Z rynku FMCG

  • "Ciche godziny" we wszystkich sklepach Lidl

    Poniedziałek, 06 kwietnia 2020

    Sieć Lidl Polska z myślą o komforcie osób ze spektrum autyzmu, jak i ich rodzin oraz opiekunów, wprowadziła ciche godziny we wszystkich swoich sklepach w Polsce. Inicjatywa została opracowna we współpracy z Fundacją JiM, a jej głównym celem jest ułatwienie w dokonywaniu zakupów przez klientów z ASD (eng. autism spectrum disorder). Czytaj więcej »

  • Szczegóły tarczy antykryzysowej dla rolnictwa

    Poniedziałek, 06 kwietnia 2020
  • „abc na kołach”, rozwijana przez Grupę Eurocash sieć agencyjna, prowadząca mobilną sprzedaż produktów żywnościowych w małych miejscowościach i wsiach, gdzie brakuje sklepów stacjonarnych, wprowadziła możliwość zamówienia sklepu na telefon. Czytaj więcej »

  • W ciągu zaledwie 48 godzin od startu akcji w aplikacji żappka użytkownicy wspólnie z siecią Żabka zebrali ponad milion złotych na pomoc 15. regionalnym szpitalom zakaźnym. Akcja polega na wymianie punktów czyli tzw. żappsów na jedną pięciu cegiełek w przedziale od 50 do 4000 żappsów, które po podwojeniu oznaczają przekazanie pomocy finansowej w przedziale od 1 do 100 złotych.... Czytaj więcej »

  • Jaką karmę polubi Twój pies?

    Piątek, 03 kwietnia 2020

    Zbilansowane żywienie to pewność, że nasz czworonożny przyjaciel przez długie lata będzie cieszył się świetnym samopoczuciem i doskonałym zdrowiem. Dobór odpowiedniej karmy może przedłużyć życie zwierzęcia nawet o kilka lat, utrzymując organizm w odpowiedniej kondycji oraz wspomagając układ odpornościowy. Czytaj więcej »

  • Zdaniem Magdy Gessler mimo trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa powinniśmy postarać się spędzić nadchodzące Święta Wielkanocne radośnie i spokojnie. Tłumaczy, że obecnie, gdy każde wyjście z domu niesie ze sobą ryzyko zarażenia, warto korzystać z możliwości zamawiania potraw i produktów spożywczych. Jej restauracja Słodki Słony przekształciła się obecnie... Czytaj więcej »

  • Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem wesprze 5 tysięcy seniorów w całej Polsce przekazując im paczki z produktami spożywczymi. Jest to odpowiedź na problemy osób starszych, które w związku z pandemią koronawirusa znalazły się w grupie ryzyka i często nie mają możliwości zrobienia zakupów. Czytaj więcej »

  • Nad szczepionką przeciwko SARS-CoV-2 pracuje wiele prywatnych firm farmaceutycznych i biotechnologicznych oraz ośrodków badawczych na świecie. W laboratoriach trwają testy co najmniej kilkunastu eksperymentalnych preparatów. Mimo przyspieszonego tempa prac szczepionka będzie dostępna za minimum kilkanaście miesięcy. Naukowcy podkreślają, że i tak jest to bezprecedensowa sytuacja,... Czytaj więcej »

  • W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na rodzinne gotowanie... Czytaj więcej »

  • Żabka Polska właśnie wprowadziła zapowiadane już wcześniej zmiany w ofercie. Od kwietnia nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na 16 tys. zł przychodu podstawowego, co miesiąc, przez pierwszy rok, niezależnie od obrotu. Oferta skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych prowadzeniem swojego biznesu. Sieć Żabka gwarantuje w pełni wyposażony i zatowarowany sklep, a także... Czytaj więcej »

  • Polacy zwracają coraz większą uwagę na jakość i wartości odżywcze napojów, które piją. Rośnie popularność naturalnych soków, lemoniad i smoothie. Soki z owoców granatu marki GREAT zostały po raz kolejny docenione przez polskich konsumentów. Producent KGH Polska Sp. z o.o. stał się laureatem nagrody Konsumencki Lider Jakości 2020. Czytaj więcej »

  • Koronawirus diametralnie zmienił nasze życie i nikt nie wie, jak będzie ono wyglądać, gdy pandemia minie. Jak w tym czasie zadbać o bezpieczeństwo pracowników i klientów? Należy jak najszybciej dostosować swoją firmę do nowych zasad i norm bezpieczeństwa. SAFE POS zajmuje się kompleksowym przygotowaniem i wyposażeniem w zaawansowane rozwiązania przeznaczone do wspólnej... Czytaj więcej »

  • Marka Koral stworzyła oficjalne konto w serwisie TikTok i tym samym stała się pierwszą marką lodową w Polsce, która zdecydowała się uruchomić komunikację z polską społecznością video w aplikacji TikTok. – W najbliższym czasie strategia komunikacji marki Koral w aplikacji odbywać się będzie zgodnie ze wspólną inicjatywą społeczną „Zostań w domu” skierowaną do... Czytaj więcej »

  • Tylko w marcu Glovo i McDonald’s uruchomiły McDelivery w 11 kolejnych miastach. W odpowiedzi na potrzeby gości usługą objęto 99 nowych restauracji na przestrzeni czterech tygodni. Z dostawą do domu zamówienie otrzymają mieszkańcy: Warszawy, Krakowa, Torunia, Bydgoszczy, Poznania, Wrocławia, Lublina, Rzeszowa, Białegostoku, Katowic i Olsztyna. Czytaj więcej »

  • W ramach ogólnopolskiej akcji, którą Circle K zapoczątkowało 16 marca, już 30 tysięcy ratowników medycznych oraz pracowników służb mundurowych skorzystało z darmowej kawy na stacjach Circle K w całej Polsce. Dostrzegając ich wysiłek oraz potrzebę tego typu działań, firma podjęła decyzję o przedłużeniu akcji do 15 kwietnia. Tym drobnym gestem Circle K dziękuje wszystkim... Czytaj więcej »

  • Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i związane z nią ograniczenia tylko przyspieszają proces digitalizacji,... Czytaj więcej »

  • Męskie Granie w domu

    Poniedziałek, 30 marca 2020

    Przed nami tygodnie, które w większości spędzimy w domowym zaciszu. Chcąc umilić wszystkim wytrwanie w samoizolacji, marka Żywiec, jako sponsor trasy Męskie Granie, razem z Onet i Artystami zdecydowała się zorganizować cykl online’owych koncertów, stanowiących chwilę wytchnienia w tym trudnym czasie. Pierwsze wydarzenie z cyklu „Męskie Granie w domu” odbędzie się już w... Czytaj więcej »

  • Piwo na pomoc pubom

    Poniedziałek, 30 marca 2020

    W kwietniu Browar PINTA wprowadził do sklepów wyjątkowe piwo „GOLDEN April”. Dochód z jego sprzedaży przeznaczy na pomoc pubom zamkniętym od 14 marca br. z powodu stanu epidemii w Polsce. Czytaj więcej »

  • Wasz Sklep SPAR – należący do SPAR Group wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – dołącza do grona firm wspierających pracowników medycznych w walce z pandemią wirusa SARS-CoV-2. Sieć sklepów przekazała Szpitalowi Wojewódzkiemu przy ul. Lutyckiej w Poznaniu oraz Szpitalowi Powiatowemu we Wrześni zestawy pomocowe: ekspresy do kawy SPAR Natural oraz kilkaset kapsułek... Czytaj więcej »

  • 28 marca o godzinie 20:30 miliony ludzi, tysiące miast i instytucji na całym świecie zgaszą światło podczas symbolicznej Godziny dla Ziemi. Żabka Polska kolejny rok z rzędu bierze udział w akcji WWF, tym razem gasząc na 60 minut oświetlenie zewnętrzne wszystkich ponad 6000 sklepów sieci w całej Polsce oraz neony na budynku firmy w Poznaniu. Firma, mimo olbrzymiego zaangażowania w... Czytaj więcej »

  • Czekoladowa marka E.Wedel wspólnie z GRY-OnLine i Riot Games zaprasza do wiosennej edycji Wedel Up!. W ramach akcji gracze będą mieli okazję wziąć udział w dwóch turniejach: Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra Spring Cup by Wedel Up! Czytaj więcej »

  • Olsztyńskie galerie handlowe Aura Centrum Olsztyna i Galeria Warmińska, które należą do grupy NEPI Rockcastle, pomagają lokalnym instytucjom w walce z rozprzestrzenianiem się koronawirusa. Czytaj więcej »

  • Sieć Żabka przeorganizowała swoją usługę odbioru i nadawania paczek. Teraz podczas przyjmowania i wydawania przesyłek kurierowi, obsługa sklepu nie ma konieczności poświadczania tej czynności podpisem na urządzeniu mobilnym przewoźnika czy na dokumentach przewozowych. Wspólnie z firmami kurierskimi, Żabka dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich... Czytaj więcej »

  • 21 marca ruszyła kampania marki Oranżada Hellena z Kubą Wojewódzkim w roli głównej. Aktywności, prowadzone pod hasłem Cudze chwalicie, swego nie znacie!, komunikują Oranżadę Hellena jako napój gazowany, który wyszedł Polakom wybitnie. Działania reklamowe są realizowane równolegle w telewizji i Internecie. Czytaj więcej »

  • Zakłady Przemysłu Cukierniczego BAŁTYK przekazały tysiąc batonów energetycznych „Bossman” dla czterech szpitali na Pomorzu, aby wesprzeć ich w walce z epidemią koronawirusa. Batony trafiły do placówek „Szpitali Pomorskich” Sp. z o.o. w Gdańsku, Gdyni i Wejherowie. Czytaj więcej »

  • Startuje Tarczyński Studio Live

    Środa, 25 marca 2020

    Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób. Czytaj więcej »

  • Fundacja Polska Bezgotówkowa uruchamia działania mające na celu realne wsparcie małych i mikroprzedsiębiorców w Polsce. Inicjatywa kierowana jest do wszystkich detalistów, którym w marcu, kwietniu lub maju kończy się 12-miesięczny okres bezpłatnego korzystania z terminala w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Pomoc będzie polegać na przedłużeniu pokrycia kosztów związanych z... Czytaj więcej »

  • Mastercard ogłosił swoje zobowiązanie do zwiększenia limitów płatności zbliżeniowych bez PIN w różnych krajach w całej Europie. Zmiana dotyczy łącznie 29 krajów i znacznie poprawi komfort konsumentów w całym regionie. Czytaj więcej »

  • Magazyny odporne na koronawirusa

    Środa, 25 marca 2020

    Pandemia COVID-19 z pewności odbije się na wszystkich sektorach rynku nieruchomości komercyjnych. Ze wstępnych obserwacji poczynionych przez ekspertów Colliers International, odpornością na koronawirusa wykazuje się rynek magazynowy, głównie z uwagi na znaczne ożywienie handlu e-commerce. Czytaj więcej »

  • Licencje na pracę zdalną/oddziałową do programów InsERT GT teraz o 1/3 tańsze. Krajowy lider oprogramowania dla MSP reaguje na trudną sytuację firm związaną z epidemią koronawirusa i umożliwia pracę z domu wraz z obniżeniem kosztów. Czytaj więcej »