Konkursy i loterie

Konspol rusza z ogólnopolskim konkursem konsumenckim

Poniedziałek, 19 października 2015
Firma Konspol - producent wyrobów w 100% z mięsa kurczaka - przygotowała dla swoich konsumentów konkurs z nagrodami. Akcja promocyjna potrwa dwa tygodnie i będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową.
Jesienią dni są dłuższe, więcej czasu spędzamy w domu, na spotkaniach rodzinnych czy imprezach towarzyskich, w związku z tym częściej przygotowujemy posiłki w domu. Swoim jesiennym konkursem Konspol zachęca konsumentów do kulinarnych eksperymentów w gronie przyjaciół i przesyłania zdjęć potraw z wykorzystaniem produktów marki.

- Wiemy, że nasze produkty świetnie sprawdzają się nie tylko na co dzień, ale też właśnie podczas spotkań towarzyskich, postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw zwyczajom naszych konsumentów i przygotować dla nich jesienną zabawę, z atrakcyjnymi nagrodami – tłumaczy Agnieszka Piech, Kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol. – W ten sposób również chcemy zwiększyć świadomość marki Konspol i bardziej przybliżyć ją tym, którzy póki co dobrze jej nie znają. Jesteśmy przekonani, że wysokiej jakości wyroby, z których od zawsze słynie Konspol, w połączeniu z wprowadzoną kilka miesięcy temu nową linią graficzną naszych opakowań zachęcą jeszcze większe rzesze konsumentów do włączenia naszych produktów do swojego menu.

Konkurs będzie wspierany przez ogólnopolską kampanię outdoorową, billboardy informujące o akcji i promujące produkty Konspolu pojawią się w wielu miastach, m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdańsku czy Gdyni. Marka planuje także działania online - kampanię na portalach internetowych oraz komunikację konkursu na stronie www.konspol.com.pl oraz na profilu marki na Facebooku facebook.com/konspol.polska.

Produkty biorące udział w konkursie będą oznaczone stickerami konkursowymi.
Nagrodami w konkursie są: laptop i konsola Play Station, smartfon i smartwatch oraz gry planszowe m.in. Monopoly.

tagi: Konspol , ogólnopolski konkurs konsumencki ,