Z rynku FMCG

  • Decathlon Basic w hipermarkecie Carrefour

    Piątek, 21 stycznia 2022

    22 stycznia na terenie pabianickiego hipermarketu Carrefour otworzy się sklep marki Decathlon, oferującej sprzęt sportowy. To pierwszy w Polsce przykład współpracy sieci handlowej oraz sportowej przy formacie store-in-store, który pozwoli na zapewnienie dostępu do oferty Decathlon w mniejszych miastach. Klienci testowego sklepu znajdą ponad 2 tysiące artykułów sportowych z... Czytaj więcej »

  • CHEP, firma oferująca rozwiązania z zakresu obsługi łańcucha dostaw i lider w dziedzinie poolingu palet, po raz kolejny dowiodła swojego zaangażowania na rzecz redukcji emisji dwutlenku węgla, organizując wspólne trasy transportowe dla firmy WEPA – dostawcy profesjonalnych i osobistych produktów higienicznych. Czytaj więcej »

  • Hochland Sielski? Ser na medal!

    Piątek, 21 stycznia 2022

    Ogólnopolskie badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, realizowane przez instytut GfK Polonia, wyłania najlepsze nowości spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, które trafiły do sprzedaży w ciągu minionego roku. W tej edycji wśród najbardziej udanych premier rynkowych nie zabrakło nowości od marki Hochland – nagrodę w kategorii „Sery i serki... Czytaj więcej »

  • Kolejne 2 supermarkety SPAR Express otwierają się na stacjach AVIA – w Poznaniu przy ul. Mieszka oraz ul. Grunwaldzkiej. To kontynuacja współpracy obu marek, realizowana w ramach pilotażu na pięciu stacjach AVIA. W grudniu 2021 roku otwarte zostały sklepy w Poznaniu przy ul. Juraszów i w Bielsku Białej przy ul. Żywieckiej. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska zostaje Top Employer po raz 9

    Czwartek, 20 stycznia 2022

    Niezależny Top Employers Institute corocznie przyznaje certyfikaty dla najlepszych pracodawców na świecie. Firma Lidl Polska po raz 9. znalazła się w gronie wyróżnionych firm, co oznacza, że należy do najlepszych pracodawców w kraju. W tym roku sieć Lidl została doceniona w sumie w 25 krajach, otrzymując także wyróżnienie Top Employer Europe. Czytaj więcej »

  • Żywiec Zdrój, marka, która od lat stoi po stronie natury, kolejny raz z rzędu zrealizowała bezprecedensowe zobowiązanie złożone na Szczycie Klimatycznym COP24. Ekwiwalent całego plastiku wprowadzonego przez firmę na rynek w 2021 roku został zebrany i poddany recyklingowi. Żywiec Zdrój pozostaje pierwszym i jedynym producentem wody butelkowanej w Polsce, który zamyka obieg... Czytaj więcej »

  • POLOmarket otwiera nowe placówki handlowe w Szczecinie i Lęborku. Są to pierwsze obiekty z szyldem POLOmarket, jakie sieć otwiera w tych miastach. Czytaj więcej »

  • Celebruj z HELIO #PopcornDay!

    Środa, 19 stycznia 2022

    Jest niezastąpiony podczas domowych seansów filmowych czy spotkań ze znajomymi. Jego popularność na całym świecie sprawiła, że doczekał się swojego święta! 19 stycznia obchodzony jest Dzień Popcornu! Celebruj go razem z HELIO! ;-) Czytaj więcej »

  • Lech jako jedna z pierwszych marek piwnych w Polsce wykorzystuje do produkcji energię wiatrową. Współpraca Kompanii Piwowarskiej z RWE, niemieckim producentem energetycznym, została zainaugurowana w 2019 roku, dając Kompanii Piwowarskiej możliwość zakupu takiej samej ilości energii pozyskiwanej z wiatru, jaka jest potrzebna do rocznego uwarzenia piwa Lech. Marka staje się zatem... Czytaj więcej »

  • Grupa Żabka jest obecnie największą siecią sklepów autonomicznych w Europie – uruchomiła 25 sklepów wspieranych przez sztuczną inteligencję, o nazwie Żabka Nano. Innowacyjny koncept, pozwalający na szybkie zakupy bez kasjerów, kolejek i gotówki, jest precyzyjnie dostosowany do charakteru lokalizacji oraz profilu klientów. Sklepy działają w kilku formatach, takich jak... Czytaj więcej »

  • 20 stycznia otwarte zostaną kolejne sklepy w ramach konwersji Tesco, a wraz z nimi sieć Netto przekroczy liczbę 600 placówek w Polsce. To kolejny ważny kamień milowy, który w krótkim czasie osiągnęło Netto. Dynamiczny rozwój sieci z 400 sklepów w maju 2021 r. do 600 w styczniu 2022 r. to efekt przede wszystkim sprawnie prowadzonej integracji Tesco z Netto, która jest w końcowej... Czytaj więcej »

  • „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja” to cykliczna akcja realizowana od 13 lat przez Wawel i Fundację „Wawel z Rodziną”. Do tej pory, dzięki projektowi pracownicy marki Wawel w ramach wolontariatu przekazali aż 132 ton słodyczy ponad 440 placówkom opiekuńczo-wychowawczym w całej Polsce. Czytaj więcej »

  • Pora na Pola SA, internetowy targ naturalnego jedzenia, planuje pozyskać 1,9 mln zł w czwartej emisji akcji w crowdfundingu udziałowym. Na koniec 2023 roku przewiduje debiut na NewConnect. W poprzednich emisjach w spółkę zainwestowało ponad 1500 inwestorów. Zapisy na akcje ruszyły 18 stycznia o godzinie 9:00. Czytaj więcej »

  • Międzynarodowa Fundacja Grupy Carrefour co roku wspiera organizacje zajmujące się transformacją żywieniową opartą na współpracy. Instytucja koncentruje się między innymi na walce z wykluczeniem społecznym, zbiórkach żywności, rozwoju gospodarstw rolnych, czy wspieraniu zawodów związanych z gastronomią. W tym roku Fundacja po raz pierwszy wspiera polskie inwestycje w nowe... Czytaj więcej »

  • Program odbioru butelek zwrotnych bez paragonu ruszył 22 kwietnia – w Światowy Dzień Ziemi – we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour Polska. Sprawne rozpoczęcie akcji było możliwe dzięki współpracy z głównymi partnerami, Grupą Żywiec, Kompanią Piwowarską oraz Carlsberg Polska. Od kwietnia klienci w całej Polsce mogą oddać wszelkie butelki zwrotne w jednym z ponad... Czytaj więcej »

  • Wieloletnie partnerstwo z firmą CHEP wpisuje się w strategię Coca-Cola „Net Zero 2040”, polegającą na osiągnięciu zerowej emisji netto do roku 2040. Obie firmy nie ustają we wspólnym zaangażowaniu na rzecz ograniczenia emisji CO2. Czytaj więcej »

  • Łódź, ul. Łąkowa 19 – pod tym adresem znajduje się pierwszy w tym mieście sklep w nowym brandingu Grupy Chorten. Placówki współpracujące z Polską Grupą Sklepów Spożywczych są w każdym regionie kraju. Czytaj więcej »

  • Jest gładkie, niemal kremowe, z wyczuwalnymi aromatami wanilii, biszkoptów i karmelu, a ponadto leżakowało z płatkami beczki po amerykańskiej whiskey – takie jest piwo Komes Porter Bałtycki Bourbon Oak. Uwarzone zostało przez miłosławski Browar Fortuna specjalnie na Święto Porteru Bałtyckiego. Ten, wypadający w tym roku 15 stycznia dzień, to moment, w którym toast wznieść... Czytaj więcej »

  • Sieć Żabka uruchomiła pierwszy automat vendingowy na terenie placówki medycznej. W zdrowe i pożywne produkty marek własnych Żabki mogą zaopatrzyć się pacjenci i pracownicy jednego z prywatnych szpitali w Warszawie. Urządzenie pozwala klientom na dokonywanie szybkich zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Pilotażowy projekt realizowany jest dzięki partnerstwu z Maczfit... Czytaj więcej »

  • Znana konsumentom tuba, w której sprzedawane są owsianki, granole i musli OneDayMore od teraz może być używana wielokrotnie! Do sprzedaży internetowej trafiły właśnie opakowania zastępcze – torebki typu refill, które umożliwią ponowne napełnianie pustej tuby mieszankami śniadaniowymi. Celem jest minimalizowanie ilości odpadów wprowadzanych do środowiska. Czytaj więcej »

  • Fundacja Muszkieterów wraz z dwoma sieciami zarządzanymi przez Grupę Muszkieterów – Intermarché i Bricomarché – wsparła finansowo organizację Pucharu Świata we Florecie Kobiet, który odbędzie się w Poznaniu w dniach 14-16 stycznia 2022 roku. Turniej tej rangi zawita do stolicy Wielkopolski po raz pierwszy w historii. Czytaj więcej »

  • Lidl gra z WOŚP

    Czwartek, 13 stycznia 2022

    Jak co roku, nieprzerwanie od 13 lat, Lidl gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W sklepach należących do sieci do 30 stycznia prowadzone są zbiórki środków, a oprócz tego można kupić w Lidlu gadżety ze znanym serduszkiem. Czytaj więcej »

  • Czapki z Biedronki wesprą 30. Finał WOŚP

    Czwartek, 13 stycznia 2022

    Biedronka dołączyła do firm wspierających Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W placówkach sieci od 10 stycznia za 9,99 zł można kupić zimowe czapki, a całkowity dochód ze sprzedaży trafi na okulistykę dziecięcą, którą w tym roku wspiera WOŚP. – Zależało nam bardzo na tym, żeby czapka była w przystępnej cenie, która pomoże każdemu się zaangażować. Pierwsze dni... Czytaj więcej »

  • Żabka w ramach partnerstwa ze startupami Oxygen City i Airly postawiła w centrum Poznania filtr, który oczyści ze smogu przeszło 9 000 000 m3 powietrza w ciągu miesiąca. Taka ilość powietrza pozwoliłaby wypełnić całą bryłę Stadionu Narodowego aż 9 razy. Żabka walczy ze smogiem i bilansuje zanieczyszczenia wprowadzane poprzez eksploatację własnej floty samochodowej na terenie... Czytaj więcej »

  • Żabka jak co roku weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce, których franczyzobiorcy i ich pracownicy tradycyjnie włączą się do akcji. Żabka będzie zbierała datki od 5 do 30 stycznia 2022 roku, na kiedy zaplanowany został jubileuszowy 30. Finał Wielkiej Orkiestry... Czytaj więcej »

  • Polska Rada Centrów Handlowych w nawiązaniu do zapowiedzi o możliwości zaostrzenia restrykcji związanych z pandemią COVID-19 podkreśla, że branża centrów handlowych była i jest przygotowana do obsługiwania klientów w najwyższym rygorze sanitarnym i tak działa od początku pandemii. Bezpieczeństwo klientów i pracowników od miesięcy jest priorytetem dla właścicieli i... Czytaj więcej »

  • Każdy z nas może chronić naszą planetę i pomóc zatrzymać zmianę klimatu – w tym celu należy nieco zmodyfikować swój jadłospis. Lidl Polska i Fundacja WWF Polska łączą siły, by wspólnie działać dla dobra środowiska – rozpoczynają akcję promującą dietę przyjazną planecie Ziemi. Od czego zacząć? Na początek warto jeść więcej sezonowych warzyw i owoców oraz... Czytaj więcej »

  • „DINO POLSKA” S.A. otworzyła w 2021 r. 343 nowe sklepy wobec 255 marketów rok wcześniej. Czytaj więcej »

  • Wykonane na zlecenie Grupy Muszkieterów badanie „Przedsiębiorczość po polsku. Jak zmienia się nasze podejście do pracy na własny rachunek?” pokazuje, że ponad połowa badanych Polaków w grupie wiekowej 25-50 lat mogłaby prowadzić własną działalność gospodarczą, a co piąty z nich chciałby działać na zasadach franczyzy. Na te wyniki odpowiada Grupa Muszkieterów,... Czytaj więcej »

  • W sklepie Decathlon w Piasecznie została otwarta pierwsza bezobsługowa Żabka Nano, w której klienci będą mogli zrobić szybkie zakupy bez kolejek. Sieci nawiązały współpracę, aby zapewnić klientom jeszcze większy komfort szybkich zakupów. Testowany koncept różni się od dotychczas otwieranych placówek autonomicznych Żabki innowacyjną metodą autoryzacji i płatności za... Czytaj więcej »

więcej artykułów