W ramach kampanii reklamowej „Złoty jest królem” marka VIFON organizuje ogólnopolski konkurs z bardzo atrakcyjnymi nagrodami! Czytaj więcej »
W ramach kampanii reklamowej „Złoty jest królem” marka VIFON organizuje ogólnopolski konkurs z bardzo atrakcyjnymi nagrodami! Czytaj więcej »
Jesienią, marka Amica ponownie zaprasza klientów do udziału w akcji „Kup, oceń i zyskaj z Amica”. To okazja, by nie tylko cieszyć się nowoczesnym sprzętem kuchennym, ale też otrzymać nagrodę pieniężną – nawet do 450 zł za zakup i opinię o piekarniku oraz płycie grzejnej. Akcja potrwa do 31 grudnia 2025 roku lub do wyczerpania puli nagród, która wynosi aż 900 000 zł. Czytaj więcej »
Lubella zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie „Tenisitko Lubella”, który stanowi finał viralowej kampanii RTM wokół makaronu Rakiettoni – inspirowanego światem tenisa. Marka po raz kolejny pokazuje, że potrafi zaskakiwać formą, smakiem i kreatywnym podejściem do komunikacji. Czytaj więcej »
Loteria konsumencka marki Duda w pełni! Loterie w branży FMCG to dziś skuteczne narzędzie biznesowe. Marka Duda w ramach kampanii „Smacznie się składa” uruchomiła loterię „Spełniamy marzenia ze smakiem”. Czytaj więcej »
Lubella przedłuża ogólnopolski konkurs „Niech żyje tradycja, niech żyje rosół!” dedykowany Kołom Gospodyń Wiejskich. Dzięki ogromnemu zainteresowaniu inicjatywą, uczestnicy mają teraz czas na przesłanie zgłoszeń aż do 15 października 2025 roku. Czytaj więcej »
„Dwa to więcej niż jeden” to nowa loteria konsumencka marki Twix®. Na uczestników czekają wyjątkowe nagrody, w tym dwa pakiety wyjazdowe dla dwóch osób, które można wykorzystać na dwie niezapomniane podróże. Czytaj więcej »
1 września ruszyła loteria „Back to school” z marką Duda! Czytaj więcej »
Z początkiem września marka Proste Historie, przy współpracy z platformą Kinguin, wystartowała z konkursem, który łączy smak i świat gamingu. Czytaj więcej »
Marka Prymat ruszyła 22 września z loterią, w której przez 15 tygodni na uczestników czekają emocje i nagrody pieniężne. Zamiast tradycyjnych upominków można zdobyć gotówkę i przeznaczyć ją na własne marzenia – od wakacji po remont czy hobby. Czytaj więcej »
Marka Appetita zaprasza do udziału w konkursie „ZABIERZ SMAK ZE SOBĄ!”, w którym liczą się kreatywność, kulinarna fantazja i pomysłowość w przygotowywaniu posiłków na wynos. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody, w tym m.in. 3 urządzenia Thermomix™ 7 z zestawem przypraw Appetita oraz 20 bonów zakupowych do marketów Dino o wartości 500 zł, lunchboxy Monbento i... Czytaj więcej »
Wystartowała loteria „Foxy… i kasa w BLIK”! Każda rolka papieru Foxy stanie się papierem wartościowym, który może zamienić się w gotówkę. Po zarejestrowaniu paragonu uczestnicy mają szansę na wygraną w postaci szybkiego przelewu BLIK. Codziennie do rozdania jest około 30 nagród, w tym unikalna dzienna wygrana – 1000 zł. Loteria trwa do 14 listopada 2025 r. Czytaj więcej »
Wystartował ogólnopolski konkurs na plakat promujący franczyzę Żabki. Uczestnicy – artyści, graficy i ilustratorzy – mogą powalczyć o ponad 35 tys. zł nagród oraz szansę na dotarcie do milionów odbiorców. Czytaj więcej »
W ramach nowej kampanii promocyjnej „ProActiv od serca” marka ProActiv organizuje ogólnopolską loterię konsumencką z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »
We wszystkich sklepach Carrefour w Polsce, wystartowała wielka loteria pod hasłem “Kasa Wraca”. Przez dwa tygodnie klienci sieci będą mogli otrzymać zwrot wydanych na zakupy pieniędzy na e-kartę podarunkową o wartości do 300 zł. Każdego dnia co 10 minut, aż 72 osoby odzyskają wartość swoich zakupów. Czytaj więcej »
Twix® z portfolio MARS wystartował z loterią konsumencką w ramach kampanii „Dwa to więcej niż jeden”. Do wygrania są m.in. dwa pakiety wyjazdowe dla dwóch osób, a laureaci sami wybiorą jedną z ośmiu światowych destynacji. Zgłoszenia przyjmowane są do 5 października 2025 roku. Czytaj więcej »
Marka Lubella ogłasza ogólnopolski konkurs dla Kół Gospodyń Wiejskich pod hasłem „Niech żyje tradycja, niech żyje rosół!”. Inicjatywa, której partnerem jest Polski Związek Kół Gospodyń Wiejskich, to wyjątkowy hołd dla jednej z najbardziej kultowych potraw polskiej kuchni – rosołu. Czytaj więcej »
Od początku lipca trwa wakacyjna loteria, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody – vouchery na wymarzone wakacje, nagrody rzeczowe i zaproszenia na pizzę do Da Grasso. Loteria zakończy się 31 sierpnia. Czytaj więcej »
North Coast S.A., wiodący importer i dystrybutor produktów kuchni śródziemnomorskiej w Polsce, ogłasza start ogólnopolskiego konkursu, którego celem jest wyłonienie nowej Twarzy social mediów marki. Zwycięzca podejmie bliską współpracę z firmą, wspólnie tworząc autentyczne, angażujące treści i budując zasięgi w mediach społecznościowych. Czytaj więcej »
Tym razem na uczestników zabawy marki Orbit® Refreshers z portfolio MARS czekają wyjątkowe nagrody, w tym ręcznie personalizowane buty stworzone we współpracy z uznaną marką MattB Customs. Zgłoszenia można przesyłać do 27 lipca 2025 roku. Czytaj więcej »
Marka Familijne świętuje 30. urodziny i zaprasza konsumentów do udziału w nostalgicznym konkursie „30 historii na 30 lat”! Czytaj więcej »
Marka Häagen-Dazs startuje z letnią kampanią konsumencką „Najlepsze pod słońcem”, która potrwa od 16 czerwca do 20 lipca 2025 r. Akcja ma na celu wsparcie sprzedaży lodów premium w okresie letnim, łącząc wyjątkowe doznania smakowe z możliwością zdobycia atrakcyjnych nagród. Czytaj więcej »
Kultowa marka M&M’S® ruszyła z nową aktywacją, zachęcającą do spędzania czasu wspólnie z rodziną i przyjaciółmi. W towarzyszącej kampanii loterii, która potrwa do 29 czerwca br., wygrać można vouchery na festiwale i koncerty. Czytaj więcej »
Ruszyła kolejna loteria konsumencka marki Duda. Loteria uzupełnia kampanię promocyjną marki, przechodzącej rebranding i prezentującej się w zupełnie nowej odsłonie. Czytaj więcej »
Ogłoszono zwycięzców VI edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2025, skierowanego do studentów i absolwentów kierunków artystycznych oraz profesjonalnych twórców. Czytaj więcej »
Ruszyła ogólnopolska loteria dla konsumentów Łomży – wiodącej marki w ofercie polskiego producenta piwa, firmy Van Pur. Głównymi nagrodami są domki z działkami na Mazurach. Wśród nagród dodatkowych znajdziemy namioty premium z pełnym wyposażeniem kempingowym oraz nagrody pieniężne. Czytaj więcej »
Z myślą o tegorocznej loterii marka Żywiec stworzyła stylowe trampki, w których można wyruszyć w Polskę, bawić się na koncertach czy po prostu zajmować się słodkim nicnierobieniem. O trampki i setki innych nagród można walczyć od 28 kwietnia do 17 sierpnia. Czytaj więcej »
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa. Czytaj więcej »
Wiosna z Tymbarkiem smakuje lepiej! Sięgając po produkty Tymbark można poczuć orzeźwiający smak wiosny oraz zyskać szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka zaprasza do udziału w loterii pod hasłem „Zasmakuj Wiosny”. Aby wziąć udział w zabawie i zawalczyć o jedną z ponad 200. nagród, w tym aż 50 000 zł - wystarczy sięgnąć po swoje ulubione produkty marki Tymbark i... Czytaj więcej »
Od 5 maja do 29 czerwca br. NORTH COAST zaprosi konsumentów do udziału w loterii CIRIO z atrakcyjnymi nagrodami. Czytaj więcej »
Chupa Chups zaprasza do udziału w wyjątkowej loterii, która trwa od 15 marca do 5 czerwca 2025 roku. Czytaj więcej »
VARTA zasila Twój styl życiaRozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...
Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzieńEmil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...
Alkoholowe trendy na Boże NarodzenieTomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...
KremSer – nowa kategoria sera do smarowaniaKrzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...
Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososiaHistoria Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodówWzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34%...
Browary Polskie: restrykcje dla piwa bezalkoholowego sprzeczne z celami ustawyZwiązek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego krytycznie...
Grupa AMBRA zwiększa przychody i wypłaca dywidendęW pierwszym kwartale roku obrotowego 2025/2026 wolumen...
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem NiepodległościPonad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...
Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...
Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...
Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepachImport z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...
ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracownikówALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...
Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonieMarka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...
Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMISKAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...
Nowość! Musy Kubuś z licencją PokémonKubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...
Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertąWłaśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...
Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od HochlandGdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...
Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...
Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich latSmak, który łączy! ...
Paluszki Lubella w szklance? Klasa!Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...
Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC PolandKampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...
Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERONowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...