Wiadomości

ZAMIANA MĘŻÓW W KAMPANII FORTUNY WW+

Środa, 16 kwietnia 2008
Marka Fortuna (Agros Nova) w ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej promuje nową unikalna linię soków wielowarzywnych WW+, które w lutym trafiły na sklepowe półki.30-sek. spot, wyprodukowany dla Agros Nova przez agencję DDB Warszawa, pokazuje
z lekkim przymrużeniem oka (pomysł zamiany „zwykłych” mężów na mężów „z żeń-szeniem”) benefity płynące z regularnego spożywania żeń-szenia, który teraz można znaleźć w unikalnej linii soków wielowarzywnych Fortuna WW+. Spot od kilku dni emitowany jest w 7 ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TVN7, TV4), w kanałach tematycznych At Media oraz TVN24.

Obok kampanii telewizyjnej nowe wdrożenie Fortuny wspiera szeroka kampania w prasie konsumenckiej (magazyny lifestyle’owe, poradnikowe, parentingowe, TV-guide’y).

Równolegle realizowana jest akcja promocyjna w największych klubach fitness i siłowniach na terenie całego kraju. Dla potrzeb kampanii uruchomiony został również nowy, specjalny serwis internetowy pod adresem: www.fortuna.com.pl,
Można tam znaleźć szczegółowe informacje nt. produktów, w tym właściwości składników roślinnych Fortuny WW+: żeń-szenia, imbiru i chili. Sekcje tematyczne „Dla Ciała” i „Dla Ducha” uzupełniają serwis o wiadomości z zakresu zdrowego odżywiania i zdrowego trybu życia. Dzięki stronie można też zlokalizować najbliższy fitness lub siłownię objętą programem promocyjnym Fortuny. Dla rozrywki internauci mogą odchudzić sympatycznego  Mieczysława.
Fortuna WW+ patronuje również nowej książce Wydawnictwo Nowy Świat, pt. „Fitness w wielkim mieście”, autorstwa Izy Czajki, której premiera planowana jest na koniec kwietnia.
 
Agencja:    DDB Warszawa
Account director:   Michał Czarkowski
Dyr. kreatywni:   Józef Dutkiewicz / Mariusz Pitura
Senior art. director:   Marcin Zaborski
Senior copywriter:   Michał Desowski
Producent agencyjny:  Magdalena Ledóchowska

Planowanie i zakup mediów: MediaCom
Strona www:    Kamikaze

 


tagi: Fortuna ,