Wprowadzenie wódki 1906 będzie wsparte kampanią reklamową w prasie branżowej i materiałami POS dystrybuowanymi w punktach sprzedaży. Komunikacja marki odwołuje się do wartości jakie niesie z sobą tradycja i ponad stuletnie doświadczenie Polmosu Lublin w produkcji wódki. 1906 w nowej szacie dostępna jest w sklepach w całym kraju od połowy maja b.r.
tagi: Wódka 1906 ,
„Na światowych giełdach kakao dalej będzie drożeć i...
Grupa Eurocash jest gotowa do zwiększania udziałów w rynku i...
W I kw. 2024 r. ruch w restauracjach typu fast food wzrósł o...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...