„Trudna sytuacja na rynku ma swoje odzwierciedlenie w koszykach konsumentów, którzy swoich wyborów zakupowych dokonują w coraz bardziej przemyślany sposób. Na tym tle zyskują producenci sektora mięsnego, którzy postawili na lokalność i polską produkcję. Jako Dolina Dobra z pewnością możemy pochwalić się tym, że nasze mięso jest w 100% polskie. Mimo wyzwań, jakie stawia przed nami rynek niezmiennie kluczowe są dla nas jakość i smak. Dodatkowo wyraźnie wzrosła grupa konsumentów, poszukujących produktów o 100% zawartości mięsa, o naturalnym, dobrym składzie. Wyróżnikiem produktów Doliny Dobra jest właśnie krótka etykieta i brak jakichkolwiek sztucznych dodatków czy konserwantów. Produkty marki Dolina Dobra doskonale wpisują się w obecne trendy rynkowe (realizujemy strategię biznesu odpowiedzialnego społecznie i prowadzimy kompleksowe działania dotyczące zrównoważonego systemu produkcji żywności). Cały czas zachęcamy, aby sięgać po produkty zrównoważone (w myśl zasady „jedz mniej, ale dobrej, sprawdzonej jakości”). Dla Doliny Dobra to był wyjątkowy rok, również ze względu na wzrost świadomości naszej marki oraz rozwój portfolio. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się m.in. Parówki dla dzieci Dobrusie, które w składzie mają 100% polskiej szynki oraz Parówki Proteina+, zawierające specjalnie wyselekcjonowane kawałki mięsa. Ich krótki, dobry skład czyni je unikatowymi pod kątem jakości na rynku w kategorii parówek"
Justyna Figiel-Kwapisz
Commercial Director of Retail
Goodvalley
tagi: Goodvalley , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Maspex przejmuje większościowy pakiet akcji Purcari WineriesMaspex Romania, należący do Grupy Maspex, uzyskał zgodę na...
Rekordowe Targi Specjał 2025Ponad 400 wystawców, tysiące zwiedzających, sukces handlowy...
Grupa InPost z rekordowym wzrostem wolumenu i przychodówWzrost przychodów o 49% r/r do 3,8 mld zł oraz wolumenu o 34%...
Już prawie co siódma mała firma w Polsce jest własnością obcokrajowców, głównie UkraińcówW ciągu trzech pierwszych kwartałów roku obcokrajowcy...
Firmy mierzą się z rosnącymi wymogami środowiskowymiWdrażanie ich jest coraz bardziej kosztochłonne...
Pokolenie Z bardziej niż inne ceni work–life balanceBlisko 80 proc. przedstawicieli pokolenia Z wymienia...
Prace nad uproszczeniami w sprawozdawczości dla firm na ostatniej prostejObowiązki mają dotyczyć mniejszej liczby firm...
Wschodnia Polska liczy na większe wsparcie UE w obliczu skutków wojny i odpływu inwestycjiBliskość wojny i sąsiedztwo z Rosją oraz Białorusią...