europejskich liderów w produkcji owoców, m.in. jabłek, porzeczek, agrestu czy truskawek. Surowce te stanowią doskonałą bazę do przetworów, w tym wyrobu wina. Zajmuje się tym DiWine – polska manufaktura, która wytwarza wino wyłącznie na bazie rodzimych plonów. Z właścicielami Beatą Iwańczyk-Bańcerowską oraz Marcinem Bańcerowskim rozmawiała Joanna... Czytaj więcej »

  • Świat marki MAOAM

    Poniedziałek, 12 sierpnia 2024

    MAOAM to marka, która w kategorii gum rozpuszczalnych nie ma sobie równych. Oferuje szerokie portfolio, które dodatkowo co chwila zaskakuje nowymi smakami i formatami. Dlaczego są gwarancją rotacji w sklepie? O ofercie, sprzedaży i komunikacji marketingowej opowiada Marzena Sadurska, Manager Brand Marketing w Haribo. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Marcina Jakubczaka, Export Managera w Mattoni 1873 a.s. kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

  • Domestos: sprzątaj jak smart shopper!

    Piątek, 09 sierpnia 2024

    Chemia gospodarcza należy do podstawowych kategorii, które są obecne w każdym domu. Domestos to jeden z bestsellerowych brandów, który łączy jakość z innowacyjnym spojrzeniem na trendy i potrzeby konsumenckie. O marce opowiada Anna Osińska, Toilet Cleaners Marketing Manager w Unilever. Czytaj więcej »

  • Zrównoważona transformacja Danone

    Czwartek, 11 lipca 2024

    Danone jest światowym liderem w wielu kategoriach produktowych. To również pionier w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, dekarbonizacji i zrównoważonego rozwoju. O tym jak wyglądają działania organizacji w wymienionym zakresie, opowiada Paulina Kaczmarek, Head of Sustainability w grupie spółek Danone w Polsce, w rozmowie z Kariną Ostatek i Michałem Siwkiem w ramach... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Anny Kality, Dyrektor marketingu, współwłaścicielki GFS Poland, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Leszek Organista, Senior Brand Manager w CEDROB FOODS S.A. Czytaj więcej »

  • Hochland – z duchem czasu!

    Czwartek, 11 lipca 2024

    Hochland Polska obchodzi w tym roku 30-lecie istnienia w naszym kraju. Firma jest wśród liderów na rynku markowych serów w Polsce. Koncentruje się na optymalizacji biznesu – zarówno po stronie operacyjnej: wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych, jak i asortymentowej. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Kategoria przekąsek słonych stale się rozwija, a okres letni jest idealną okazją do zwiększenia jej sprzedaży. Jak wygląda jej sytuacja na rynku? Zgodnie z jakimi trendami rozwija się kategoria i jakie działania podejmują producenci, by zwiększyć spożycie? Na te i inne pytania odpowiada Łukasz Knapowski, Dyrektor Handlowy w firmie Aksam. Czytaj więcej »

  • Warzywa i owoce są niezbędne w zdrowej diecie i gwarantują lepsze samopoczucie. Jednak czy goszczą na talerzach Polaków w odpowiedniej ilości? Czy nasi rodacy są świadomi, ile powinna wynosić zdrowa dawka witamin w ciągu dnia? Czy edukacja w tym zakresie jest wystarczająca? O tym wszystkim opowiada Paulina Kopeć, Sekretarz Generalny Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i... Czytaj więcej »

  • Grycan – marka łącząca pokolenia

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Kategoria lodów z roku na rok zyskuje na popularności, a Polacy po słodki przysmak sięgają nie tylko w sezonie wiosenno-letnim. Grycan to rodzinna firma, która od pokoleń tworzy lody według ściśle ustalonej receptury. O tym, jak rozwija się rynek lodów i o planach na przyszłość opowiada Małgorzata Grycan, współwłaścicielka marki Grycan – Lody od Pokoleń w rozmowie z... Czytaj więcej »

  • Colian: słodka historia

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Zaczęło się od niewielkiej firmy. Colian to dziś marki z tradycjami i wyjątkową renomą. O drodze jaką pokonało przedsiębiorstwo i planach rozwojowych opowiada Jan Kolański, Prezes Zarządu Colian. Czytaj więcej »

  • Cisowianka: w zgodzie z trendami

    Poniedziałek, 10 czerwca 2024

    Rynek wody butelkowanej to coraz prężniej rozwijający się segment – otwarty na nowości i innowacje. O nowych formatach i opakowaniach Cisowianki, a także planach na przyszłość opowiada Tomasz Siemiątkowski, Dyrektor Handlowy w Nałęczów Zdrój. Czytaj więcej »

  • Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • Nowy wizerunek, taka sama pasja

    Środa, 15 maja 2024

    Tradycja i nowoczesność w jednym znaku, dostępność i jakość dla każdego, najlepsze smaki wspólnych chwil – to najważniejsze wartości towarzyszące marce Skiba przy wprowadzonym rebrandingu. Jakie działania obejmował, dlaczego został wdrożony oraz o planach na przyszłość opowiada Mirosława Skiba, Wiceprezes Zarządu w Zakładach Mięsnych Skiba. Czytaj więcej »

  • Dla Grupy Maspex, jednej z największych firm w segmencie produktów spożywczych w środkowowschodniej Europie, rok 2023 był pełen wyzwań. Wysoka inflacja, przejęcie marki Becherovka i zapowiedź zmian w systemie kaucyjnym – to tylko niektóre sprawy, z którymi producent musiał się zmierzyć. O tym, jak firma ocenia miniony rok i nadchodzące projekty opowiada Krzysztof Pawiński,... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do...

    Środa, 15 maja 2024

    Trzy pytania do Edyty Szczepańskiej, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w ZUH „ROBICO”, kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Branża mięsna zmaga się obecnie z wieloma wyzwaniami, wśród których znajdują się malejące spożycie czy rosnące koszty produkcji. Jak radzi sobie z nimi jeden z liderów branży mięsnej? O rynku mięsnym, inwestycjach, wyzwaniach i perspektywach na przyszłość z Przemysławem Gostkiewiczem, Prezesem Zarządu Sokołów, rozmawiają Wojciech Szeląg – Gospodarz programu Gabinet... Czytaj więcej »

  • Dobre praktyki Hochland Polska

    Środa, 15 maja 2024

    Kolejny raz dobre praktyki Hochland Polska, dotyczące zrównoważonego rozwoju i CSR, zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu – opublikowano je w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • LAKMA umila codzienne porządki!

    Wtorek, 16 kwietnia 2024

    Marta Całus, Trade&Marketing Manager, LAKMA STREFA Czytaj więcej »

  • W marcu wystartowała nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Marka zachęca konsumentów do chwil przyjemności a ambasadorką kampanii skierowanej do pokolenia milenialsów i generacji Z – została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa. Kulisy nowej kampanii odsłoniła przed nami Karolina Kuźnicka-Salhuana,... Czytaj więcej »

więcej artykułów