Promocja trwa od 1 marca a zakończy się 31 września. Nagrody (m.in. telewizory LCD, notebooki, kamery cyfrowe i wiele innych) przyznawane będą, jak co roku, odpowiednio do osiągniętych pułapów sprzedaży do sklepów.
Regulamin konkursu dostępny jest w siedzibie Zielonej Budki oraz u przedstawicieli regionalnych.
Dodatkowo w tym sezonie uruchomiony został także konkurs „Wygraj wakacje z Zieloną Budką" dla właścicieli sklepów współpracujących z Zieloną Budką.
Aby wygrać i wybrać jedną z 30 atrakcyjnych wycieczek dla dwóch osób, należy:
dokonać zakupu lodów Zielonej Budki o wartości 1000 zł (w terminie od 31 marca do 31 sierpnia)wypełnić kartę uczestnictwa podać odpowiedź na proste zadanie konkursowe ułożyć hasło reklamowe dla Zielonej Budki
Do 20 września 2008 roku lista zwycięzców zostanie opublikowana na stronie internetowej Zielonej Budki, a zwycięzcy zostaną dodatkowo poinformowani osobiście.
Uwaga! Zwycięzcy sami wybierają z oferty Biura Podróż miejsce gdzie i jak chcą spędzić wakacje. Czas realizacji nagród trwa do 31 marca 2009 roku. Zwycięzca może więc wybrać się na egzotyczne wakacje, zimowe szaleństwo lub odpoczynek w polskim SPA.
A dodatkowo, pierwsze 200 osób, które prawidłowo wypełnia kartę uczestnictwa wygra elegancką torbę podróżną!
Regulamin konkursu dla sklepów znajduje się na stronie internetowej Zielonej Budki: http://admin.hurtidetal.pl/Ustawienia%20lokalne/Ustawienia%20lokalne/marzec/www.zielonabudka.pl
tagi: Zielona Budka , promocja zielonej budki , kampania zielona budka , lody ,
Transakcja sprzedaży obejmowała portfolio sześciu dużych...
Dzisiaj, na terenie zakładu produkcyjnego Grupy MLEKOVITA w...
Ponad 7,8 mln zł spółka przeznaczyła na dywidendę dla...
Wykonawcy muszą się przygotować na problemy z...
Sprawdź kod PKD swojej działalności i otrzymaj dofinansowanie...
Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...