Z rynku FMCG

Jedzenie w centrum uwagi. Bakalland mówi o trendach

Wtorek, 08 maja 2018
Bakalland – lider rynku bakalii - wspólnie z zaproszonymi do współpracy ekspertami postanowił podsumować panujące trendy żywieniowe, mody kulinarne i styl życia, w którym główną rolę odgrywa jedzenie. Opowieści o kulinarnych upodobaniach, ulubionych smakach i składnikach zawarte zostały w trendbooku pt.„ Jedzenie w centrum uwagi”.
Trendbook to niecodzienna publikacja, która zwraca uwagę na panujące trendy żywieniowe oraz pokazuje, jak na przestrzeni lat i zmian pokoleniowych ewoluowały kulinarne upodobania i smaki. W wydawnictwie jego twórcy nie prognozują przyszłości, lecz opowiadają o trendach, które aktualnie wpływają na potrzeby Konsumentów. Pomysłodawcą trendbooka jest marka Bakalland, która zaprosiła do współpracy ekspertów z zakresu prognozowania trendów, kulinariów, zdrowej diety i aktywności fizycznej. Wydawnictwo to pełna inspirującej treści lektura, która jest niezwykle intersującym spojrzeniem na to co, dlaczego i jak jemy. W publikacji wyselekcjonowano 10 najważniejszych trendów, a także szereg mikrotrendów, które wpływają na postrzeganie jedzenia i kulinariów przez Konsumentów. Nad kształtem wydawnictwa wspólnie z marką Bakalland pracowała Zuzanna Skalska – światowej klasy analityk trendów, która jest autorką publikacji poświęconych trendom i designowi, uznawaną za jedną z najbardziej wpływowych kobiet prognozujących trendy. Dodatkowo o swoim spojrzeniu na panujące trendy opowiedzieli: Andrzej Polan – szef kuchni, Jakub Mauricz – trener i dietetyk sportowy, Małgorzata Ostrowska – dietetyk oraz Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorka marki Bakalland.

Mamy ogromną nadzieję, że nasz trendbook dostarczy Państwu niezbędnych informacji oraz ciekawostek z cyklu „warto wiedzieć”, a także stanie się nieocenioną inspiracją i przewodnikiem. W wydawnictwie, nie chcemy pisać spektakularnych scenariuszy i prognozować przyszłości, tylko mówimy o tym, co ważne tu i teraz. Wspólnie z Bakalland i zaproszonymi do współpracy ekspertami, dzielimy się swoimi przemyśleniami o dobrym jedzeniu, inspirującej kuchni i trendach żywieniowych – mówi Zuzanna Skalska, współautorka trendbooka.

W wydawnictwie, autorzy zwracają uwagę na to jak panujące trendy wpływają na decyzje zakupowe Konsumentów i zmieniające się mody oraz to w jaki sposób odpowiadać na potrzeby Konsumentów, wprowadzając na rynek nowe produkty.

Od początku swojej działalności, marka Bakalland obserwuje zmieniające się trendy i zachowania Konsumentów. Rozumiejąc ich potrzeby wprowadzamy do naszej oferty produkty, których poszukują. Takim przykładem mogą być batony zbożowe Bakalland BA!, w których zmieniliśmy receptury pozbawiając ich tłuszczów utwardzonych i syropu glukozowego. Wyznaczając trendy pokazujemy, że bakalie nie są już traktowane tylko jako składnik wypieków, ale są również doskonałą formą przekąski – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu Bakalland.

Nakład wydawnictwa wynosi 1500 egzemplarzy. Trendbook dostępny jest również w wersji elektronicznej na stronie www.bakalland.pl. Za redakcję tekstową oraz realizację graficzną odpowiada: 38PR & Content Communication. Na potrzeby wydawnictwa rysowniczka Joanna Gębal stworzyła ilustracje obrazujące trendy.

Wydawnictwo w wersji elektronicznej dostępne jest pod linkiem:
https://bakalland.pl/ciekawostki/jedzenie-w-centrum-uwagi-trendbook/


tagi: Bakalland , trendy żywieniowe , Jedzenie w centrum uwagi ,