BOOSTER płyn do prania firan przeznaczony jest do stosowania zarówno w pralkach automatycznych jak i do prania ręcznego. Czytaj więcej »
BOOSTER płyn do prania firan przeznaczony jest do stosowania zarówno w pralkach automatycznych jak i do prania ręcznego. Czytaj więcej »
Marka Apart prężnie kontynuuje strategię rozwoju kategorii żeli pod prysznic, czego dowodem jest wprowadzenie na rynek nowej linii Mood Care. Czytaj więcej »
Sięgnij po 5-komorowe kapsułki z perełkami zmiękczającymi, zaprojektowane z myślą o kompleksowej pielęgnacji ubrań. Czytaj więcej »
Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to idealne połączenie komfortu i wydajności. Czytaj więcej »
Marka KRET wprowadziła do linii Biel Higiena dwa silnie działające żele do WC. Czytaj więcej »
Unilever nieustannie wdraża nowoczesne rozwiązania w każdym aspekcie swojej działalności. Czytaj więcej »
Jednym kliknięciem można zagęścić przerzedzone włosy, pozbyć się nieestetycznych odrostów czy siwych pasemek. A to wszystko bez upiększających filtrów. Wystarczy Joanna Hair Retouch, czyli nowy spray do retuszu odrostów, siwych i przerzedzonych włosów. Czytaj więcej »
Ultra Color to linia, która pozwala na doskonałą pielęgnację oraz podkreśla i przedłuża wyrazistość odcienia na włosach farbowanych i rozjaśnianych. Czytaj więcej »
Taśma naprawcza Python – bezkonkurencyjna jakość i siła, której możesz zaufać. Czytaj więcej »
Ludwik ALL IN 1 MAXX POWER PLUS kapsułki do zmywarek gwarantują najlepsze efekty zmywania wśród produktów do zmywarek marki Ludwik. Czytaj więcej »
Atomizer na insekty OFF!® Kids to nowy produkt wychodzący spod skrzydeł firmy SC Johnson, skupiony na potrzebach rodziców i ich najmłodszych pociech. Czytaj więcej »
Linia Ayurveda od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana starożytną ajurwedyjską tradycją pielęgnacyjną, łączy w sobie bogactwo naturalnych składników z niezwykłym zapachem przyjemności, który koi zmysły i odpręża ciało. Czytaj więcej »
Wielbiciele aury tropików i owocowych zapachów odnajdą w ofercie marki Luksja dwa wegańskie mydła do rąk: Soczyste Mango oraz Świeża Marakuja. Czytaj więcej »
Blask włosów to oznaka ich zdrowia, odpowiedniego nawilżenia i dobrze dobranej pielęgnacji. Czytaj więcej »
Świadomość ekologiczna Polaków cały czas rośnie i coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że ich codzienne decyzje zakupowe mają realny wpływ na stan planety. Czytaj więcej »
Najnowsza propozycja od marki STR8 – linia Wild Beat to coś więcej niż zapach – to prawdziwa symfonia zmysłów, unikatowe połączenie energii płynącej z muzyki i tajemniczości natury, które pomaga odkrywać dzikszą stronę swojego charakteru. Czytaj więcej »
Artykuły higieniczne odgrywają niezwykle ważną rolę w codziennym życiu. Wpływają one na komfort, zdrowie oraz jakość życia. Dlatego właściciele sklepów powinni zastanowić się, które produkty warto wprowadzić do swojej oferty. Czytaj więcej »
Unilever, odpowiadając na globalny insight konsumencki – rosnącą potrzebę szybkich, ale skutecznych rozwiązań w codziennym praniu – wdraża największą innowację w historii kategorii detergentów do prania. Wonder Wash to zaawansowana technologicznie linia żeli do prania stworzona specjalnie z myślą o krótkich, nawet 15-minutowych cyklach. Czytaj więcej »
Borotalco – włoska marka z ponad 120-letnią historią od kwietnia będzie dostępna we wszystkich drogeriach Rossmann. Ta ikoniczna marka antyperspirantów znana jest z wyjątkowej skuteczności i unikalnego zapachu. Czytaj więcej »
Już w najbliższą sobotę, 5 kwietnia w godzinach 11:00–12:00, w drogerii dm, przy ul. Śliwiaka 8 w Krakowie odbędzie się wyjątkowa Akcja Kasjerska z udziałem przedstawicieli Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Niepołomicach. Celem inicjatywy jest zebranie środków na doposażenie sali gimnastycznej i stołówki szkolnej – miejsc tak ważnych dla codziennego życia... Czytaj więcej »
SPRAY DLA DZIECI SPF50+ zapewnia optymalną ochronę przed promieniowaniem UV dla wrażliwej skóry dzieci. Czytaj więcej »
Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo – skuteczne, przystępne cenowo i niezbędne w każdej wiosennej metamorfozie domu. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie... Czytaj więcej »
Linia Japanese Rituals od Tesori d’Oriente to wyjątkowa kolekcja aromatycznych produktów body & home, inspirowana japońską tradycją pielęgnacyjną. Czytaj więcej »
Marka KRET wprowadziła do linii Biel Higiena dwa silnie działające żele do WC. Produkty zapewniają toalecie higieniczną czystość – zabijają 99,9% bakterii, wirusów i grzybów. Działają kompleksowo, także nad i pod powierzchnią wody. Czytaj więcej »
Marka OnlyBio przygotowała prawdziwą ucztę kolorystyczną. Czytaj więcej »
Papier toaletowy Velvet COMFORT 200 listków, 10 rolek to idealne połączenie komfortu i wydajności. Czytaj więcej »
Attis Soft to dwa nowe rodzaje mydła w płynie: Almond & Milk oraz Cherry Blossom. Mydła te są uzupełnieniem serii owocowej. Czytaj więcej »
Ultra Color to linia, która pozwala na doskonałą pielęgnację oraz podkreśla i przedłuża wyrazistość odcienia na włosach farbowanych i rozjaśnianych. Czytaj więcej »
Drogeria dm rozpoczyna kampanię „Wiosenne porządki”, która potrwa przez cały marzec. Celem akcji jest budowanie wizerunku dm jako miejsca, które oferuje klientom nie tylko szeroki wybór produktów, ale także korzystne rozwiązania zakupowe. Wiosna to czas, gdy z nową energią zabieramy się za odświeżanie naszych domów – a dzięki kuponom w aplikacji dm, sięgającym nawet 20%,... Czytaj więcej »
Wiosenne i przedświąteczne porządki to tradycja, która od lat wpisuje się w kalendarz wielu gospodarstw domowych. Wraz z nadejściem cieplejszych dni i zbliżającymi się świętami wielkanocnymi konsumenci podejmują się gruntownego sprzątania swoich domów, mieszkań oraz przestrzeni użytkowych. To czas intensywnych przygotowań, w których kluczową rolę odgrywają odpowiednio... Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Żabka oficjalnie otworzyła nowoczesne centrum logistyczne w...
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
W ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”...
Już 26 i 27 kwietnia Wrocław stanie się stolicą...
Lidl przygotował specjalną ofertę od GRILLMEISTER i Livarno...
Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Warszawskiej 63, jest...
Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty...
Wraz z nadejściem cieplejszych dni, Żubrówka wprowadza...
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym...
Grill to jedna z najchętniej wybieranych przez Polaków form...
W uznaniu dla historycznego dziedzictwa, z okazji...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
Dipy i nachosy marki El Sabor kolejny rok z rzędu reklamowane...
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami...
sarepska, delikatesowa, francuska i staropolska...
Krzysztof Ibisz, Katarzyna Dowbor i Joanna Koroniewska-Dowbor...
Mokate Cappuccino ZERO – nowość w portfolio MOKATE –...