Kampanie i Promocje

  • Marka Salatino po raz pierwszy w historii rusza z szeroką kampanią promocyjną pod hasłem „W moim tempie”. W ramach działań powstał m.in. spot, który w przewrotny, humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino to doskonałe rozwiązanie na zdrową przekąskę do pracy. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola wystartowała z drugą fazą kampanii reklamowej marki FUZETEA. Jej głównymi bohaterami są Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka, którzy w specjalnie przygotowanym video zachęcają Polaków do znalezienia chwili tylko dla siebie. Komunikację projektu wspiera psycholog, który wyjaśnia, dlaczego krótka pauza nigdy nie jest stratą czasu. Czytaj więcej »

  • Marka nawiązała kilkumiesięczną współpracę z Karolem „Blowkiem” Gązwą oraz Agnieszką Grzelak. Popularni Youtuberzy promują na swoich kanałach innowacyjne lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. – Nasz produkt jest skierowany do nastolatków, którzy właśnie tam często poszukują informacji o trendach i nowościach – mówią przedstawiciele Chupa Chups. Czytaj więcej »

  • Do McDonald’s zawitała nowa promocja, a w niej najlepsze pod słońcem: Burger Szefa (dostępny także na ostro), McWrap Krewetki oraz McWrap Kurczak Tzatziki. Oprócz tego na gości czekają nowe dodatki: łódeczki ziemniaczane z sosem śmietanowym oraz chrupiące krewetki. Czytaj więcej »

  • Przez kilkanaście tygodni Warka przeżywała wraz z kibicami najważniejszy piłkarski turniej czterolecia, rozdając miliony biało-czerwonych chust, które stały się modnym gadżetem wśród fanów. Czytaj więcej »

  • Wakacje kota Mleczysława

    Piątek, 20 lipca 2018

    Wakacje rozkręcają się na dobre. Na dwa słoneczne miesiące zapominamy o dzwonku szkolnym. Wspólnie z uczniami na letni odpoczynek udał się również kot Mleczysław – mleczny bohater kampanii „Mamy kota na punkcie mleka” finansowanej z Funduszu Promocji Mleka i prowadzonej przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka. Naszej... Czytaj więcej »

  • Właśnie startuje zapowiadana kampania wspierająca nowy produkt Hochland Kanapkowy Mini, w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu - na dedykowanej, interaktywnej stronie www, Facebook’u, bannerach oraz w VOD. Promocja obejmuje również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami. Czytaj więcej »

  • Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach mobilnego studia muzycznego Lay’s Summer Studio. Dodatkowo... Czytaj więcej »

  • Wystartowała ogólnopolska kampania 360° marki Bebiko Junior. Działania realizowane pod hasłem „Wielkie potrzeby małych brzuszków” mają na celu edukację rodziców na temat potrzeb żywieniowych dzieci po 1. roku życia i znaczenia odpowiedniego żywienia dla ich prawidłowego rozwoju. Aktywności obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia i realizowane są we wszystkich... Czytaj więcej »

  • To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach. Akcja połączona z samplingiem będzie dodatkowo wspierana przez ekipy Radia Eska, które sprawdzą, jakie emocje towarzyszą Polakom w czasie wakacji. Czytaj więcej »

  • E.Wedel wraca do korzeni smaku i wprowadza na rynek trzy rodzaje gorzkich czekolad. Czym się różnią? Czekoladowym odcieniem i zawartością ziaren kakao z Ghany – im ciemniejszy kolor tabliczki, tym więcej kakao. Entuzjaści słodyczy zaznają odrobiny gorzkiego smaku za sprawą „Lekko Gorzkiej” z 50 % zawartością kakao, z myślą o nieco odważniejszych konsumentach stworzono... Czytaj więcej »

  • Okocim rozpoczyna emisję nowego spotu w ramach platformy komunikacyjnej „Tu się warzy z zasadami”. Tym razem marka prezentuje świat dźwięków towarzyszący procesowi warzenia piwa. Czytaj więcej »

  • Jestem rodzicem – trzeźwo myślę

    Czwartek, 12 lipca 2018

    Czy mogę sięgnąć po alkohol opiekując się dzieckiem? Czy każda ilość alkoholu w ciąży jest szkodliwa? Jaki mam wpływ jako rodzic na spożywanie alkoholu przez moje dziecko? Z badania przeprowadzonego w ramach kampanii „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska* wynika, że choć potrafimy odpowiedzialnie odmawiać spożycia alkoholu, to wciąż potrzebna jest edukacja w tym... Czytaj więcej »

  • Dzięki mediom społecznościowym influencerzy są dla nas jak dobrzy znajomi. A gdyby mogli do nas zadzwonić, dokładnie tak, jakby rzeczywiście świetnie nas znali? Z Tymbarkiem to możliwe! Zuzanna Borucka, Jaś Dąbrowski czy Mariusz Kałamaga mają dla każdego jedyną w swoim rodzaju wiadomość – chcą zadzwonić, by ją przekazać. Jak to działa…? Trzeba się połączyć, by... Czytaj więcej »

  • Zasmakuj lekkości z napojami Żywiec Zdrój®

    Poniedziałek, 09 lipca 2018

    W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, przedstawiająca portfolio napojów Żywiec Zdrój®. Nowości produktowe będą widoczne przez całe lato: w TV, w Internecie, na nośnikach OOH oraz w sklepach. Czytaj więcej »

  • W pierwszy weekend lipca rozpoczęła się nowa kampania BLACK’a, która potrwa do końca września. Marka będzie częstować napojem energetycznym BLACK After Alcohol w paśmie porannym „Wstawaj nie udawaj” w RMF MAXX, jak i podczas wieczornej audycji „POP Lista” w stacji RMF. BLACK został również partnerem największej trasy koncertowej LATO NA MAXXXA!, która zagości w 11... Czytaj więcej »

  • Lead: Dzięki tegorocznej współpracy Cisowianki i UNICEF Polska zebrano środki pozwalające na zakup i instalację aż 233 pomp wodnych. Czysta i bezpieczna woda dotrze do kilkudziesięciu tysięcy dzieci i ich rodzin w najbardziej zagrożonych regionach Afryki. Czytaj więcej »

  • Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi – legendarną akcję, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju typu cola i wybierają ten napój, który bardziej im smakuje. Tego lata Pepsi zaprasza wszystkich na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. Gorącą atmosferę podczas... Czytaj więcej »

  • ŻYWIEC rusza ze spotem Męskiego Grania 2018

    Poniedziałek, 02 lipca 2018

    Żywiec, wyłączny sponsor trasy koncertowej Męskie Granie, startuje z kampanią telewizyjną wydarzenia. Od wczoraj w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych emitowany jest spot reklamowy. Kampania wspierana jest również działaniami w internecie. Czytaj więcej »

  • W czerwcu wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej marki Amundsen #Odkrywaj więcej. Kolejnym ambasadorem akcji został Krzysztof Starnawski, ikona światowego nurkowania jaskiniowego, odkrywca i podróżnik. W poszukiwaniu najpiękniejszych miejsc nurkowych zwiedził cały świat od bieguna północnego aż do odległych zakątków Pacyfiku. Czytaj więcej »

  • Biedronka wznosi piłkarskie emocje na wyższy poziom! 24 czerwca br., w dniu meczu Polska-Kolumbia, sukcesy biało-czerwonych przełożą się nie tylko na euforię kibiców, ale również na realne zyski klientów sklepów Biedronka. Każda bramka polskiej reprezentacji strzelona Kolumbii to dodatkowe 5 zł, które będzie można otrzymać za zakupy. Czytaj więcej »

  • Trzeźwe myślenie oczami Polaków

    Czwartek, 21 czerwca 2018

    Większość, bo ponad 80% Polaków konsumuje alkohol rozsądnie i z umiarem. Potrafimy sięgać po alkohol odpowiedzialnie i mamy odwagę powiedzieć „nie” – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej „Trzeźwo myślę” na zlecenie Carlsberg Polska . Czytaj więcej »

  • W szczycie sezonu lodowego rozpoczęła się akcja marketingowa producenta mrożonych przysmaków z Nowego Sącza, nawiązująca do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Jej gwiazdą jest brand hero marki, Chłodzimierz. Czytaj więcej »

  • 18 czerwca br. marka Familijne startuje z kampanią wspierającą Familijne wafle Gofrowe. Działania pod hasłem „Mus je schrupać” zaplanowano w telewizji, Internecie i prasie handlowej. Kampania reklamowa dopełnia komunikacyjnie pakiet aktywności zaplanowanych dla całej marki, obejmujący m.in. loterię. Czytaj więcej »

  • MSM Mońki nie od dziś podkreśla rolę natury w procesie tworzenia aromatycznych i wyjątkowych serów. Nowa kampania wizerunkowa powstałej w 1972 roku Monieckiej Spółdzielni Mleczarskiej kieruje uwagę odbiorców także ku regionalnym źródłom smaku obecnych w ofercie produktów. Kluczem do ich sukcesu jest „Tradycja smaku z doliny Biebrzy”, która pozwala czerpać zarówno ze... Czytaj więcej »

  • W kampanii napoju energetycznego BLACK wystąpiły piękne zawodniczki Legends Football League – amerykańskiej kobiecej ligi futbolowej, które podbiły serca Polaków. Przez 3 zimowe miesiące, od grudnia 2017 do lutego 2018 roku, trwała kampania 360 stopni marki pod hasłem „Win the game”. Akcje marketingowe objęły zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor, internet, w tym... Czytaj więcej »

  • Orzeźwiająca strona Bourbona

    Poniedziałek, 11 czerwca 2018

    Jim Beam przedstawia nową odsłonę drinków na bazie wariantów Jima: White, Red Stag, Honey, Apple, połączonych z prostymi dodatkami. Fred Noe z siódmego pokolenia master destylerów Jim Beama, zawsze mówi: Pij, jak Ci smakuje. My dodajemy do tego jeszcze: i nie zapomnij o dobrym jedzeniu! Czytaj więcej »

  • Marka Wawel po raz pierwszy proponuje produkt z kategorii żelków – Żelki jak SMOK! Nowość wyróżnia się nie tylko czystym składem (w ramach projektu Dobre Składniki), ale również pierwszym na rynku, innowacyjnym opakowaniem, dzięki któremu torebka łatwo się otwiera i stabilnie stoi, umożliwiając wygodne częstowanie się produktem. W ramach kampanii przygotowano m.in. spot TV... Czytaj więcej »

  • Regionalna marka Leżajsk przygotowała pierwszą na rynku piwa aktywację z rozszerzoną rzeczywistością. Limitowana edycja historyczna piwa Leżajsk Pełne trafiła do sprzedaży w kwietniu, a jej rozwinięciem są historie ukryte na etykietach, odkrywane za pomocą smartfona i strony internetowej. Czytaj więcej »

  • Dziki Sad ponownie otwiera swoje tajemnicze wrota i przedstawia nową historię osobliwej rodzinki sadowników oraz ich nieodłącznych pomocników – jeży. Bohaterem tegorocznego spotu jest najnowszy smak Dzikiego Sadu – Czereśnia. Czytaj więcej »