Warunkiem udziału w codziennym losowaniu nagród jest zakupienie jednego promocyjnego opakowania produktu i wysłanie SMSa z kodem promocji. Codziennie do wygrania jest jedna nagroda główna: wycieczka o wartości 10 000 zł oraz trzy dodatkowe wycieczki: każda o wartości 600 zł. Łącznie w puli nagród są 34 nagrody główne i 102 dodatkowe.
Zwycięzcy otrzymują nagrody w postaci bonów TravelPass Premium i z oferty dostępnej na http://www.travelplanet.pl/ sami mogą wybrać miejsca, gdzie spędzą urlop. Losowanie odbywa się codziennie rano, od poniedziałku do piątku, na antenie Radia Zet, w specjalnych audycjach poświęconych promocji.
Promocja będzie intensywnie wspierana w telewizji, radiu, Internecie oraz punktach sprzedaży. Specjalne ekspozycje i materiały POSM w sklepach przyciągną uwagę konsumentów do półek z produktami dżemowymi Łowicza. Promocji został dedykowany oddzielny serwis: http://www.dzemy.pl/. Tam można znaleźć wszystkie niezbędne informacje
o akcji.
Promocję realizuje agencja Euro RSCG 4D.
(M.D)
tagi: łowicz ,
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Herbapol-Lublin ukończył ważną inwestycję w oddziale w...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...