Wiadomości

Relaunch wódki 1906

Czwartek, 19 czerwca 2008
Polmos Lublin, trzeci, co do wielkości udziału w rynku producent wódki w Polsce, zaprezentował nowe oblicze wódki 1906. Ta niezwykle ważna dla powstałego właśnie w 1906 roku Polmosu Lublin marka, zyskała dużo bardziej atrakcyjny i lepszy jakościowo wizerunek. Zmiany wprowadzono  w  opakowaniu i strategii marki. Butelka 1906 zyskała oryginalny i smukły kształt oraz nowe, stylowe etykiety podkreślające wyjątkowe pochodzenie wódki. Wyróżnia się oryginalnymi grawerami na ramionach oraz w środkowej części butelki.

Wprowadzenie wódki 1906 będzie wsparte kampanią reklamową w prasie branżowej i materiałami POS dystrybuowanymi w punktach sprzedaży. Komunikacja marki odwołuje się do wartości jakie niesie z sobą tradycja i ponad stuletnie doświadczenie Polmosu Lublin w produkcji wódki. 1906 w nowej szacie dostępna jest w sklepach w całym kraju od połowy maja b.r. 

 

tagi: Wódka 1906 ,