"W planach na ten rok mamy również aktywności związane z tą dużą imprezą sportową. Będzie to istotne wydarzenie dla całej branży spożywczej, więc trudno tego nie wykorzystać, choć oczywiście zainteresowanie będzie się różnie rozkładało na poszczególne produkty w naszym portfolio.
Wystartowaliśmy od wielkiej piłkarskiej promocji, którą przygotowała marka Kubuś dla wszystkich kibiców i konsumentów – Mistrzowie Futbolu. Nagroda główna – wyjazd na słynny stadion Camp Nou w Barcelonie z pewnością ucieszy każdego małego miłośnika piłki nożnej. Promocją objęte są wszystkie produkty od Kubusia.
Kolejna akcja przygotowana została przez markę Puchatek - „Kibicuj i wygrywaj więcej”. Aby wziąć udział niej udział wystarczy zbierać kody z promocyjnych, piłkarskich opakowań Puchatka, które można wymieniać na nagrody jak: piłkarskie pościele, stroje piłkarskie i komputerowe myszki w kształcie piłki nożnej. Dodatkowo, Puchatek zaprasza do konkursu plastycznego pt. „Mój wymarzony stadion”. Nagrodą główną w konkursie jest telewizor Samsung, a dla wyróżnionych osób - piłkarskie pufy.
Również drużyna Mlekołaków dla wszystkich kibiców przygotowała piłkarską promocję pełną mistrzowskich nagród - „Kibicuj razem z Mlekołakami”. W każdym promocyjnym opakowaniu Mlekołaków 250g i 500g znajdują się atrakcyjne naklejki z wizerunkami piłkarzy. Do zebrania cała kolekcja gwiazd futbolu. Dodatkowo, wpisując specjalny kod z naklejki na stronie www.mlekołaki.pl każdy konsument bierze udział w cotygodniowym losowaniu aż 560 piłkarskich nagród. Do wygrania: stołowe piłkarzyki, wygodne fotele w kształcie piłki, wyjątkowe albumy kibica wraz z paczkami Mlekołaków na piłkarskie śniadanie. Ponadto młodzi i starsi kibice mogą wziąć udział w konkursie Mlekołaków. Wystarczy zaprojektować sportową paczkę Mlekołaków. Nagrodą główną jest konsola do gier Xbox 360 Kinect wraz z grą FIFA 2012, a zwycięskie opakowania trafią do sprzedaży.
Tymbark przygotował dla swoich konsumentów promocję „Ustrzel nagrody” w również w prawdziwie piłkarskim klimacie. Do wygrania nagrody, które umożliwią na długo utrwalić wielkie sportowe emocje m.in: smartfony, kamery i aparaty fotograficzne. Wraz z rozpoczęciem promocji, w sklepach pojawiły się nowe, miętowe smaki. Obok kultowego smaku jabłko-mięta, Tymbark wprowadza dwie chłodzące propozycje: malina-mięta oraz cytryna-mięta.
Nie zapominajmy, że Tymbark od ponad 5 lat jest głównym sponsorem największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci do 10 lat „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”, w którym tylko w tym roku weźmie udział 140 000 dzieci z całej Polski. Mamy nadzieję, że w naszych turniejach zrodzą się gwiazdy polskiej piłki nożnej na skalę światową.
Oczywiście akcje są mocno wspierane reklamowo" - mówi Dorota Liszka.
tagi: Maspex , Euro 2012 , Euro , Kubuś , Puchatek , Mlekołaki , Tymbark ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...