Produkty z oferty Hochland zdominowały 11-tą Edycję Konkursu Lider Forum 2015 i zwyciężyły w kilku kategoriach. Celem Konkursu jest wyłonienie najciekawszych produktów mleczarskich, kształtowanie trendów rynkowych i promocja artykułów mleczarskich.
Hochland Mixtett zajął 1 miejsce w kategorii serów topionych, Almette z kolorowym pieprzem zajęło 1 miejsce w kategorii serki do smarowania. Z kolei Hochland Camembert zajął 3 miejsce w kategorii sery pleśniowe, a Hochland Premium Emmentaler Classic znalazł się na 3 miejscu w kategorii sery żółte w bloku. W kategorii Innowacje Roku Almette Fruit z Morelą i wanilią znalazło się na 3 miejscu.
Konkurs Lider Forum organizowany jest od 11 lat przez dwumiesięcznik Forum Mleczarskie Handel, a prawo do nadsyłania zgłoszeń mieli handlowcy, producenci, importerzy, dystrybutorzy artykułów mleczarskich i tłuszczów żółtych oraz dostawcy usług dla branży mleczarskiej.
Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska: Nagradzanie najlepszych produktów mleczarskich i propagowanie ich szerszemu gronu odbiorców jest niezwykle ważne, bo pokazuje najlepiej sprzedające się produkty w poszczególnych kategoriach branży FMCG. To bardzo dobra forma promocji produktów, która pozytywnie wpływa na wizerunek firmy. Bardzo dziękujemy za zaufanie i za wszystkie przyznane wyróżnienia. To zobowiązuje i jednocześnie jest potwierdzeniem, że prowadzone przez Hochland Polska działania przynoszą wymierne efekty rynkowe.
Hochland Polska należy do Grupy Hochland, której centrala - spółka Hochland SE, mieści się w Heimenkirch w Niemczech, zatrudnia około 4200 pracowników w kilku państwach, osiąga łączny obrót na poziomie ponad 1 mld Euro rocznie. Firma Hochland jest obecna na polskim rynku od początku lat 90-tych, przyczyniła się istotnie do rozwoju rynku mleczarskiego w Polsce, wykreowała szereg nowych kategorii, rozwinęła aktywną komunikację z konsumentami wpływając na zmiany nawyków żywieniowych. Hochland Polska jest liderem rynku serów topionych oraz kremowych twarogowych. Marka Almette jest ikoną swojego segmentu, nie tylko na rynku polskim. Są kategorie, w których Hochland Polska wyraźnie dominuje, jak chociażby segment serów topionych w porcjach, gdzie ma ponad 70% udziałów rynkowych. Do portfela marek dostępnych w Polsce należą najpopularniejsze sery - Hochland, Almette, Valbon.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.