Wywiady

  • Mondelēz zwiększa zaangażowanie w Polsce

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Mondelēz rośnie w Polsce szybciej niż europejska średnia, a rynek nad Wisłą staje się jednym z kluczowych w globalnym portfolio Grupy. O wynikach, inwestycjach, lojalności konsumentów i potencjale rozwoju z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz International w Polsce i krajach bałtyckich rozmawiają Michał Siwek, Head of Decarbonization & Biodiversity Product w BNP... Czytaj więcej »

  • Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia makroekonomicznego można rozwijać biznes, wykorzystując nietypowe rozwiązania. O działalności muzeum, ciekawych współpracach oraz dostosowywaniu się do oczekiwań młodych pokoleń opowiada Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający firmy Wedel, w rozmowie z Wojciechem Szelągiem – gospodarzem programu Gabinet Spożywczy – oraz... Czytaj więcej »

  • Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873 Czytaj więcej »

  • Tegoroczna edycja międzynarodowego konkursu The Spirits Business Spring Tasting okazała się spektakularnym sukcesem dla CEDC. Kamil Gębski, Dyrektor Marketingu Spirits w CEDC International, zdradza kulisy tego osiągnięcia oraz wyjaśnia, w jaki sposób polskie marki budują swoją pozycję na świecie, odpowiadają na zmieniające się trendy oraz sięgają do tradycji, by tworzyć... Czytaj więcej »

  • Knorr zmienia oblicze dań gotowych

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Rynek dań gotowych i instant dynamicznie się zmienia, a oczekiwania konsumentów stale rosną. O trendach, które obecnie kształtują segment dań błyskawicznych, dynamicznych zmianach w preferencjach konsumenckich, podejściu marki Knorr do kwestii jakości, zdrowia i innowacji, a także o aktualnej, ambitnej kampanii marketingowej i kierunkach rozwoju oferty opowiada Aleksandra... Czytaj więcej »

  • Kategoria serów wyróżnia się dużą różnorodnością – zarówno pod względem smaków, formatów, jak i okazji konsumpcji. Podobnie zróżnicowane jest portfolio Hochland Polska. Rok 2025 dopiero się rozpędza, ale już widać, że Hochland nie próżnuje, jeśli chodzi o nowości produktowe. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland... Czytaj więcej »

  • ZPC Otmuchów zakończył wielomiesięczne prace nad uruchomieniem nowej linii produkcyjnej pianek typu marshmallow. O nowych możliwościach produkcyjnych, ekspansji pod marką Bebeto oraz szansach eksportowych i zakupowych, jakie daje przynależność do Grupy Kervan – opowiada Marcin Kukliński, Prezes Zarządu ZPC Otmuchów. Czytaj więcej »

  • MAXPOL świętuje 35-lecie działalności

    Poniedziałek, 12 maja 2025

    Firma MAXPOL rozpoczęła działalność w zakresie organizacji zagranicznych targów dla polskich wystawców w 1990 roku. Z okazji jubileuszu, poprosiliśmy Panią Małgorzatę Ryttel, Prezeskę Zarządu, oraz Wojciecha Ryttel, Członka Zarządu firmy, o podsumowanie dotychczasowej, 35-letniej działalności. Czytaj więcej »

  • Trzy Pytania do Zygmunta Ochała, Członka Zarządu Krajowego Systemu Kaucyjnego Zwrotka, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Michał Osuch, Retail & Asset Senior Manager Poland & Baltics, CHEP Czytaj więcej »

  • Perfetti Van Melle to globalny lider w branży słodyczy, oferujący takie marki, jak Mentos czy Chupa Chups. O wyzwaniach, sukcesach firmy, strategiach zrównoważonego rozwoju oraz innowacjach w branży słodyczy ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w Perfetti Van Melle, rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz programu Gabinet Spożywczy – oraz Michał Siwek, Head of... Czytaj więcej »

  • W obliczu rosnących wyzwań klimatycznych zrównoważony rozwój przestaje być jedynie deklaracją – staje się planem działania. Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której aspekty omawiają Agata Koppa, Dyrektorka ds. ESG & Corporate Affairs, oraz Teresa Aldea, Kierowniczka ds. Zrównoważonego Rozwoju w Carlsberg Polska. Czytaj więcej »

  • Velvet CARE - Wydajność i wysoki standard

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet CARE Czytaj więcej »

  • Marki, które inwestują w zrównoważony łańcuch dostaw, tworzą przyszłość, w której etyka i ekologia idą w parze z bieżącymi trendami. „Powód jest napisany na etykiecie” – to najnowsza kampania Foxy, w której marka pokazuje, że nie ma przed konsumentami tajemnic dotyczących produkcji swojego asortymentu i zachęca ich do czytania etykiet. O komunikacji oraz podejściu... Czytaj więcej »

  • Duma z bogatej tradycji i kultowych przysmaków, jak krem Nutella czy pralinki Ferrero Rocher, nie oznacza, że Ferrero przestanie zaskakiwać miliony swoich fanów w Polsce i na całym świecie. Dlatego firma nieustannie poszerza ofertę, pozwalając konsumentom znajdować ich ulubione smaki w nowych odsłonach. O wyjątkowości oferty, zmianach w trendach konsumenckich oraz strategii... Czytaj więcej »

  • SC JOHNSON ochroni przed insektami

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Łukasz Wesołowski, Senior Retail Account Manager, SC Johnson Czytaj więcej »

  • Strategia Bakallandu – trendy i nowości

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Sylwia Kowalska, Brand Manager w FoodWell Czytaj więcej »

  • Cymes: czas na zmiany

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Marka Cymes – od lat znana z produkcji świeżych, naturalnych i bogatych w wartości odżywcze soków – przechodzi rebranding. Obejmuje on m.in. identyfikację wizualną, działania wspierające markę, a także nową ofertę produktową. O procesie opowiada Konrad Jędrzejak, Senior Brand Manager marki Cymes Tłocznia. Czytaj więcej »

  • W warszawskim Centrum Expo XXI miały miejsce największe w Polsce targi branży cukierniczej i lodziarskiej – Expo Sweet. Wśród wystawców nie zabrakło stoiska Hochland Professional, działu oferującego produkty i profesjonalne rozwiązania przeznaczone dla branży HoReCa. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • JBB Bałdyga inspiruje do eksperymentowania

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    JBB Bałdyga, jeden z czołowych producentów wędlin w Polsce, przechodzi rebranding i szykuje się na sezon grillowy. O swojej ofercie i planowanych działaniach opowiada Andrzej Kowalski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu JBB Bałdyga. Czytaj więcej »

  • Znalezienie dostawcy, który nie tylko dowozi, ale i realnie wspiera rozwój biznesu, wydaje się niemal niemożliwe. A jednak – Pilot International od 25 lat pokazuje, że się da. I to jak! Obsługują kilkadziesiąt rynków i dystrybuują marki globalnych graczy. Jak to zrobili? Co stoi za ich sukcesem? O tym, jak działa firma, która „nigdy nie zostawia handlowca samego z problemem”... Czytaj więcej »

  • Ambra: wrażliwość na potrzeby konsumenta

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Rynek wina staje dziś przed wieloma wyzwaniami – konsumpcja pozostaje na stabilnym poziomie, a jednocześnie Polacy są coraz bardziej świadomi i poszukują nowych smaków oraz wartości. Aby branża mogła dalej się rozwijać, musi odnaleźć się w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i dostarczyć nowych impulsów wzrostu. O tym, jak Ambra odpowiada na potrzeby współczesnych... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Anny Anusiak, Dyrektor Marketingu w firmie Bewa, kieruje Katarzyna Jurkitewicz. Czytaj więcej »

  • Bartłomiej Tarłowski, Menadżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej, Grupa Muszkieterów. Czytaj więcej »

  • Schweppes – synonim orzeźwienia

    Wtorek, 11 marca 2025

    Paweł Wałach, Senior Marketing Manager Poland & CEE, Suntory Beverage & Food Poland. Czytaj więcej »

  • Wciąż zmieniające się potrzeby konsumentów sprawiają, że rynek napojów energetycznych dynamicznie się rozwija. XL Energy to firma, która całkowicie spełnia stale rosnące oczekiwania konsumentów. O planach rozwojowych na 2025 rok oraz rozbudowie portfolio opowiada Grzegorz Fijał – Brand Manager w XL Energy. Czytaj więcej »

  • Hortex: podążając za trendami

    Wtorek, 11 marca 2025

    Od ponad 70 lat produkty Hortex goszczą na polskich stołach i pomagają w przygotowaniu zdrowych posiłków. Przy tworzeniu nowych, wyjątkowych pozycji marka kieruje się tradycją, ale jednocześnie czerpie inspiracje z nowoczesnych trendów. O nowej kampanii, sile brandu, działaniach społecznych i planach na przyszłość opowiada Urszula Bonecka, Marketing Director marki Hortex. Czytaj więcej »

  • Tymbark – tradycja i innowacje

    Wtorek, 11 marca 2025

    Tradycja, innowacje i odpowiedzialność społeczna – to filary, na których opiera się sukces marki Tymbark. Rzecznik Prasowy Grupy Maspex, Daniel Karaś, opowiada o planach marki na nadchodzący rok, propozycjach i nowościach produktowych idealnych na wielkanocne stoły oraz 25 latach rozwoju Pucharu Tymbarku – największego w Europie turnieju piłki nożnej dla dzieci. Czytaj więcej »

  • Wysoka jakość, wygoda i zróżnicowane smaki, a do tego wyrafinowane doznania – rynek alkoholi w Polsce kształtują zmieniające się preferencje konsumentów. W związku z tym wybór pozycji do portfolio wymaga szczegółowej analizy rynku. O selekcji marek, trendach wpływających na branżę alkoholi, nowych projektach i kierunkach rozwoju opowiada Robert Walewski, Dyrektor Generalny... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Katarzyny Jezierskiej, Dyrektor Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy, kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

więcej artykułów