Konkursy i loterie

Grupa Drosed promuje Kurczaka Kukurydzianego

Poniedziałek, 19 października 2015
W październiku w 40 miastach Polski wystartowała kampania outdoorowa Grupy Drosed promująca Kurczaka Kukurydzianego. Produkt wspiera także konkurs konsumencki zorganizowany pod hasłem ”Zgotuj sobie złoty wyjazd”.
Elementami kampanii, której celem jest promocja produktu firmy Drosed – Kurczaka Kukurydzianego, są billboardy oraz citylighty rozmieszczone w 40 miastach na terenie całego kraju. Oprócz działań zewnętrznych w ramach kampanii w sklepach będą prowadzone animacje. Działania będą prowadzone również w listopadzie. Za przygotowanie kampanii odpowiada firma Brandcomm Polska Sp z o.o.

Dodatkowo Kurczak Kukurydziany promowany jest poprzez konkurs skierowany do konsumentów „Zgotuj sobie złoty wyjazd”. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić Kurczaka Kukurydzianego marki Drosed w trakcie okresu promocyjnego od 15.10.2015 do 15.11.2015, zachować paragon, a następnie wejść na stronę www.kukurydziany.pl i zgłosić swój przepis na potrawę. Do wygrania są trzy vouchery o wartości 5.000 zł do wykorzystania na wybrany wyjazd turystyczny oraz nagrody dodatkowe. Za kreację i organizację konkursu odpowiada agencja Brandcomm Polska.

Kurczak Kukurydziany

Kurczak Kukurydziany różni się od standardowego kurczaka sposobem żywienia. Jest karmiony paszą na bazie polskiej kukurydzy, dzięki czemu ma lekko złoty kolor skóry i mięsa. Jest idealny na domowe obiady i stanowi odmianę w codziennym menu. Tradycyjny rosół smakuje wyśmienicie a do tego ma piękną złotą barwę i wyjątkowy aromat.


tagi: Drosed , Kurczak Kukurydziany , kampania , konkurs , Zgotuj sobie złoty wyjazd ,