Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspiera szeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle’owe, poradnikowe, parentingowe, TV-guide’y).
Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największych klubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzeb kampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwis internetowy pod adresem: www.fortuna.com.pl,
Można tam znaleźć szczegółowe informacje nt. produktów, w tym właściwości składników roślinnych Fortuny WW+: żeń-szenia, imbiru i chili. Sekcje tematyczne „Dla Ciała” i „Dla Ducha” uzupełniają serwis o wiadomości z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Dzięki stronie można też zlokalizować najbliższy fitness lub siłownię objętą programem promocyjnym Fortuny. Dla rozrywki internauci mogą odchudzić sympatycznego Mieczysława.
Fortuna WW+ patronuje również nowej książce Wydawnictwo Nowy Świat, pt. „Fitness w wielkim mieście”, autorstwa Izy Czajki, której premiera planowana jest na koniec kwietnia.
Agencja: DDB Warszawa
Account director: Michał Czarkowski
Dyr. kreatywni: Józef Dutkiewicz / Mariusz Pitura
Senior art. director: Marcin Zaborski
Senior copywriter: Michał Desowski
Producent agencyjny: Magdalena Ledóchowska
Planowanie i zakup mediów: MediaCom
Strona www: Kamikaze
tagi: Fortuna ,
Według danych National Wine Agency of Georgia (LEPL) w ciągu...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...