Z rynku FMCG

  • SIAL Paris to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych dla branży rolno-spożywczej na świecie. Odbywające się co dwa lata w Paryżu, targi te przyciągają tysiące wystawców i odwiedzających z całego globu. Jest to miejsce, gdzie spotykają się producenci żywności, dystrybutorzy, restauratorzy, importerzy i eksporterzy, aby odkrywać najnowsze trendy, innowacje i produkty. Czytaj więcej »

  • Biedronka otwiera swój wirtualny sklep na Roblox

    Poniedziałek, 21 października 2024

    Sieć sklepów Biedronka wkracza do świata wirtualnej rozrywki z edukacyjną grą na platformie Roblox. Jakie są tajniki pracy w Biedronce, na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy? Tego wszystkiego będzie można doświadczyć w interaktywnym świecie Biedronki na Roblox. Dodatkową atrakcją dla graczy będzie możliwość zbierania w wirtualnym sklepie... Czytaj więcej »

  • Mlekpol na SIAL Paris 2024

    Poniedziałek, 21 października 2024

    Podczas jubileuszowej, 60 edycji targów SIAL Paris Mlekpol prezentuje swoje nowości produktowe oraz flagowe wyroby, które cieszą się uznaniem zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Dla grajewskiej Spółdzielni udział w jednym z najważniejszych wydarzeń światowej branży spożywczej jest także okazją do nawiązania kolejnych kontaktów biznesowych oraz rozmów z... Czytaj więcej »

  • Choć w Polsce robimy wciąż zdecydowanie za mało w dziedzinie profilaktyki raka piersi, to Różowy Patrol ma ambicje, by wprowadzić realne zmiany w tym kluczowym obszarze. Czytaj więcej »

  • Marka Diamant, od lat konsekwentnie realizuje działania w ramach strategii zrównoważonego rozwoju firmy, aktywnie promując zrównoważoną uprawę i odpowiedzialne podejście do konsumpcji. Czytaj więcej »

  • Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” całkowicie wycofała się z użycia żółtek jaj pochodzących od kur z chowu klatkowego, wyprzedzając swój wcześniejszy plan o 15 miesięcy. Już teraz Majonez Kielecki wytwarzany jest wyłącznie na bazie żółtek jajek wywodzących się od kur z chowu ściółkowego. To krok, który pokazuje zaangażowanie firmy w dbałość o dobrostan... Czytaj więcej »

  • 21 listopada, w szkole kulinarnej Ashanti w Łodzi, odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach Akademii Hochland Professional. Tym razem Hochland Polska wraz z Hochland Polska Professional i Maciejem Rosińskim zapraszają na warsztaty kulinarne ‘Burgery i słodki Street Food’. Czytaj więcej »

  • Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. W trakcie finałowej gali, spośród ponad 18 finalistów, wybrano najlepszych, którzy opracowali oryginalne rozwiązania usprawniające obszary: łańcucha dostaw, ochrony środowiska i logistyki.... Czytaj więcej »

  • Sklep E.Leclerc w Bydgoszczy w wyjątkowy sposób świętuje swoje 14 urodziny. W dniach 15-16 października br. sklep E.Leclerc przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie w Bydgoszczy oraz fundacja DKMS organizują akcję krwiodawstwa. Mieszkańcy miasta będą mogli skorzystać z punktu pobrań umieszczonym w holu głównym galerii supermarketu. Czytaj więcej »

  • Mlekpol na Radom Expo 2024

    Poniedziałek, 14 października 2024

    Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol po raz kolejny wzięła udział w targach Radom Expo, w trakcie których zaprezentowała bogate portfolio produktowe, a także aktualne oferty pracy w swoim nowoczesnym radomskim zakładzie. Wydarzenie było również okazją do świętowania jubileuszu istnienia na polskim rynku kultowego serka z krówką – od 50 lat produkowanego właśnie w Radomiu. Czytaj więcej »

  • Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie ożywa nocą

    Poniedziałek, 14 października 2024

    W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej 11, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – rozświetlone neony tworzą atmosferę domowej restauracji, przykuwając uwagę przechodniów. To kontynuacja działań zainaugurowanych na początku 2024 roku,... Czytaj więcej »

  • Co Polacy wiedzą na temat systemu kaucyjnego?

    Poniedziałek, 14 października 2024

    System kaucyjny jest dobrze znany starszemu pokoleniu, które głównie kojarzy go ze zwrotem butelek szklanych. Już w 2025 roku będzie on jednak obejmował również plastikowe butelki PET oraz metalowe puszki, co dla znacznej części konsumentów okazało się być zaskoczeniem. Żeby sprawdzić stan wiedzy i gotowość Polaków na zmiany systemowe, Carrefour Polska wraz z agencją SW... Czytaj więcej »

  • Wielkopolski Indyk – ekspert metody sous vide

    Czwartek, 10 października 2024

    Pełnowartościowe dania z mięsa indyczego przygotowywane metodą sous vide to jedna ze specjalności firmy Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »

  • Energy Blast – Ty nie spróbujesz?

    Czwartek, 10 października 2024

    W październiku na TikToku wystartowała muzyczna kampania #EnergyBlast wspierana działaniami influencer marketingu pod hasłem „Ty nie spróbujesz?”. Czytaj więcej »

  • OREO przedstawia nową recepturę z jeszcze większą ilością kakao – teraz to najsmaczniejsze OREO ever! Czytaj więcej »

  • VEGETA rusza z loterią dla konsumentów – to wyjątkowa okazja, aby zakręcić smakiem ulubionych potraw i wygrać atrakcyjne nagrody, gdyż każdy los wygrywa! Czytaj więcej »

  • Egzotyczne smaki Jumi Jumi

    Czwartek, 10 października 2024

    Odkryj wyjątkowy smak Jumi Jumi – owocowego napoju z zawartością 25% soku i 25% galaretki kokosowej nata de coco! Czytaj więcej »

  • Dan Cake. Jedz jak chcesz!

    Czwartek, 10 października 2024

    Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Czytaj więcej »

  • Miksy Kawowe Mokate w nowej odsłonie

    Czwartek, 10 października 2024

    Linia produktów MOKATE w kategorii Miksów Kawowych w ostatnim roku przeszła totalną metamorfozę. Czytaj więcej »

  • Złoty Laur Klienta 2024 w kategorii „Dystrybutorzy z segmentu HoReCa” dla Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa, Złoty Laur Klienta dla marki własnej Topseller w kategorii „Jakość w najlepszej cenie”, Gwiazda Jakości Obsługi 2024 dla Selgros oraz tytuł Solidny Pracodawca Roku 2023 dla firmy Transgourmet Polska. 2024 rok przyniósł masę wyróżnień dla Transgourmet Polska... Czytaj więcej »

  • Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli influencerzy wraz z dziećmi. Odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące zasad żywienia dzieci udzieliła Michalina Klukowska,... Czytaj więcej »

  • Według najnowszego raportu Gemius 2024, konsumenci nadal preferują dostawę do automatów paczkowych przy zakupach online (81%), z wyraźną dominacją urządzeń Paczkomat® (88% wskazań). W przypadku zwrotów również preferują automaty paczkowe (36%), a Paczkomat® znajduje się na pierwszym miejscu z 82% wskazań. InPost w tym roku po raz pierwszy zajął miejsce lidera, z wynikiem 45%... Czytaj więcej »

  • Dzieci w Browarach Warszawskich nigdy się nie nudzą - 13 października, o godzinie 14:00 odbędzie się ostatni w tym sezonie plenerowy koncert „Jazz dla dzieci”. Wstęp jest bezpłatny. Czytaj więcej »

  • Odpowiedzi na to pytanie postanowiła udzielić firma Henkel poprzez akcję edukacyjną „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, której ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler i Ewa Pajor. Akcja ma na celu uzmysłowienie, jak codzienne dobre nawyki i wybór odpowiednich środków do sprzątania czy pielęgnacji może wpływać na to, jak będzie... Czytaj więcej »

  • Jak wynika z Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24, choć Polacy uwielbiają rodzimą kuchnię, coraz chętniej sięgają po przysmaki z różnych zakątków świata. Idealnym przykładem są pierogi. To z pozoru jeden z najprostszych przepisów, lecz każda kultura ma na niego swój własny pomysł – i zamyka w cieście i farszu swoje ulubione smaki. Dzień Pieroga obchodzony 8... Czytaj więcej »

  • Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także... Czytaj więcej »

  • W 2023 roku sieć Lidl przekazała lokalnym oddziałom Fundacji Caritas ponad 38 ton żywności dla potrzebujących, o wartości ponad 1,3 mln złotych. Czytaj więcej »

  • Interaktywne ekspozycje, multimedialne atrakcje, możliwość dotykania, smakowania, wąchania. To tylko kilka powodów, które sprawiają, że muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel jest tak popularne. Potwierdzają to tłumy zwiedzających. Czytaj więcej »

  • Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już otwarte

    Poniedziałek, 07 października 2024

    4 października 2024 r. odbyło się uroczyste otwarcie nowego Muzeum Tyskich Browarów Książęcych. Historię serwuje się tu nowocześnie i z wielką pasją, zaś jej zgłębianie to fascynująca podróż w czasie przez cztery wieki warzenia „Złota Tychów”. Czytaj więcej »

  • Tegoroczne wydarzenia muzyczne Festiwal ŻYWIEC Męskie Granie 2024 i 30. Pol’and’Rock Festival po raz kolejny zakończyły się sukcesem, a Transgourmet Foodservice i Selgros HoReCa z satysfakcją podsumowują swoje zaangażowanie w te wyjątkowe wydarzenia. Jako oficjalni Partnerzy gastronomiczni, zapewnili smaczne jedzenie i zimne napoje zarówno artystom, jak i uczestnikom imprez. Czytaj więcej »

więcej artykułów