Co roku w okresach przedświątecznych staramy się pomagać potrzebującym – mówi Agnieszka Piech, Szef ds. Marketingu Grupy Konspol. – Jako firma odpowiedzialna społecznie przywiązujemy dużą wagę do sytuacji, w jakiej znajduje się otoczenie naszego przedsiębiorstwa oraz zwyczajnie osoby potrzebujące. Nasze produkty tworzymy nie tylko z myślą o osobach dbających o zdrowie, sylwetkę i dobre samopoczucie, ale też z myślą o tych wymagających szczególnej diety, w której np. konieczne jest wyeliminowanie glutenu czy laktozy z codziennych posiłków. Stąd też pomoc Stowarzyszeniu była dla nas całkowicie naturalnym krokiem – tłumaczy Agnieszka Piech – Mamy nadzieję, że choć w niewielkim stopniu przyczynimy się do tego, że te Święta dla obdarowanych będą czasem wypełnionym radością i beztroską – dodaje.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Herbapol-Lublin ukończył ważną inwestycję w oddziale w...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...