Kampanie i Promocje

Warka Radler 0,0% sponsoruje Run Zero. Ruszyły zapisy i kampania promocyjna imprezy

Wtorek, 11 sierpnia 2015
W ostatnią niedzielę wakacji, 30 sierpnia br., w Gdyni po raz drugi wystartuje Run Zero. To impreza, która łączy elementy gry miejskiej z biegiem ulicznym. Wyłącznym sponsorem Run Zero jest Warka Radler 0,0% - bezalkoholowy mix piwa i cytrynowej lemoniady. Pierwsza edycja Run Zero odbyła się 24 sierpnia 2014 r. w Gdyni i wzięło w niej udział ponad 500 biegaczy.
Run Zero nie jest zwykłą imprezą biegową. Formuła wydarzenia gwarantuje przede wszystkim dobrą zabawę, a dodatkowo także sportowe emocje. Bieg startuje jednocześnie z trzech miejsc w Gdyni, a zadaniem uczestników jest dotarcie do mety na Skwerze Kościuszki dowolnie wybraną trasą. Po drodze należy zaliczyć 6 punktów kontrolnych, gdzie czekać będą różne – nie tylko sportowe zadania, o których uczestnicy dowiedzą się dopiero na starcie biegu.

Na mecie przy Skwerze Kościuszki na miłośników zabawy i rekreacji czekać będzie Strefa Orzeźwiania - miasteczko pełne atrakcji, a tam m.in. miejskie sporty, jak slackline, zośka, yoyo, trickboard oraz trenerzy i animatorzy, a także strefa wakacyjnego chillout’u. Gwiazdą imprezy będą Marika oraz The Monkey Funks.

Kampania promująca Run Zero

Od 22 czerwca we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz wybranych kanałach tematycznych emitowany jest spot sponsorski Run Zero, w którym na wydarzenie zaprasza Warka Radler 0,0%.

Wraz z rozpoczęciem rejestracji uczestników na stronie www.runzero.pl (3.08.2015), ruszyła także kampania digitalowa, prowadzona w szerokim internecie, a także w kanałach mobile oraz VOD. Od połowy sierpnia wydarzenie wspierać będzie również komunikacja w outdoorze oraz lokalnych stacjach radiowych w Trójmieście.

Kreację spotu przygotowała agencja Just, a za produkcję odpowiada Film Produkcja. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom MediaVest. Działania digital prowadzi agencja HyperCrew, a za PR Warki Radler odpowiada agencja Roots PR. Wydarzenie Run Zero organizuje Brave Agency.



tagi: Warka Radler , Run Zero , sponsor , kampania promocyjna , piwo , Gdynia , bieg uliczny ,