Kampanie i Promocje

  • Marka Tarczyński – niekwestionowany lider rynku kabanosów w Polsce, z początkiem października rusza z silną kampanią reklamową pod hasłem „SĄ SUCHE, SĄ KRUCHE, SĄ PALUSZKI”, promującą swój nowy produkt - Kabanosy Exclusive Easy w formie pojedynczych paluszków. Czytaj więcej »

  • „Kucharek – najlepszy do polskich dań” to hasło startującej w październiku kampanii reklamowej najpopularniejszej przyprawy uniwersalnej w Polsce. W swoich materiałach promocyjnych Kucharek zachęca do gotowania ulubionych potraw kuchni polskiej. W kampanii wykorzystane będą billboardy sponsorskie i niestandardowe formy reklamy. Czytaj więcej »

  • Jesienna kampania E.Wedel jest kontynuacją zeszłorocznej akcji, w której konsumenci pokazywali swoje style obgryzania pianek Ptasie Mleczko®. W październiku marka ponownie wykorzysta ten motyw - tym razem sprawdzając, jak z polskim rytuałem obgryzania pianek radzą sobie obcokrajowcy. W tym celu specjalny wysłannik Wedla – Jaś Dąbrowski pojawi się w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie... Czytaj więcej »

  • Dix Professional express cleaner

    Wtorek, 16 października 2018

    Jesienią tego roku będzie przeprowadzona kampania reklamowa w internecie, prasie handlowej oraz radiu - produktu Dix Professional express cleaner. Czytaj więcej »

  • Rusza akcja sprzedażowa marki Diamant

    Poniedziałek, 15 października 2018

    Lider na polskim rynku produkcji cukru białego i asortymentu cukrowego – marka Diamant, startuje z jesienną akcją sprzedażową. Jeden z flagowych produktów z portfolio, cukier DRY DEMERARA, sprzedawany będzie wraz z atrakcyjnymi podkładkami do kawy. Do wyboru są 4 różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia. Czytaj więcej »

  • Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią

    Poniedziałek, 15 października 2018

    Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian. Czytaj więcej »

  • Uśmiechnięta rodzina, pies i ser Serenada w roli głównej – to bohaterowie najnowszego spotu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Reklama nawiązuje do rodzinnego charakteru pierwszej polskiej marki serów żółtych Serenada, która we wrześniu otrzymała tytuł Rodzinnej Marki Roku 2018. To kampania, która doskonale pokazuje wartości bliskie Serenadzie – podkreśla Edward Bajko,... Czytaj więcej »

  • Kup baterie i pobierz film - to nowa promocja marki Energizer. Plej odpowiada za przygotowanie strategii social mediowej oraz adaptację kreacji promocyjnych kampanii globalnej w social mediach w 20 krajach na 3 kontynentach! Czytaj więcej »

  • Za nami już kolejny ważny etap ogólnopolskiej akcji społecznej Podwórko Talentów NIVEA. W sumie, w trwającej edycji zostanie wybudowanych aż 40 Podwórek Talentów NIVEA. Pod koniec września, otwarto nową lokalizację, wyłonioną w ramach konkursu – tym razem w Warszawie. Od 2015 roku, NIVEA wybudowała już ponad 100 edukacyjnych, kreatywnych placów zabaw w całej Polsce, w tym... Czytaj więcej »

  • „Czas na zabawę!" to hasło nowej akcji promocyjnej VARTA Consumer Batteries. Biorąc w niej udział można wygrać wycieczkę dla całej rodziny do Tropical Islands albo modny aparat Instax Mini 9. Nagrodą, którą otrzyma każdy* jest voucher do sklepu home&you. Czytaj więcej »

  • Synergia marki konsumenckiej i pracodawcy to pomysł Lidl Polska na najnowszą kampanię employer brandingową. Dzięki wielu benefitom takim jak: wysokie wynagrodzenie, szeroki zakres prywatnej opieki medycznej, elastyczne godziny pracy czy karta Multisport, nie tylko konsumenci, ale także pracownicy sieci mają „Więcej na radość z życia”. Czytaj więcej »

  • Od października można oglądać kolejny spot OSM Piątnica w ramach kampanii „Z Piątnicy, no bo skąd”. Tym razem Pani Eugenia, znana już z reklamy Serka Wiejskiego, zachwala serki do smarowania Twój Smak – w wersji tradycyjnej oraz puszyste. Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia... Czytaj więcej »

  • Ach, ten Łowicz… i jego CZEKODŻEM!

    Poniedziałek, 01 października 2018

    Zniewalające smakiem połączenie ulubionych owoców z belgijską czekoladą uchwycone w apetycznych kadrach… Trwa jesienna odsłona kampanii Czekodżemów Łowicz. Działania prowadzone są w telewizji i w internecie. Czytaj więcej »

  • Nowe pozycje w karcie koktajli oraz menu aperitivo autorstwa Moniki Brodki są dostępne dla wszystkich w kultowym koncepcie w Caffè Torino by Martini. Karta będzie funkcjonować tylko przez tydzień od 28.09 do 4.10. Czytaj więcej »

  • Trwa loteria TIGER GAMER! Wystarczy kupić dowolny TIGER Energy Drink i zarejestrować zakup, by walczyć o swoje Królestwo Gracza za 70 tysięcy złotych oraz 500 bonów po 300 zł każdy na dowolne gadżety lub sprzęt. Czytaj więcej »

  • 19. edycja akcji "Polacy Rodakom"

    Czwartek, 27 września 2018

    Kolejna edycja zbiórki żywności długoterminowej rusza 15 października i potrwa do 3 grudnia 2018 r. Czytaj więcej »

  • Śliwka Nałęczowska po raz kolejny została partnerem pokazu znanej i cenionej projektantki mody, Lidii Kality. Marka pralin wsparła premierową prezentację kolekcji jesień/zima 2018/2019. Śliwka Nałęczowska konsekwentnie promuje elegancję, dobry smak i wyrafinowany design. Czytaj więcej »

  • Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

    Czwartek, 27 września 2018

    Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców. Czytaj więcej »

  • Marka GRAAL już w połowie września startuje z nową kampanią promocyjną pod hasłem „GRAAL – w rytmie życia”. Jej celem jest zbudowanie atrakcyjnego wizerunku produktów rybnych w puszce, które mogą być zdrową i smaczną formą przekąski do pracy czy składnikiem rodzinnego posiłku. Kampanii GRAAL towarzyszyć będzie komunikacja realizowana za pośrednictwem telewizji, radia,... Czytaj więcej »

  • Tyskie, lider piwa w Polsce, startuje z nową, strategiczną platformą komunikacji. Koncepcją kreatywną „Przejdźmy na Ty” marka powraca do swoich korzeni i przypomina, że Tyskie od lat zbliża ludzi i zachęca do przełamywania barier. Czytaj więcej »

  • BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°. W aktywnościach, których osią jest nowa reklama telewizyjna, marka podkreśla, że jej kaszki to nr 1 wśród mam*. Mamy wybierają kaszki BoboVita ze względu na zawartość kluczowych witamin i składników mineralnych, ważnych dla prawidłowego rozwoju, a dzieci uwielbiają je za pyszny smak. Działania obejmują nowoczesne... Czytaj więcej »

  • Agencja Veneo wygrała przetarg producenta wyrobów mlecznych OSM Piątnica na promocję nowych produktów – mlek smakowych. O wygranej zadecydował koncept strategiczno-kreatywny oraz plan jego egzekucji. Czytaj więcej »

  • Wystartowała ogólnopolska, zasięgowa kampania marki Bebilon Profutura 2, której celem jest budowanie świadomości produktu oraz zaprezentowanie nowego opakowania, będącego innowacją na polskim rynku. Działania o charakterze 360° obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. Czytaj więcej »

  • Czy każda kupiona na bazarku marchewka jest eko?

    Poniedziałek, 17 września 2018

    Polska Izba Żywności Ekologicznej ruszyła z kampanią Jemy eko. Akcja ma promować konsumpcję i produkcję ekologiczne żywności, a jej celem jest nakłonienie do częstszego sięgania po lokalne, zdrowe produkty. Czytaj więcej »

  • Kolejna akcja lojalnościowa POLOmarketu

    Wtorek, 11 września 2018

    Od 5 września we wszystkich sklepach POLOmarketu można nabyć wytrzymałe i praktyczne pojemniki i salaterki renomowanej marki Ambition. Te funkcjonalne produkty są dostępne w ramach kolejnej już w tym roku akcji lojalnościowej sieci. Po zebraniu odpowiedniej liczby naklejek można kupić je aż 50% taniej! Akcji potrwa do 13 października lub do wyczerpania zapasów. Czytaj więcej »

  • Ser żółty Hochland BURGER & TOAST to nowość stworzona do przyrządzenia rozmaitych dań na ciepło m.in. tostów, grzanek, zapiekanek oraz pysznych burgerów, które od miesięcy królują we wszystkich rankingach na najbardziej trendy dania. Ser żółty Hochland BURGER & TOAST pod wpływem temperatury idealnie się topi, a po stopieniu świetnie się ciągnie i co najważniejsze nadaje... Czytaj więcej »

  • 23 urodziny Netto w Polsce

    Poniedziałek, 10 września 2018

    Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce. Czytaj więcej »

  • Stokrotka z myślą o swoich klientach przygotowała nową akcję lojalnościową pod nazwą „Odkryj Cuda Świata”. Przewodnikami po faktach i ciekawostkach dotyczących Cudów Świata są bohaterowie kanału Nickelodeon: Dora, Shimmer&Shine, Blaze, Paw Patrol oraz Żółw Ninja – Mikey. Czytaj więcej »

  • Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rusza jesienią z kolejną już w tym roku kampanią reklamową swoich produktów. Na wrzesień i październik br. zaplanowana została promocja Musztard i Sosów Kieleckich. Czytaj więcej »

  • Goplana Jeżyki wraca na ekrany

    Czwartek, 06 września 2018

    We wrześniu rozpoczęła się silna kampania reklamowa Goplana Jeżyki, w której marka zaprasza do wszechświata zmysłowych, czekoladowych wrażeń. Czytaj więcej »