Kampanie i Promocje

Odważysz się odważyć?

Środa, 03 sierpnia 2011
Świętując 75 urodziny marka Tymbark przygotowała dla swoich konsumentów pełną wyjątkowych emocji, prawdziwych przygód i atrakcyjnych nagród promocję pod hasłem „Poczuj smak wielkiej niewiadomej".

Od 25 lipca do 28 sierpnia 2011, co tydzień konsumenci będą mogli grać o Wielką Niewiadomą - egzotyczną i pełną atrakcji podróż życia wartą 75 000 zł. 10 osób, którym dopisze szczęście, wyruszy w nieznane, aby przeżyć niezapomniane przygody, spotkać niesamowitych ludzi, doświadczyć autentycznych emocji. Przez 5 tygodni trwania promocji, Tymbark wraz z konsumentami będzie odkrywał na swoim profilu facebook'owym szczegóły Wielkiej Niewiadomej i atrakcji które czekają na zwycięzców.

Dodatkowo codziennie na konsumentów czekać będzie 75 atrakcyjnych nagród dziennych, a wśród nich smartphone'y, iPody, dyski przenośne i aparaty. Dla najszybszych i najbardziej zaangażowanych Tymbark przygotował również nagrody gwarantowane: 7 500 unikalnych pendrive'ów w kształcie kultowego kapselka Tymbarku. Podczas trwania promocji konsumenci mają szansę wygrać w sumie ponad 10 000 wyjątkowych nagród.

Zasady uczestnictwa

Aby wziąć udział w promocji wystarczy kupić promocyjne opakowanie napojów lub soków Tymbark, a następnie zarejestrować unikalny kod umieszczony pod etykietą lub nakrętką poprzez SMS lub stronę internetową http://www.tymbark75.pl/

Wsparcie promocji

Strategię i koncepcję kreatywną promocji opracowała agencja TEQUILA Polska, która realizuje także kampanię w Internecie. Za zakup mediów internetowych odpowiada dom mediowy Codemedia. Promocję wspiera również kampania telewizyjna. Dwa 15 sekundowe spoty przygotowała agencja reklamowa 303 a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Promocja ma silne wsparcie także w punktach sprzedaży: materiały POS, dodatkowe ekspozycje i limitowane packi promocyjne.

(Maja Święcka)

tagi: Maspex , Tymbark ,