Ponad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych do co najmniej 23:30 w dniach 7–8 oraz 10 listopada, by ułatwić klientom zakupy przed długim weekendem. Sieć przygotowała też promocje i tradycyjne rogale świętomarcińskie. Czytaj więcej »
Ponad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych do co najmniej 23:30 w dniach 7–8 oraz 10 listopada, by ułatwić klientom zakupy przed długim weekendem. Sieć przygotowała też promocje i tradycyjne rogale świętomarcińskie. Czytaj więcej »
10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków w polskich ogrodach i parkach. To także świetna okazja, by w rodzinnej atmosferze przybliżyć najmłodszym ciekawostki o tych pożytecznych zwierzętach, a przy tym wspólnie przygotować przekąski inspirowane ich wyglądem. Kreatywne dania z produktami WSP „Społem” mogą zamienić ten dzień w domową zabawę połączoną... Czytaj więcej »
6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł świąteczny jarmark - pełen zapachu kakao, świateł i rozmów przy filiżance gorącej czekolady, który na jeden dzień połączył światy marek OnlyBio, E.Wedel, Invisibobble i Berries. Wydarzenie, skierowane do mediów, influencerów i partnerów biznesowych, odbyło się z okazji premiery wyjątkowego kalendarza adwentowego,... Czytaj więcej »
Carrefour Polska i Ambasada Wielkiej Brytanii rozpoczęły akcję promującą brytyjską żywność, podkreślając bliskie relacje handlowe między krajami mimo brexitu. Czytaj więcej »
ALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich pracowników, wypłacając premię świąteczną oraz nagrodę za brak absencji w okresie świątecznym. Każdy pracownik operacyjny może otrzymać dodatkowo aż 1000 zł brutto. Czytaj więcej »
PLL LOT wprowadzają wyjątkowe danie - gęsinę, która jest dostępna w listopadzie na wszystkich rejsach dalekodystansowych z Warszawy i Krakowa w LOT Business Class. Nowa propozycja przewoźnika to danie w duchu staropolskiej tradycji, które od wieków symbolizuje obfitość i ciepło domowego ogniska. Czytaj więcej »
Z okazji zbliżającego się Święta Niepodległości ALDI wydłuża godziny otwarcia sklepów, by ułatwić klientom zakupy przed dniami wolnymi. Dłużej będzie można zrobić zakupy w sobotę 8 listopada i w poniedziałek 10 listopada. Czytaj więcej »
ALDI Polska konsekwentnie realizuje strategię rozwoju sieci. Jeszcze w tym roku liczba sklepów w kraju przekroczy 400, a w samym październiku otwarto 9 nowych placówek. Czytaj więcej »
Podczas gali Innovation Day 2025 w Warszawie firma Envipco została wyróżniona w konkursie „Złote Innowacje FMCG & Retail” za rozwiązanie Quantum – automaty do zwrotu opakowań działające w trybie „bulk-feed”, umożliwiające szybkie przyjmowanie dużych ilości butelek i puszek. Wyróżnienie to podkreśla rosnącą rolę nowoczesnych technologii w kształtowaniu... Czytaj więcej »
Już w blisko 12 tysiącach sklepów Żabka w całej Polsce można zwrócić opakowania kaucyjne i niekaucyjne. Dodatkowo od 5 listopada do 2 grudnia oddając butelki plastikowe i puszki można otrzymać 50 żappsów w aplikacji Żappka – to ponad dwa razy więcej niż dotychczas! Czytaj więcej »
Carrefour Polska kontynuuje rozbudowę swojej oferty Kuchni Świata. Sieć, we współpracy z Ambasadą Wielkiej Brytanii w Polsce, wprowadziła na stałe do sprzedaży w sklepach szeroki wybór oryginalnych brytyjskich produktów – od aromatycznej herbaty i maślanych ciasteczek, po wyraziste sosy i tradycyjne puddingi. Do 15 listopada klienci Carrefour będą mogli kupić ten asortyment w... Czytaj więcej »
Coraz więcej polskich konsumentów poszukuje produktów, które nie tylko odpowiadają ich potrzebom żywieniowym, ale także powstają w sposób odpowiedzialny społecznie i środowiskowo. Lidl Polska, w najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju, pokazuje swoje działania w obszarze świadomego odżywania oraz rozwoju oferty produktów certyfikowanych. Czytaj więcej »
Marka Diamant po raz siedemnasty nagrodziła inicjatywy, które angażują mieszkańców, wspierają integrację międzypokoleniową i budują więzi lokalne. Wśród laureatów znalazły się: Koło Gospodyń Wiejskich „Niezłe Ziółka” w Iłowie-Wsi, drużyna FUTs Undersun z Kościana, Ochotnicza Straż Pożarna w Rawiczu oraz Koło Gospodyń Wiejskich w Solcu. Czytaj więcej »
Marka HELIO po raz kolejny znalazła się w gronie najbardziej zaufanych i lubianych marek w Polsce, zdobywając Złoty Laur Konsumenta 2026 w dwóch kategoriach - Bakalie oraz Dodatki do ciast. Czytaj więcej »
Marka Lay’s po raz kolejny zdobyła tytuł ulubionej przekąski Polaków. Nagroda Blix Wybór Konsumentów 2025 w kategorii Słone Przekąski. Czytaj więcej »
Kaufland stawia na innowacyjne i wygodne dla klienta rozwiązania, wprowadzając w swoich marketach nowoczesne automaty kaucyjne i odsłania kulisy działania maszyn. Czytaj więcej »
W wietrze niosącym zapach deszczu, w żyznej glebie i porannych mgłach unoszących się nad wzgórzami Cejlonu. To tam, wśród bujnych ogrodów herbacianych, narodziła się marka Dilmah – z miłości do ziemi i jej plonów, z szacunku do ludzi i z przekonania, że prawdziwa jakość wyrasta z pielęgnowania tradycji. Czytaj więcej »
Z badań SW Research dla marki Puratos wynika, że niemal co czwarty Polak rezygnuje ze śniadania. Jednocześnie rośnie świadomość żywieniowa – najczęściej wybieramy nabiał, jajka i chleb na zakwasie, za który większość jest gotowa zapłacić więcej. Czytaj więcej »
Czy gotowanie może uczyć samodzielności i odpowiedzialności? Akademia Lubella pokazuje, że tak! Ruszyła edycja 2025/2026 programu „Gotuję, więc decyduję”, który promuje zdrowe odżywianie, ideę zero waste i zachęca młodzież do samodzielnego przygotowywania posiłków. Czytaj więcej »
Lidl przedłuża partnerstwo z UEFA do 2030 r., wspierając kobiece rozgrywki, w tym UEFA Women's EURO 2029 i Women’s Nations League, kontynuując promowanie zdrowia i pozycji kobiet w sporcie. Czytaj więcej »
Biedronka, największy detalista w Polsce, nawiązała współpracę z operatorem systemu Kaucja.pl. Wspólnie będą rozwijać rozwiązania ułatwiające zwrot opakowań w sklepach sieci, a Kaucja.pl zajmie się odbiorem, transportem i rozliczaniem procesu kaucyjnego. Czytaj więcej »
Lubella inauguruje wyjątkowy mural o powierzchni 2200 m², który ozdobił ściany zakładu produkcyjnego w Lublinie, celebrując w ten sposób Światowy Dzień Makaronu. Artystyczna kompozycja autorstwa Natalii Rak to barwny hołd dla folkloru Lubelszczyzny, tradycji oraz… makaronu! Czytaj więcej »
Marka Milka została oficjalną czekoladą LALIGA, jednej z najbardziej prestiżowych lig piłkarskich na świecie. W ramach współpracy przygotowano konkurs konsumencki oraz kampanię digitalową na platformach takich jak YouTube, Instagram i TikTok, które pozwolą fanom hiszpańskiego futbolu i miłośnikom czekolady Milka wspólnie przeżywać emocje w trakcie sezonu 2025/2026. Czytaj więcej »
Lidl Polska otworzy nowy sklep w Świdnicy już w czwartek, 23 października. Sieć kontynuuje rozwój, stawiając na zrównoważony rozwój i wygodny dostęp do produktów. Czytaj więcej »
W dobie zmieniających się oczekiwań pracowników, konsumentów i regulatorów, uczciwe działania – zarówno wewnątrz firmy, jak i w jej łańcuchu dostaw – stają się kluczowym elementem jakości i wiarygodności biznesu. Lidl Polska w swoim najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju pokazuje, jak konkretne działania w zakresie wynagrodzeń, benefitów, ochrony praw człowieka oraz... Czytaj więcej »
W sobotę, 18 października, na parkingu sklepu Stokrotka przy ul. Nałkowskich 230 w Lublinie odbędzie się jesienna edycja akcji „Drzewko za surowce wtórne”. W godzinach od 10:00 do 13:00 mieszkańcy będą mogli wymienić makulaturę oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny na sadzonki drzew i krzewów. Liczba roślin jest ograniczona, dlatego warto zaplanować udział od... Czytaj więcej »
Badanie portalu Przyjaciele Kawy ujawnia, że ceny napojów z mlekiem rosną szybciej niż espresso – szczególnie w dużych miastach i popularnych miejscowościach turystycznych. Czytaj więcej »
Sober October, czyli „Trzeźwy Październik”, to ogólnoświatowa akcja, której uczestnicy świadomie ograniczają konsumpcję alkoholu przez cały miesiąc. Ale chęć celebrowania wyjątkowych chwil wcale nie musi oznaczać wyrzeczeń, bo oferta produktów 0% jest naprawdę imponująca. Jak wynika z najnowszych obliczeń firmy badawczej NielsenIQ, na tego typu produkty Polacy wydali... Czytaj więcej »
Zakład produkcji mrożonek ABEL w Brąszewicach w województwie łódzkim stawia na nowoczesne i odpowiedzialne podejście do biznesu. Czytaj więcej »
Firma Tropical weźmie udział w Wystawie i Targach Zoologicznych ZOOPARK, które odbędą się 25-26 października 2025 r. w Lublinie. Wydarzenie to będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz zapoznania się z aktualnymi trendami w branży zoologicznej. Czytaj więcej »
VARTA zasila Twój styl życiaRozmowa z Zofią Mirską, Trade Marketing Managerem, VARTA...
Jawo: szybkie i jakościowe rozwiązania na co dzieńEmil Dzianok, Dyrektor handlowy i Członek zarządu Jawo...
Alkoholowe trendy na Boże NarodzenieTomasz Głoskowski, Dyrektor Generalny Partner Center...
KremSer – nowa kategoria sera do smarowaniaKrzysztof Kłos, Wiceprezes ds. handlu i marketingu SM Ryki...
Suempol – od rodzinnej firmy do europejskiego lidera w branży łososiaHistoria Suempol to opowieść o odwadze, innowacjach i...
Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari WineriesMaspex Romania, należący do Grupy Maspex, uzyskał zgodę na...
Rekordowe Targi Specjał 2025Ponad 400 wystawców, tysiące zwiedzających, sukces handlowy...
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodówWzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34%...
Biedronka wydłuża godziny otwarcia przed Świętem NiepodległościPonad 3000 sklepów Biedronka w całej Polsce będzie czynnych...
Świętuj Dzień Jeża z WSP „Społem”10 listopada przypomina o wyjątkowej roli kolczastych ssaków...
Wyjątkowy wieczór pełen świątecznej magii, zapachów i odkryć z markami E.Wedel i OnlyBio6 listopada w muzeum Fabryka Czekolady E.Wedel zagościł...
Brytyjczycy promują swoją żywność w polskich sklepachImport z Wielkiej Brytanii pozostaje dużo niższy niż nasz...
ALDI przeznaczy około 5 milionów PLN na świąteczne benefity dla pracownikówALDI kolejny rok z rzędu wyraża uznanie dla swoich...
Limitowana kolekcja pralin Solidarność w świątecznej odsłonieMarka Solidarność wprowadziła limitowaną świąteczną...
Musztarda o smaku świąt – limitowana nowość od KAMISKAMIS, który od lat jest synonimem wysokiej jakości...
Nowość! Musy Kubuś z licencją PokémonKubuś ponownie łączy siły z Pokémonami! Tym razem w formie...
Starbucks wprowadza świąteczny nastrój z nową ofertąWłaśnie pożegnaliśmy jesienne dynie i dla wszystkich...
Wyrazisty duet chrzanu i boczku – jesienna nowość od HochlandGdy dni stają się chłodniejsze, częściej sięgamy po...
Stokrotka i klienci wspólnie na rzecz zmian: Nie marnujemy – RatuJEMY!Stokrotka prowadzi kampanię „Nie marnujemy – RatuJEMY!”...
Profi i JemyJemy z największą kampanią digitalową ostatnich latSmak, który łączy! ...
Paluszki Lubella w szklance? Klasa!Lubella ruszyła z kampanią, która przypomina o prostych...
Wystartowała kampania Coca-Coli Zero przygotowana przez YOC PolandKampania digital Coca-Coli Zero przygotowana przez polski...
Mokate kontynuuje kampanię Cappuccino ZERONowoczesna alternatywa, która zdobywa serca konsumentów...