Z rynku FMCG

  • Projekt „Intermarché Bricomarché Drużyna Marzeń | Puchar Muszkieterów” to inicjatywa właścicieli sklepów Intermarché i Bricomarché, którzy poprzez sport wspierają integrację i rozwój lokalnych społeczności. Turniej piłkarski to nie tylko okazja do sportowej rywalizacji, ale też szansa na niezapomniane emocje i spotkanie z idolami. Czytaj więcej »

  • Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP konsekwentnie rozwija linię serów topionych i w maju wprowadza do sprzedaży kolejny wariant: o smaku Burgera. Czytaj więcej »

  • Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach, Pudliszki i Morliny wspólnie rozpoczynają sezon grillowy. Ten kluczowy okres dla obu firm stanowi okazję do zaprezentowania ich najnowszej oferty i wzmocnienia obecności na rynku. W ramach współpracy przewidziano serię wydarzeń w Szczecinie, Lesznie i Chorzowie. Czytaj więcej »

  • Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by wspólnie zaangażować się w to, co naprawdę ma znaczenie. Nową kampanią celebrują drugi rok wspólnej współpracy. Czytaj więcej »

  • Auchan Polska, świętując 29 lecie obecności na polskim rynku, organizuje ogólnopolską akcję dobroczynną na rzecz ponad 20 lokalnych fundacji i stowarzyszeń non-profit. W jej ramach, pod hasłem „Małe gesty wielki wpływ”, mikrodatki przekazane przez klientów sklepów Auchan przeznaczone zostaną na pomoc potrzebującym dzieciom, osobom z niepełnosprawnościami oraz hospicjom.... Czytaj więcej »

  • Dzień Ziemi w Hochland Polska

    Środa, 07 maja 2025

    Każdego roku, 22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje Międzynarodowy Dzień Ziemi ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. Jak co roku Hochland Polska przygotował z tej okazji proekologiczne akcje, do których zaprosił swoich pracowników. Czytaj więcej »

  • Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny (Kaucja.pl), przyszły operator systemu kaucyjnego w Polsce, nawiązał współpracę z TOMRA Collection Polska, globalnym producentem recyklomatów. Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom wygodnego, bezpiecznego i efektywnego sposobu zwrotu butelek i puszek objętych kaucją. Czytaj więcej »

  • W sklepach mamy dwa rodzaje owoców - polskie i importowane. Dowiedz się, dlaczego to dwa różne produkty? Dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od importowanych? Jak rozpoznać polską truskawkę? Skąd bierze się różnica w cenie? W związku z tym, o co powinniśmy dbać jako Polacy, konsumenci i producenci? Dla miłośników owoców jagodowych, odpowiedź na pytanie:... Czytaj więcej »

  • Partnerstwo Biedronki i DHL coraz silniejsze

    Poniedziałek, 05 maja 2025

    Biedronka i DHL eCommerce Polska zacieśniają współpracę – automaty paczkowe DHL BOX 24/7 są już dostępne przy ponad 1500 sklepach Biedronka w całej Polsce, co oznacza, że można z nich korzystać niemal przy co drugim sklepie sieci. To znaczący krok w rozwijającej się współpracy obu marek, której celem jest ułatwianie codziennego życia milionom klientów w całym kraju. Czytaj więcej »

  • Sieć Netto rozpoczęła testy systemu kaucyjnego z udziałem klientów w czterech lokalizacjach: w Warszawie przy ul. Kleszczowej i Wisełki, w Gołkowie i w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Matejki. To kolejny etap po zakończonej fazie testów wewnętrznych, który ma na celu nie tylko weryfikację działania automatów i systemu, ale przede wszystkim sprawdzenie użyteczności całego... Czytaj więcej »

  • Carrefour promuje majówkę w stylu NoLo

    Środa, 30 kwietnia 2025

    Carrefour Polska przed nadchodzącą majówką rozszerzył swoją ofertę bezalkoholowych napojów No-Lo. W asortymencie sieci pojawiły się właśnie nowe produkty, które nie zawierają alkoholu, ale oferują pełnię smaku popularnych drinków i koktajli smakowych. Rozszerzona oferta obejmuje 10 produktów 0% przeznaczonych dla dorosłych. Nowości dostępne są w ponad 300 własnych i... Czytaj więcej »

  • W obliczu rosnących wyzwań klimatycznych i społecznych branża mleczarska stawia na zrównoważony rozwój. Producenci mleka i przetwórcy coraz częściej wdrażają innowacyjne rozwiązania, które minimalizują wpływ na środowisko, dbają o dobrostan zwierząt i wspierają lokalne społeczności. Czytaj więcej »

  • Zbliża się pierwszy w tym roku wiosenny, długi weekend, który szczególnie wypada zaraz po Świętach Wielkanocnych. Oznacza to, że w nadchodzącym tygodniu sklepy będą otwarte tylko przez cztery dni. Dlatego, sieć Biedronka, mając na uwadze potrzebę klientów do zaopatrzenia się w niezbędne produkty, ogłasza specjalny maraton zakupowy. Czytaj więcej »

  • Jaki rodzaj grilla najchętniej wybieramy? Jakie smaki królują na naszych rusztach? Który napój jest najpopularniejszy podczas majówkowego grillowania? Poznaj odpowiedzi w najnowszym raporcie „Grillowe zwyczaje Polaków” 2025 przygotowanym przez firmę Decofire. Czytaj więcej »

  • „Klub śniadaniowy Kobiet Almette”

    Poniedziałek, 28 kwietnia 2025

    Tegoroczna, piąta już edycja akcji „Kobiety Almette” nosi nazwę „Klub Śniadaniowy Kobiet Almette”. W ramach tego projektu ambasador Almette, David Gaboriaud, spotyka się z wyjątkowymi kobietami, by nie tylko posłuchać ich niezwykłych historii, ale i poznać poranne rytuały oraz przygotować wspólnie pyszne śniadania. Bohaterką drugiego odcinka jest gwiazda młodego... Czytaj więcej »

  • Ogłoszony przez Komisję Europejską Omnibus Simplification Package wzbudził olbrzymie emocje - opinie oraz spekulacje poniosły się szybciej i głośniej, niż intencja zmian, które mają kształtować przyszłość ESG w Europie. Propozycje modyfikacji zmieniają dotychczasowy porządek rzeczy. Po co? Na co warto zwrócić szczególną uwagę w procesie redefinicji założeń? Wyjaśnia... Czytaj więcej »

  • W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są: na trzech obszarach, którymi są: budowanie kultury bezpieczeństwa, budowanie bezpieczeństwa systemowego oraz zgodność z wymogami przepisów prawa. Czytaj więcej »

  • Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd... Czytaj więcej »

  • Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban. Czytaj więcej »

  • Przed nami ostatnie dni, by złożyć zeznanie podatkowe za 2024 rok i skorzystać z możliwości przekazania 1,5% swojego podatku dla wybranej organizacji pożytku publicznego (OPP). Lidl Polska, w ramach kampanii „Mały procent, wielka pomoc”, zachęca swoich pracowników i klientów do wsparcia jednej z trzynastu fundacji, z którymi na co dzień współpracuje. Czytaj więcej »

  • Już 26 i 27 kwietnia Wrocław stanie się stolicą młodzieżowego futbolu. Na boiskach wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, przy ul. Al. I.J. Paderewskiego 35, odbędzie się druga edycja międzynarodowego turnieju Copa Kabanos Cup. Wśród 50 drużyn z całej Europy zobaczymy m.in. młodzieżowy zespół Sportingu Lizbona. Czytaj więcej »

  • Aby ułatwić przygotowania do długiego weekendu, Lidl Polska od czwartku, 24 kwietnia, przygotował specjalną ofertę od GRILLMEISTER i Livarno Home, dostępną w sklepach stacjonarnych oraz online, która zawiera niezbędniki do udanej uczty na świeżym powietrzu. Czytaj więcej »

  • W środę 23 kwietnia o godzinie 6 rano swoje progi dla klientów otworzył nowy sklep ALDI w Gorzowie Wielkopolskim. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Warszawskiej 63, jest już trzecim sklepem sieci w tym mieście, a w skali całego województwa lubuskiego – 19. Czytaj więcej »

  • Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk. Czytaj więcej »

  • Netto zachęca do niemarnowania żywności

    Piątek, 11 kwietnia 2025

    Sieć Netto Polska, która od lat angażuje się w działania na rzecz poszanowania żywności, przypomina, że wielkanocne potrawy można z powodzeniem wykorzystać ponownie – oszczędzając i dbając o środowisko. Czytaj więcej »

  • Sieć Intermarché, wprowadza nową markę własną – Top Budget. To kolejny krok w rozwoju strategii marek własnych, mający na celu zapewnienie klientom asortymentu produktów w konkurencyjnych cenach. Czytaj więcej »

  • Hortex od lat jest synonimem jakości w kategorii mrożonek i soków. Teraz marka otwiera nowy rozdział. Odświeżona identyfikacja wizualna, nowoczesna komunikacja i poszerzona oferta produktowa sprawiają, że Hortex nie tylko wzmacnia swoją pozycję na rynku, ale również przyciąga nowych klientów. Nowe logo Hortex to subtelna, lecz znacząca zmiana. Czytaj więcej »

  • Gen Z zmienia zasady na rynku pracy. To pokolenie, które nie boi się wyznaczać trendy i odważnie planuje swoją przyszłość. Czytaj więcej »

  • Przed nami sezon na owoce jagodowe

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Rusza kolejna odsłona kampanii „Czas na polskie superowoce!”. Od 6 lat rośnie liczba konsumentów owoców jagodowych. Czytaj więcej »

  • Bestsellery i nowości Koral

    Czwartek, 10 kwietnia 2025

    Nowości Koral 2025 z linii premium to: Grand G.O.A.T., Passion Fruit, Grand Caramel Popcorn, Grand Cookie. Czytaj więcej »

więcej artykułów