W XI edycji, która potrwa do 23 maja, poza popisami tanecznymi oraz świetnymi aranżacjami muzycznymi, widzowie będą mogli zobaczyć kolorowe i kremowe żele Luksja. Marka ta w każdym odcinku pojawi się wraz z filmikami sponsorskimi: w niedziele między godz. 20.00 a 22.15 oraz w poniedziałki między 12.30 a 15.00. Każdorazowo w emisji znajdzie się również informacja o konkursie sms, w którym będzie można wygrać specjalnie wyselekcjonowane zestawy żeli pod prysznic oraz nowych scrubów.
Ogromne zainteresowanie tanecznym show oznacza, że podczas emisji każdego odcinka Luksja zgromadzi widownię liczącą ok. 1,5 mln osób w wieku od 18 do 54 lat, a podczas wielkiego finału (emitowanego 23 maja) nawet 2 mln widzów.
Zaangażowanie marki w jeden z najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w Polsce stanowi część nowej strategii, łączącej działania wizerunkowe z aktywnym wsparciem POS.
(A.S.)
tagi: Luksja ,
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Herbapol-Lublin ukończył ważną inwestycję w oddziale w...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...