„Od kilku lat produkty odpowiadające na potrzeby diet specjalnych, np. bez laktozy czy bez glutenu, cieszą się w Polsce i na świecie rosnącym zainteresowaniem konsumentów. Odpowiadając na potrzeby konsumentów z nietolerancją laktozy – tworzymy oferty produktowe „tailor-made”, czyli Almette bez laktozy. Po sukcesie wprowadzonej w roku 2020 linii Almette bez laktozy w standardowym skopku, w lutym tego roku w sklepach pojawiła się nowość w kategorii serków puszystych – MINI Almette śmietankowy bez laktozy."
„W 2023 roku skoncentrowaliśmy się na optymalizacji – zarówno po stronie operacyjnej: wydajności i kosztów zakładów produkcyjnych, jak i asortymentowej, optymalizując listę produktów i eliminując te o najmniejszej wartości dodanej. Jednym z naszych priorytetów są działania oparte na przyspieszeniu innowacji, digitalizacji i doskonaleniu się poprzez efektywne generowanie i wykorzystywanie danych, dlatego też podjęliśmy szereg inicjatyw w tym obszarze. Jesteśmy dumni, że pomimo trudnej sytuacji rynkowej i szeregu wyzwań rynkowych, udało się firmie utrzymać pozycję lidera na rynku markowych serów w Polsce. Nasze marki Almette i Hochland rosną. Dobrze radzi sobie również nasz ser pleśniowy Valbon."
tagi: Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...