Kampanie i Promocje

Promocja Luksji w "Tańcu z Gwiazdami"

Poniedziałek, 15 marca 2010
Od minionej niedzieli, w jednym z najbardziej znanych show telewizji TVN, oprócz polskich gwiazd możemy podziwiać... żele pod prysznic Luksja. PZ Cussons Polska S.A. - producent marki Luksja - jest sponsorem programu oraz nagród w konkursie dla widzów.

W XI edycji, która potrwa do 23 maja, poza popisami tanecznymi oraz świetnymi aranżacjami muzycznymi, widzowie będą mogli zobaczyć kolorowe i kremowe żele Luksja. Marka  ta w każdym odcinku pojawi się wraz z filmikami sponsorskimi: w niedziele między godz. 20.00 a 22.15 oraz w poniedziałki między 12.30 a 15.00. Każdorazowo w emisji znajdzie się również informacja o konkursie sms, w którym będzie można wygrać specjalnie wyselekcjonowane zestawy żeli pod prysznic oraz nowych scrubów.

Ogromne zainteresowanie tanecznym show oznacza, że podczas emisji każdego odcinka Luksja zgromadzi widownię liczącą ok. 1,5 mln osób w wieku od 18 do 54 lat, a podczas wielkiego finału (emitowanego 23 maja) nawet 2 mln widzów.

Zaangażowanie marki w jeden z najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w Polsce stanowi część nowej strategii, łączącej działania wizerunkowe z aktywnym wsparciem POS.

(A.S.)

tagi: Luksja ,