Marka SIDOLUX wprowadziła niezawodny duet produktów do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Marka SIDOLUX wprowadziła niezawodny duet produktów do zadań specjalnych. Czytaj więcej »
Zmieniające się potrzeby i zainteresowania konsumentów sprawiają, że trendy na rynku chemii gospodarczej ciągle ewoluują. Polacy nie zwracają uwagi wyłącznie na cenę czy skuteczność produktu, ale także na jego skład, ekologiczność, a nawet opakowanie. Jakie trendy w chemii gospodarczej będą dominować w 2025 roku? Czytaj więcej »
Drogerie dm przyspieszają, by zgodnie z zapowiedzią na koniec roku mieć 50 sklepów w całym kraju. Już jutro o godzinie 10:00 kolejna pojawi się w Warszawie, przy ul. Głębockiej 15 w Centrum Handlowym Targówek. Będzie to największa dotychczas drogeria dm w Polsce. Z tej okazji na klientów czekają kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje... Czytaj więcej »
Święta Bożego Narodzenia tuż za rogiem, a wraz z nimi dylemat, który dotyka wielu z nas - jaki prezent sprawi, że bliska osoba poczuje się wyjątkowo? Badanie preferencji konsumenckich Polek ze społeczności kosmetycznej pokazuje, że niemal 90% kobiet cieszy się z otrzymania prezentu kosmetycznego. Na jakie konkretnie aspekty zwracają uwagę? Do jakiej kategorii powinien należeć... Czytaj więcej »
Coraz więcej badań dowodzi, że multiskaning wcale nam nie służy i nie sprawia, że działamy skuteczniej. Skupiając się na jednym zadaniu, wkładamy w nie całą energię i szybciej rozwiązujemy problem. Ta zasada dotyczy również kosmetyków, czego najlepszym przykładem jest nowa, Bombowa seria do pielęgnacji włosów Joanna, w której każda linia produktów nasycona jest jednym... Czytaj więcej »
Drogeria dm otworzyła swoje progi dla mieszkańców Skawiny. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny i prezenty dla całych rodzin. Jest to już 44 sklep w Polsce i 11. w Małopolsce. Czytaj więcej »
Jedna z najpopularniejszych drogerii w Europie debiutuje w Koziegłowach. Już w najbliższy czwartek, 21 listopada o godzinie 9:00 przy ul. Gdyńskiej 32 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w mieście. Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Będzie to 6. drogeria w województwie wielkopolskim i 43 w Polsce. Czytaj więcej »
Marka Sidolux wprowadziła na rynek dwie nowości, które warto mieć w każdym domu: Odtłuszczacz oraz Odkamieniacz. Czytaj więcej »
Koncentrat do płukania Booster Aroma Gardenia. Wydajny i ekonomiczny płyn zalecany jest do płukania wszystkich rodzajów tkanin. Czytaj więcej »
Jesień to idealny czas na kulinarne eksperymenty. Zupy dyniowe, korzenne wypieki, potrawy z sezonowych warzyw – warto się nimi rozkoszować właśnie teraz. A co ze zmywaniem? Czy zabrudzenia pozostałe na naczyniach po „barwnym” gotowaniu muszą być problemem? Z pomocą PUR absolutnie nie! Płyny PUR skutecznie usuwają nawet najbardziej uporczywy tłuszcz, przywracając czystość i... Czytaj więcej »
Krakowska drogeria dm mieszcząca się na os. Na Lotnisku 3 organizuje tzw. “Akcję Kasjerską”, która odbędzie się już w najbliższą sobotę, 19 października w godzinach od 12:00 do 13:00. W trakcie trwania wydarzenia za kasą sklepową usiądzie i obsłuży klientów Katarzyna Konewecka-Hołój, prezes Stowarzyszenia Piękne Anioły. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym... Czytaj więcej »
Zbliżają się święta, a wraz z nimi wielkie porządki. W związku z tym konsumenci zaopatrują się w sprawdzone środki czystości i akcesoria do sprzątania, a także szukają nowości, które zachęcą swoją wydajnością, ciekawym zapachem czy ekologicznym składem i opakowaniem. Co warto mieć w ofercie sklepu, aby każdy konsument znalazł odpowiedni dla siebie produkt? Czytaj więcej »
Nowe worki na śmieci STELLA o przyjemnym zapachu Vanilla Latte wyposażono w system wiązania typu taśma, który umożliwia szczelne zawiązanie i wygodne przenoszenie wypełnionego worka. Czytaj więcej »
Linia worków na śmieci marki Jan Niezbędny Easy-Pack, ciesząca się ogromną popularnością wśród konsumentów, została w tym roku rozszerzona o nowe worki o zapachu wiśni. Czytaj więcej »
Mgiełki zapachowe Kolorado Room Spray to idealny sposób na wprowadzenie do wnętrz niezwykłych kompozycji zapachowych. Czytaj więcej »
Produkty kosmetyczno-chemiczne są niezbędnym elementem w domu, dlatego każdego miesiąca różne artykuły z tej kategorii licznie lądują w koszykach zakupowych. I choć korzysta z nich cała rodzina, to jednak kobiety czują większą odpowiedzialność za ich zakup – wybierają nie tylko artykuły do sprzątania, ale również różnego rodzaju kosmetyki nie tylko dla siebie, ale też... Czytaj więcej »
Marka Joanna prezentuje specjalistyczną terapię do włosów wypadających Hair Therapy. W skład linii wchodzi szampon oraz wcierka. Czytaj więcej »
Nowa seria Połysk Hair of the Day OnlyBio to odpowiedź na pragnienie pięknych, zdrowych i lśniących włosów, wzbogacona o unikalne mleczne formuły, które oferują maksymalną przyjemność z codziennej pielęgnacji. Czytaj więcej »
Marka KRET poszerzyła portfolio o Płyny do czyszczenia stali nierdzewnej oraz płyt ceramicznych. Czytaj więcej »
Teraz miłośnicy papieru toaletowego Velvet White Cotton oraz Camomile & Aloe 200 listków mogą cieszyć się większym, promocyjnym opakowaniem zawierającym aż 10 dużych rolek (8+2 dodatkowe rolki przyjemnej miękkości i wytrzymałości). Czytaj więcej »
We wrześniu br. marka Bella ruszyła z pierwszym programem edukacji menstruacyjnej #OkresNoStres, który skupia się nie na fizycznych aspektach menstruacji, ale na wyzwaniach natury psychicznej, które towarzyszą dziewczynkom doświadczającym pierwszego okresu. Czytaj więcej »
Suszarka na pranie to jeden z tych produktów, do których nie zawsze przykładamy uwagę, a jednak odpowiednio dobrana może zmienić rutynę w przyjemność. Vileda Infinity Flex to przykład, że nawet tak pozornie zwyczajny przedmiot może być bogaty w rozwiązania, które ułatwiają życie i idealnie wpisują się w nowoczesne wnętrza. Czytaj więcej »
Polskie kosmetyki oraz produkty toaletowe coraz częściej stoją na łazienkowych półkach w Europie i na świecie. Według International Trade Center, Polska w 2023 roku była 8. największym dostawcą produktów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych na europejskim rynku. Akcenta wyliczyła, że wartość eksportu tych produktów znacznie wzrosła po pandemii. W 2023 roku wyniosła 5,02... Czytaj więcej »
Kampania płynu micelarnego Garnier wystartowała z początkiem października i potrwa do końca listopada. Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML. Czytaj więcej »
Codzienna pielęgnacja malucha to sztuka pełna wyzwań, zwłaszcza gdy chodzi o komfort i spokojny sen. Pieluchomajtki Kindii to odpowiedź na potrzeby nowoczesnych rodziców, którzy szukają rozwiązań dopasowanych do aktywnego trybu życia ich dzieci. Czytaj więcej »
W branży FMCG innowacje odgrywają kluczową rolę – zwiększają konkurencyjność, przyciągają nowych konsumentów i działają na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wyraźnie widać to wśród producentów chemii gospodarczej, kosmetyków i artykułów higienicznych, którzy prześcigają się w tworzeniu pionierskich i nowoczesnych rozwiązań. A te klienci chętnie wybierają ze... Czytaj więcej »
Trendy konsumenckie zmieniają się z roku na rok i dotyczą w takim samym stopniu produktów spożywczych czy odzieży, jak i kosmetyków lub artykułów higienicznych. Polacy poszukują nowości i innowacji – propozycji, które będą nie tylko wydajne i skuteczne, ale również przystępne cenowo i delikatne dla skóry. Poza tym coraz większa liczba konsumentów zwraca uwagę również na... Czytaj więcej »
Firma Bripox w październiku wprowadza na rynek nową taśmę naprawczą PYTHON, wyróżniającą się wytrzymałością i wszechstronnością zastosowań. Produkt będzie dostępny w sklepach na terenie całej Polski. Czytaj więcej »
Idealnie wyglądająca skóra to kwestia odpowiedniej dawki nawilżenia i dobrze dobranego światła, które optycznie maskuje wszelkie niedoskonałości, wyrównuje koloryt i sprawia, że skóra wygląda świeżo, promiennie, złociście i po prostu olśniewająco. Czytaj więcej »
Obszar biznesowy Laundry & Home Care (środki piorące i środki czystości) osiągnął silny, organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 3,1%. Czytaj więcej »
Doświadczeni eksperci z branży handlowej, przedstawiciele...
Ewa Stankiewicz, ekspertka i wspólniczka w Edelweiss....
Dr Jacek Czarnecki, szef działu legislacji i spraw naukowych...
Rozmowa z Martą Całus, Dyrektorem Marketingu, LAKMA...
Wywiad z Krzysztofem Lechowiczem, Kierownikiem ds. Zarządzania...
Mondelez Polska po raz czwarty z rzędu zdobył certyfikat TOP...
Rozwój zwieńczony sklepem nr 3000 w obliczu trudnej sytuacji...
ARYZTA Polska, wiodący producent wyrobów piekarniczych na...
Nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne...
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce...
Datki zbierane są do puszek w restauracjach i kawiarniach...
Marka ma wielki apetyt na pomaganie! ...
Po odświeżeniu, przebrandowaniu i ponownym zatowarowaniu...
W ofercie WSP „Społem” znajdziemy majonezy, musztardy i...
Przełomowa innowacja i światowa nowość w portfolio marki...
Kolekcja chrupek kukurydzianych firmy Celpol, dotychczas...
Jogurty typu mochi od Bakomy to odpowiedź na obecne trendy...
Na rynku pojawiły się nowe produkty marki Amoretta...
House of Asia z dumą prezentuje nową kampanię reklamową z...
Milka, marka słynąca z delikatności, w 2024 roku prowadziła...
Od poniedziałku, 13 stycznia, do środy, 15 stycznia, sieć...
Najnowsza kampania Kauflandu, „Moda na…” mocno wyróżnia...
Fundusz Żubra przeznaczył 450 tysięcy złotych na stworzenie...