W trzecim roku wyczekiwanej, prowadzonej przez Pepsi ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA Dua Lipa wystąpi na globalnej scenie, łącząc świat muzyki, rozrywki i sportu i zapewni fanom niezapomniane wrażenia tak na stadionie, jak i w domach przed telewizorami. Artystka Dua Lipa, która ma na swoim koncie tytuł najmłodszej solistki z miliardem wyświetleń teledysku w serwisie YouTube i jest obecnie najczęściej odtwarzaną strumieniowo artystką w serwisie Spotify wykona w trakcie ceremonii hity z najnowszego albumu, w tym „IDGAF" i „New Rules". Album międzynarodowej gwiazdy zdobył pozycję platynowego krążka w 18 krajach i sprzedał się w 2,2 milionach egzemplarzy i 17 milionach singli na całym świecie.
"To wielki zaszczyt, że UEFA i Pepsi zaprosiły mnie do wystąpienia na trakcie ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA. Taka szansa trafia się tylko raz w życiu. Nie mogę doczekać się stanięcia przed fanami i przyłączenia się do tak wyjątkowego wydarzenia. Planuję niezapomniany koncert" - skomentowała Dua Lipa.
Tegoroczny finał odbędzie się na Stadionie Olimpijskim NSC w Kijowie w sobotę, 26 maja, a transmitowany będzie w 220 krajach i terytoriach na świecie.
„Jako marka z tradycjami związanymi tak z muzyką, jak i ze sportem Pepsi uświetnia pasję i zamiłowanie fanów i pozwala im przeżywać grę w zupełnie nowe sposoby. Wystąpienie jednej z najpopularniejszych gwiazd sceny muzycznej na jednym z największych wydarzeń sportowych jest jednym z nich - skomentowała Natalia Filippociants, starsza dyrektor ds. marketingu w oddziale Global Pepsi Trademark, Global Beverage Group, PepsiCo. - Dua Lipa jest fenomenalną artystką i bardzo cieszymy się z tego, że to właśnie ona rozgrzeje fanów przed tak ekscytującym wydarzeniem w historii gry, którą wszyscy kochamy i dla której żyjemy” - dodała dyrektor.
Poza ciągłym sponsorowaniem Ligii Mistrzów UEFA przez PepsiCo, marka Pepsi rozpoczęła globalną kampanię „LOVE IT. LIVE IT. FOOTBALL.", w ramach której pojawiają się światowej klasy piłkarze: Leo Messi, Marcelo, Toni Kroos, Carli Lloyd i Dele Alli. Globalna kampania łączy sztukę i sport, aby tchnąć życie w tę piękną grę na boisku i poza murawą. Kampania obejmuje między innymi dynamiczną, nową, międzynarodową reklamę telewizyjną i spersonalizowane opakowania ozdobione przez artystów z ojczyzn graczy.
„Bardzo cieszymy się ze współpracy z partnerem Pepsi w ramach ceremonii otwarcia Finału Ligii Mistrzów UEFA 2018 już trzeci rok z rzędu. Pepsi jest synonimem łączenia muzyki, rozrywki i sportu, a tegoroczne wydarzenie będzie naprawdę niezapomniane. Z przyjemnością powitamy Duę Lipę w Kijowie. Jej energia zapewni fanom wspaniały poziom rozrywki tuż przed rozpoczęciem ostatecznej rozgrywki piłkarskiej w Europie” - skomentował Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu w UEFA Events SA.
Więcej informacji można znaleźć na stronie
https://www.facebook.com/ChampionsLeague i na oficjalnych stronach Pepsi w serwisie Facebook na całym świecie. Dołącz do rozmowy pod #LOVEITLIVEIT.
PepsiCoProdukty PepsiCo spożywane są ze smakiem ponad miliard razy dziennie przez konsumentów w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie. W 2017 r. firma PepsiCo osiągnęła przychód netto w wysokości ponad 63 miliardów dolarów ze sprzedaży uzupełniających się produktów spożywczych i napojów, włączywszy marki Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana. W skład portfolio produktów PepsiCo wchodzi szeroka gama smacznych przekąsek i napojów, włączywszy 22 marki, które przynoszą ponad 1 miliard dolarów przychodu każda w szacunkowej rocznej sprzedaży detalicznej.
Działaniom firmy PepsiCo przewodzi hasło „Performance with Purpose", czyli przekonanie leżące u podstaw naszej działalności, zgodnie z którym powodzenie naszej firmy jest nieodłącznie związane ze zrównoważonym rozwojem otaczającego nas świata. Jesteśmy przekonani, że ciągłe ulepszanie sprzedawanych produktów, odpowiedzialne prowadzenie działalności z naciskiem na ochronę planety i wspieranie społeczności na całym świecie są niezbędnymi elementami umożliwiającymi firmie PepsiCo prowadzenie dobrze prosperującej, globalnej firmy będącej źródłem długofalowej wartości dla społeczeństwa i udziałowców. Więcej informacji można znaleźć na stronie
www.pepsico.com.
źródło: PAP