Kampanie i Promocje

Startuje nowa kampania reklamowa Piątnicy

Środa, 12 sierpnia 2015
„To z Piątnicy, to naturalne” – pod takim hasłem rusza właśnie ogólnopolska kampania reklamowa jogurtów dla dzieci Piątuś. Spoty, w których mamy i dzieci śpiewają o zaletach jogurtów Piątuś, zobaczyć będzie można w stacjach TVP1, TVP 2, TVN oraz Polsat od 12 sierpnia br.
Reklamy prezentują sceny z życia codziennego rodziców i dzieci oraz odwieczny konflikt między preferencjami maluchów, które chciałaby jeść smacznie, a wyborem mam, które serwują zdrowe dania i produkty. Kremowy jogurt typu greckiego w trzech smakach jest w tym przypadku „złotym środkiem” – jest zarówno pyszny, jak i zdrowy. Słowami z łatwością wpadającej w ucho piosenki mamy oraz dzieci śpiewają o zaletach Piątusia, a wtórują im trzy postacie znane konsumentom z opakowań jogurtów – jeżyk, sówka i pingwin.

Piątuś, czyli kremowy jogurt typu greckiego z Piątnicy, stworzony jest specjalnie dla dzieci. Produkt dostępny w trzech wersjach smakowych: waniliowej oraz z przetartymi bananami lub truskawkami, nie zawiera barwników, konserwantów ani syropu glukozowo-fruktozowego Wszystkie cechy Piątusia zawarte zostały w przekazie spotów reklamowych, które będzie można oglądać do 20 września br. W piosence stanowiącej tło reklamy pobrzmiewa hasło przewodnie kampanii „To naturalne”, które najpełniej oddaje ideę produktów OSM Piątnica.

Kampania startuje 12 sierpnia i będzie trwała 6 tygodni. Za kreację spotów odpowiada Agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.



tagi: Piątnica , kampania reklamowa , to z Piątnicy , to naturalne , jogurt Piątuś ,