Technologia

Dystrybucja czekolady jak w szwajcarskim zegarku

Środa, 26 lipca 2023
Läderach to szwajcarski producent czekolady premium, słynący z wysokiej jakości wyrobów na całym świecie. Aby skutecznie rozwijać sprzedaż międzynarodową i poszerzyć strategię Direct to Customer (sprzedaży bezpośrednio od producenta do klienta końcowego, z pominięciem pośredników), szwajcarski producent postanowił zainwestować w nowe rozwiązania. Efektem jest wdrożenie systemu Comarch ERP Enterprise oraz Comarch POS.
To właśnie temu projektowi firma Comarch poświęciła najnowsze case study: „Direct to Market z Comarch ERP Enterprise i Comarch POS w Läderach: Międzynarodowy handel wielokanałowy dla firmy produkcyjnej”.

Wdrożenie Comarch ERP Enterprise i Comarch POS przyniosło szereg realnych korzyści dla Läderach. Po pierwsze, ustandaryzowano procesy w całej firmie, co przyczyniło się do zwiększenia efektywności i spójności działań. Po drugie, nowoczesna i skalowalna struktura IT pozwoliła firmie na dalszy rozwój i ekspansję na nowe rynki. Dodatkowo, integracja różnych kanałów sprzedaży umożliwiła Läderach skuteczne dotarcie do klientów na różnych płaszczyznach. Wreszcie, dzięki Comarch ERP Enterprise i zintegrowanemu oprogramowaniu POS, firma uzyskała pełną kontrolę nad złożonymi procesami logistycznymi.

- Dzięki Comarch ERP Enterprise i zintegrowanemu oprogramowaniu POS byliśmy w stanie szybko wejść na rynek w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Austrii. Comarch POS jest optymalnym uzupełnieniem Comarch ERP Enterprise, którego wielofirmowa struktura idealnie odwzorowuje nasze złożone procesy międzyfirmowe – rekomenduje Michael Hasler, Kierownik IT w firmie Läderach.

LinkedIn_1200x627.png



Źródło: Comarch
Fot: Läderach

tagi: dystrybucja czekolady , Comarch ERP Enterprise , Comarch POS , Läderach ,