Uczestniczki zabawy muszą dokończyć zdanie: „Codziennie używam odżywki do włosów, bo..." by wygrać 1 z 85 stylowych zegarków.
Akcja trwa od 3 do 15 sierpnia 2011 r. Agencja Swiift przygotowała koncept konkursu, odpowiada też za kreację i egzekucję akcji oraz produkcję materiałów POS.
(maj)
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Herbapol-Lublin ukończył ważną inwestycję w oddziale w...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...