Konkursy

  • Marka Pudliszki ogłasza wyjątkowy konkurs dla branży gastronomicznej - do wygrania jest aż 50 kampanii billboardowych dla restauracji, punktów gastronomicznych i food trucków. Czytaj więcej »

  • Świetna wiadomość dla fanów intensywnego smaku karmelu, mleka i czekolady! Przez najbliższe dwa miesiące karmelowo-czekoladowe i czekoladowo-mleczne cukierki Tofflairs z Wawelu otrzymają silne wsparcie komunikacyjne. W okresie wakacyjnym produkty promować będzie Loteria Tofflairs oraz intensywna kampania w mediach. Czytaj więcej »

  • „Pysznie się składa” – pod takim hasłem marka Dan Cake zaprasza konsumentów do udziału w angażującym konkursie. Akcja ma na celu budowanie świadomości produktowej wokół gofrów i spodów tortowych. Czytaj więcej »

  • Sertop – konkurs „Grilluj z nami”

    Poniedziałek, 21 czerwca 2021

    Tyski producent serków topionych zaprasza do nowego konkursu, w którym można wygrać zestawy do przygotowania hamburgerów. Nagrody przewidziane są dla 14 osób, które zamieszczą w komentarzach pod konkursowym postem na fanpage @Sertop Tychy oryginalne przepisy oraz zdjęcia potraw z wykorzystaniem serka topionego. Czytaj więcej »

  • Marka Prymat rusza z promocją musztard pod hasłem „Ty zdecyduj, co wybierasz!". Promocja daje dwie możliwości - udział w loterii lub zwrot pieniędzy. Łączna pula nagród to 200 tysięcy złotych. Promocja będzie trwać 6 miesięcy. Czytaj więcej »

  • W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą... Czytaj więcej »

  • 1 czerwca br. Żywiec Zdrój wystartował z ogólnopolską akcją promocyjną realizowaną pod hasłem „Wygraj dom w górach z Żywiec Zdrój”. W loterii paragonowej biorą udział wszystkie produkty marki Żywiec Zdrój. Nagrodą główną jest nieruchomość gruntowa na Żywiecczyźnie wraz z voucherem na budowę całorocznego domku letniskowego, a łączna wartość wszystkich nagród... Czytaj więcej »

  • Ręcznie produkowane Karmelki nadziewane z Wawelu - Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Miętowe - zachęcają do zakupu nie tylko wyjątkowym smakiem i oryginalnymi recepturami. Przez najbliższe 3 miesiące produkty te wspierać będzie Loteria Karmelkowa oraz intensywna kampania komunikacyjna. Czytaj więcej »

  • Klienci Żabki uwielbiają loterie! Nic dziwnego, skoro w tych organizowanych przez sieć nie ma przegranych, a każdy los niesie ze sobą nagrodę! W loterii nagrodą główną są bony na zakupy w sklepach Żabka o wartości 10 000 zł. Klienci sieci mogą także „zdrapać” konsole PlayStation5 z grą FIFA, piłki z autografem Jerzego Dudka, bony na zakupy oraz kody rabatowe na wybrane... Czytaj więcej »

  • Trwa nowa promocja marki TIGER. W loterii codziennie do wygrania jest 10 x 100 zł, a w finale – nagroda główna: Nissan Patrol w specjalnej wersji Camper 4x4. Czytaj więcej »

  • Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia. Czytaj więcej »

  • Okrągły milion wafli Grześki jest do wygrania w loterii konsumenckiej marki, która startuje 1 maja i potrawa do końca czerwca br. Akcja oparta na mechanizmie instant win w ubiegłych latach cieszyła się ogromną popularnością wśród uczestników i przyniosła znaczące wzrosty sprzedaży. W tym roku promocja zostanie zrealizowana już po raz trzeci. Czytaj więcej »

  • Miłośnicy słodkości mają duży powód do radości. Odpowiadając na oczekiwania polskich konsumentów, Mondelez Polska wprowadza do sklepów kolejny wariant kultowych ciastek Oreo. Debiutujące na polskim rynku Oreo Golden to jasne, kruche ciastka, przełożone delikatnym nadzieniem o waniliowym smaku. To również idealne połączenie, które rozpieści podniebienie niejednego łasucha.... Czytaj więcej »

  • „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodetektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych, przygotowane wspólnie przez Fundację Nasza Ziemia i firmę Procter & Gamble. Ich celem jest zachęcenie dzieci i młodzieży do świadomego dbania o środowisko i przekazanie podstawowych informacji, które mogą w tym pomóc. Czytaj więcej »

  • Smakowita nowość w ofercie Ale Pitny

    Poniedziałek, 12 kwietnia 2021

    Kawa, kawunia, kawusia - wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez filiżanki tego aromatycznego, pobudzającego napoju. Miłośników kawowego smaku z pewnością ucieszy fakt, że oferta produktów mlecznych Ale Pitny powiększa się o nowość, która sprawdzi się w każdym miejscu i o każdej porze - Ale Pitny o smaku kawy od 15 marca będzie dostępny w sprzedaży. Powody do radości mają... Czytaj więcej »

  • Marka Valbon znana z najwyższej jakości serów pleśniowych Brie i Camembert rozpoczyna ogólnopolską loterię. Co tydzień przez 6 tygodni do wygrania będą luksusowe zakupy, każde o wartości 9 000 zł do wydania w sklepach LaMania oraz codzienne nagrody pieniężne – 5 x 100 zł. Zgłoszenia kodów loteryjnych z opakowań rozpoczynają się 12.04.2021 r. i potrwają do 23.05.2021 r. Czytaj więcej »

  • Sertop z wiosennym konkursem

    Piątek, 19 marca 2021

    „Sertop, ach to Ty!” to nowy wiosenny konkurs tyskiego producenta serków topionych, w którym każdy, kto kupi wybrane produkty Sertop i przygotuje wiosenną potrawę z ich użyciem, a następnie opublikuje ją w komentarzu pod postem konkursowym, będzie miał szansę wygrać jeden z pięciu, wiosennych plecaków. Zabawa potrwa od 15 marca do 31 marca na fanpage @SertopTychy. Czytaj więcej »

  • Marka Śliwka Nałęczowska już po raz czwarty organizuje konkurs Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści mają za zadanie zaprojektować nadruk na koszulkę, będący kreatywną interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska – sztuka łączenia”. Z wybranych projektów powstanie limitowana kolekcja T-shirtów, a w puli do wygrania jest m.in. 10 tys. złotych. Zgłoszenia można... Czytaj więcej »

  • 1 marca startuje wiosenny konkurs Salatino, marki należącej do grupy Graal. Aktywacja jest adresowana do młodych rodzin, które cenią zdrowe, szybkie i jakościowe dania z ryb. Co tydzień jury konkursowe przyznaje 700 nagród, a wśród nich sprzęt kuchenny i gadżety reklamowe, które zaprojektowali specjalnie na tą okazję fani marki. Czytaj więcej »

  • Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna. Czytaj więcej »

  • Konsumenci często deklarują chęć wzbogacania jadłospisu solidną porcją warzyw, ale jak to wygląda w praktyce? Marka Knorr doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że w kuchni liczą się praktyczne rozwiązania. Dlatego proponuje konsumentom portfolio sosów sałatkowych i zachęca do udziału w aktywacji „Wiosenne zamieszanie”. Czytaj więcej »

  • Sertop na Walentynki

    Czwartek, 04 lutego 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje kolejny konkurs, tym razem z okazji Walentynek. Dziesięć osób, które w najciekawszy sposób odpowiedzą na konkursowe pytanie, ma szansę wygrać jedną z bestsellerowych gier towarzyskich:” Gra na emocjach”. Konkurs jest dostępny na fanpage marki @Sertop Tychy i potrwa do 8 lutego. Czytaj więcej »

  • Klient z Białegostoku, który zrobił zakupy w sklepie w Wasilkowie odebrał właśnie kluczyki do samochodu osobowego - nagrody głównej w Odjazdowej Loterii Sklepów Chorten. Czytaj więcej »

  • Hochland rozpoczyna nowy rok ogólnopolską loterią, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy Konsumenci będą mogli wygrać bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne – 5 nagród głównych w wysokości 100 000 zł oraz codzienne 5 x 1000 zł. Co więcej każda osoba, która zarejestruje kod z opakowania serka Hochland, wesprze program dożywiania dzieci... Czytaj więcej »

  • Wystartowała Loteria marki Specjal, w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. Sprzedaż promocyjna piwa rozpoczęła się już 1. lutego i potrwa do końca sierpnia, czyli dwa miesiące dłużej niż w ubiegłym roku. Loterię wspiera kampania pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa”. Czytaj więcej »

  • 1 lutego rusza tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra. Akcja wspierana będzie kampanią telewizyjną, działaniami w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Czytaj więcej »

  • Tesco zakończyło konkurs dla szkół „Rymuję, nie marnuję”. Zwieńczeniem zabawy jest wyjątkowa piosenka stworzona na podstawie prac uczniów, której współautorką i wykonawczynią jest Majka Jeżowska. Czytaj więcej »

  • Sertop z nowym konkursem

    Piątek, 15 stycznia 2021

    Tyski producent serków topionych i smażonych organizuje konkurs "Kalendarz na 2021 rok", w ramach którego można wygrać 60 sztuk trójdzielnych kalendarzy. Czytaj więcej »

  • Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej już odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem „Cała Polska Sercem z Naszymi”, marka zagrzewa Polaków do głośnego dopingu i pokazuje, że sportowe emocje można przeżywać nawet w domowym zaciszu. Tegoroczna kampania 360°... Czytaj więcej »

  • Blisko 300 tysięcy zgłoszeń, rekordowa liczba uczestników oraz prawie milion wejść na stronę laciate.pl – tak można podsumować loterię „Leć z łaciatym po nagrody do domu”. Łaciate przekazało konsumentom ponad 10 tys. nagród o wartości ponad 500 tys. złotych. Były to karty podarunkowe na wyposażenie kuchni oraz sprzęt AGD, a także łaciate gadżety. Loteria była... Czytaj więcej »

więcej artykułów