• Najnowsze wydanie Hurt & Detal
  • Złote Innowacje
  • Złoty Paragon
  • Reklama
  • Kontakt
  • Zaloguj
Sobota, 30 września 2023 HURT & DETAL Portal branży spożywczej
  • Handel
  • Z rynku FMCG
  • Nowości
  • Kategorie produktów
  • Raporty
  • Wywiady

więcej artykułów

Wywiady

  • Trzy pytania do Karoliny Sarnik, p.o. Dyrektora Marketingu, ZM Silesia

    Kategoria wędlin to głównie produkty codziennego spożycia...

  • Image Recognition – wsparcie sprzedaży w każdych warunkach

    Piotr Łapiński, Product Manager w Asseco Business Solutions....

  • Do wygrania ekoDOM Almette z kuchnią pod chmurką!

    Wywiad z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...

  • Tetra Pak: Opakowanie zgodne ze stylem życia

    Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu na Europę Wschodnią w...

  • Restauracja Ramki z Łodzi: to ludzie wnoszą najwięcej radości do życia restauracji

    Rozmowa z Kamilem Piotrowskim – Managerem i Norbertem...

Wiadomości

  • Inflacja we wrześniu wyniosła 8,2 procent

    Jak wynika ze wstępnych danych Głównego Urzędu...

  • W firmach skończyły się rezerwy na inwestycje

    Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w...

  • Dyskonty tracą pozycję lidera. Hipermarkety najtańsze na rynku

    Ceny w sklepach nie wszędzie tak samo rosną. Okazuje się...

Z rynku FMCG

  • Masło ekstra Łaciate ze znakiem Poznaj Dobrą Żywność

    27 września podczas gali towarzyszącej poznańskim targom...

  • Carrefour mówi STOP marnowaniu żywności

    Setki ton uratowanego jedzenia rocznie...

  • Fundusz Żubra w obronie wilka i niedźwiedzia

    Priorytetem wspólnych działań jest pomoc prawna w sytuacjach...

  • Dietetycy zalecają włączenie margaryny do codziennego menu jako element profilaktyki zdrowotnej

    Całkowite spożycie tłuszczu powinno...

  • Franczyzobiorcy Żabki z certyfikatami Akademii Przedsiębiorczości

    We współpracy z Politechniką Warszawską i ekspertami z...

Auto

  • Duże podwyżki w serwisach wulkanizacyjnych

Nowości

  • Idealne posiłki do pracy czy szkoły – wartościowe dania i przekąski od Żabki

    Oferta dań gotowych i przekąsek marek własnych sieci Żabka...

  • Nowość od Lubelli – makarony cyferki i alfabet do zupy

    We wrześniu, marka Lubella do portfolio makaronów...

  • Chrupiąca pszenno-ziemniaczana nowość od Beskidzkich!

    To przekąska pszenno-ziemniaczana, która nawiązuje do...

  • Bakoma wprowadza Skyr – jogurt pitny typu Islandzkiego!

    Skyr może stanowić niezwykle wartościowy element diety. Ma...

  • HOFELEK – wafle holenderskie 33 g

    Są to wafle w stylu holenderskim w dwóch smakach – z...

Kampanie i Promocje

  • Chrupersy ryżowe od Lubelli z nową kampanią reklamową

    Ryżowe, z pełnym ziarnem i witaminami, a w dodatku wybitnie...

  • Szkolne grzeszki w kampanii Grześków

    Wafle Grześki wspierają nowe smaki w portfolio: Dark Brown...

  • Milka rusza z kampanią „Wielkie Smakowanie” promującą szerokie portfolio czekolad

    Milka, najdelikatniejsza czekoladowa marka, wraz z początkiem...

  • Nie piję. Będę Tatą – 9 września rusza kampania edukacyjna FASOFF.

    Według badań PARPA z 2022 r. 7 proc. kobiet w ciąży pije...

  • Łaciate zasady – nowa kampania wizerunkowa Mlekpolu

    W świecie sielskich mazurskich łąk panują proste...

© wszelkie prawa zastrzeżone 2023

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Partnerzy

Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich

Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.

Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy! Podany adres email jest niepoprawny

Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej) podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.