Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego wydarzenia – X Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, organizowanych przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Czytaj więcej »
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego wydarzenia – X Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej, organizowanych przez Stowarzyszenie „Nadzieja na Mundial”. Czytaj więcej »
BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i kontrolowanie procesów w obszarze zarządzania jakością. W tym celu oferuje kilka modułów, min. audytowy czy dokumentacyjny. Idąc śladem centrali, Hochland Polska wdraża moduł dokumentacyjny. Czytaj więcej »
Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od... Czytaj więcej »
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma... Czytaj więcej »
Auchan Polska od lat angażuje się w pomoc dla najbardziej potrzebujących. W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu grantowego Fundacji Auchan dofinansowanie w Polsce otrzymały trzy projekty: SOS Wioski Dziecięce z Lublina, Stowarzyszenie Opieki Hospicyjnej Ziemi Częstochowskiej z Częstochowy oraz Fundacja Też Chcemy Być z Piaseczna. Łączna wartość wsparcia wynosi 87 tys.... Czytaj więcej »
Czerwiec w Starbucks minął bardzo intensywnie – marka otworzyła aż cztery nowe lokalizacje, w tym dwie w miastach, w których dotychczas nie była jeszcze obecna - są to Kielce i Kalisz. Nowe lokale pojawiły się także w Lublinie i Rzeszowie. Czytaj więcej »
26 czerwca 2025 roku Grupa Muszkieterów otworzyła sklep Intermarché w małopolskich Krzeszowicach. Nowa placówka przy ul. Tadeusza Kościuszki 63 zasiliła sieć, która liczy już 186 supermarketów w całej Polsce. Sklep został uruchomiony w nowoczesnym koncepcie handlowym Power i oferuje mieszkańcom szeroki wybór asortymentu, produkty od lokalnych dostawców oraz usługi dostosowane... Czytaj więcej »
W ostatnich latach obserwujemy rosnące zainteresowanie dużymi koszami zakupowymi o pojemności przekraczającej 80 litrów. Sprzedawcy upatrują w nich sposobu na zwiększenie efektywności – większe zakupy i oszczędność miejsca w sklepie. Jednak z punktu widzenia klienta, który codziennie manewruje między sklepowymi półkami, nie każda innowacja przekłada się na realny wzrost... Czytaj więcej »
Co sprowadza Braci Sadowników pod Pałac Kultury w Warszawie? Czytaj więcej »
Wawel SA z dumą ogłasza kontynuację współpracy z sekcją kolarską WLKS Krakus, której po raz trzeci zostaje głównym sponsorem. Partnerstwo to od lat przyczynia się finansowo do dynamicznego rozwoju młodych zawodników. Czytaj więcej »
Lidl Polska otworzy swój pierwszy sklep w Zakręcie – położonej niedaleko Warszawy wsi, liczącej ponad tysiąc mieszkańców. Czytaj więcej »
Firma ABEL z ogromną dumą informuje, że znalazła się w prestiżowym gronie laureatów VII edycji rankingu „Forum Firm Rodzinnych”, przygotowanego przez magazyn Forbes we współpracy z firmą analityczną Dun & Bradstreet. Czytaj więcej »
Dom Wina, specjalizujący się w sprzedaży win i alkoholi premium, otworzył swój 14 sklep stacjonarny, tym razem w Gdańsku. Na szyldzie placówki pojawiło się nowe logo. Czytaj więcej »
Poznaliśmy skład Poland National Culinary Team Junior, która w przyszłym roku wystartuje w Pucharze Świata w Luksemburgu. Do kadry powołana została zwyciężczyni tegorocznej edycji konkursu Chefs en Or, organizowane przez Transgourmet i Selgros – Natalia Kalenik z Białegostoku. Do zespołu trafiła po eliminacjach zorganizowanych przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i... Czytaj więcej »
Z początkiem sezonu lodowego 2025 marka Grycan otworzyła dwie kolejne zmodernizowane lodziarnio-kawiarnie w Centrum Handlowym Forum w Gdańsku i w Galerii Posnania w Poznaniu. Lokale w nowym standardzie to miejsca spotkań i celebracji chwil, których wystrój wnętrz łączy przywiązanie do tradycji i najwyższej jakości z nowoczesną aranżacją. Miejsca te proponują również... Czytaj więcej »
Największa polska sieć supermarketów – POLOmarket – otworzyła kolejną nowoczesną placówkę w Toruniu. Sklep mieści się przy ul. Andersa 72 na toruńskim lewobrzeżu w nowo powstałym kompleksie handlowym, co czyni to miejsce jeszcze bardziej atrakcyjnym i wygodnym dla klientów. To kolejna inwestycja w dynamicznym rozwoju sieci, która konsekwentnie modernizuje swoje sklepy i... Czytaj więcej »
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości? Prawdopodobnie.” Czytaj więcej »
Sieć ALDI wprowadziła na rynek dwie wersje wód witaminowych i napojów izotonicznych pod marką RIVER Sport. Klienci już zdążyli je pokochać - od debiutu sprzedaż produktów RIVER Sport dla poszczególnych indeksów w skali tygodnia sięgała 20 000! Czytaj więcej »
Żyjemy w ciągle zmieniającym się świecie. Świecie, w którym potrzebujemy być ze sobą w kontakcie, aby odnieść sukces. W tym celu Hochland Polska zaprasza wszystkich Pracowników Hochland na cykliczne spotkania Hochland Townhall Meeting. Czytaj więcej »
Sezonowe Żabki pojawiły się w kilkunastu nowych lokalizacjach, głównie w miejscowościach nadmorskich, takich jak: Białogóra, Dębina, Sianożęty i Pustkowo, ale także nad jeziorami, np. w popularnych kaszubskich Wdzydzach czy na terenach turystycznych w południowej części Polski, w miejscowościach: Bóbrka i Ujazd. Czytaj więcej »
Edukacja na temat zdrowego stylu życia wśród dzieci i młodzieży to jeden z kluczowych elementów strategii społecznej odpowiedzialności Sokołowa. W tegorocznym, czwartym już finale Sokoliki Cup, rozegranym na stadionie Legii Warszawa, wzięły udział 24 drużyny. Młodych pasjonatów i pasjonatki futbolu wspierali ambasadorzy Akademii Sokolika: Łukasz Fabiański, utytułowany... Czytaj więcej »
GLS, jedna z wiodących firm logistycznych w Europie, rozpoczęła współpracę z siecią Żabka, liderem na rynku rozwiązań convenience, korzystając z technologicznego wsparcia Pointpack. Paczki GLS można już odbierać i zwracać w blisko 11,5 tys. sklepów partnerskiej sieci. Czytaj więcej »
Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Bottlery weszła na polski rynek. Czytaj więcej »
Aż 10 000 franczyzobiorców prowadzi dziś sklepy pod szyldem Żabki. To znaczące osiągnięcie potwierdza skuteczność modelu franczyzowego Żabki i jego rolę jako jednego z najważniejszych narzędzi wspierających rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Czytaj więcej »
Podczas prestiżowego konkursu London Spirits Cometition 2025 marka została wyróżniona za smak, zdobywając aż siedem medali. Czytaj więcej »
Żubrówka po raz kolejny udowadnia, że polskie alkohole mogą z powodzeniem konkurować z najlepszymi markami świata. Czytaj więcej »
W Hochland Polska działania w obszarze BHP skupione są na trzech obszarach, którymi są: budowanie kultury bezpieczeństwa, budowanie bezpieczeństwa systemowego oraz zgodność z wymogami przepisów prawa. Czytaj więcej »
W ramach obchodów 180-lecia Browaru Okocim, na terenie zakładu powstał nowy mural. Projekt wpisuje się w szeroko zakrojone działania modernizacyjne i rewitalizacyjne, towarzyszące jubileuszowi. Czytaj więcej »
Carrefour Polska kontynuuje działania w obszarze rozwoju oferty produktów świeżych, rozpoczynając ogólnopolską kampanię Targów Ryb „Z wody prosto na Twój talerz”. W dniach 9–18 czerwca klienci blisko 170 sklepów własnych sieci w całej Polsce będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty świeżych ryb i owoców morza w znacznie obniżonych cenach i wygodnej pakowanej formie. Czytaj więcej »
Ketchup to jeden z najpopularniejszych dodatków w kuchni. Według danych udostępnionych przez Kraft Heinz, Polacy najchętniej kupują go w dyskontach i w supermarketach. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Z dumą informujemy, że HELIO S.A. została uhonorowana...
Mutti, włoska firma rodzinna i europejski lider na rynku...
Firma HELIO po raz kolejny została partnerem wyjątkowego...
BITqms to oprogramowanie, które ułatwia sprawne planowanie i...
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny...
Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji...
Kluczowe inicjatywy społeczne na rzecz lokalnych społeczności...
Marka stworzyła uniwersalne posypki we współpracy z...
Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki...
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer...
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę –...
Z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i...
Muzyka, smak i design...
Emocje, bliskość i wspólne chwile, które wybrzmiewają ...
Nowa kampania marki Tiger to mocny przekaz dla wszystkich...
Gdy temperatura rośnie, E.Wedel ma dla fanów słodyczy...
„We współpracy z naturą” to nowa platforma komunikacyjna...