Kampanie i Promocje

  • Agencja Streetcom realizuje kampanię rekomendacji i samplingu piwa bezalkoholowego Łomża 0,0%. Celem jest zwiększanie świadomości marki i zapoznanie konsumentów z bezalkoholowym wariantem Łomża 0,0%. Czytaj więcej »

  • Dzisiejszy świat musi stawić czoła wielu problemom, zarówno środowiskowym, takim jak odpady opakowaniowe czy nadmierne zużycie wody, jak i społecznym, związanym z demografią czy barierami na rynku pracy. Żeby na nie odpowiedzieć, Coca-Cola ogłosiła dziś start globalnej kampanii społecznej #NEVERSETTLE. W Polsce, pierwszym kraju, gdzie kampania została uruchomiona, jest ona... Czytaj więcej »

  • W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno. Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania marki Dare, w której ETi zaprasza mieszkańców sześciu miast w Polsce do spróbowania swoich czekoladowych wafli podczas wyjątkowych akcji samplingowych. W specjalnej strefie w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Sopocie i Zakopanem odwiedzający będą mogli wziąć udział w grze „Dare. Odważ się na nowe” oraz skosztować słodkości. Czytaj więcej »

  • Dan Cake, jeden z czołowych producentów w branży piekarniczo-cukierniczej w Polsce oraz lider w sektorze pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych w kraju, uruchomił drugą już odsłonę kampanii promującej Smak Beztroski. W tegorocznej odsłonie platformy komunikacji marki Dan Cake eksponowane są kluczowe dla idei Smaku Beztroski wartości, takie jak wygoda użycia, oszczędność... Czytaj więcej »

  • Proste rozwiązania potrafią zaskakiwać! Tak jak prosty skład napojów H2Owoc – bez dodatku cukru, słodzików i barwników – zaskoczył bohaterów spotu telewizyjnego Tymbarku. W nowej kampanii 360 marka podkreśla, że innowacyjna linia napojów bez dodatku cukru to wyjątkowo prosty i zdrowy sposób na orzeźwienie. Czytaj więcej »

  • W nowej kampanii wizerunkowej marka udowadnia, że nikt tak nie podchodzi do ketchupu, jak Kotlin. Troska, nuta dobrego humoru, indywidualne traktowanie i docenienie każdego z komponentów – to świat pomidorów i idealnego ketchupu Kotlin. Dzięki odpowiedniemu doborowi składników, ich kompozycji i recepturze, ketchupy Kotlin mają tak wyjątkowy smak. Czytaj więcej »

  • Właśnie startuje nowa kampania dla serów kremowych Hochland, która potrwa aż do października. Temat kampanii to kulinaria, które już od jakiegoś czasu towarzyszą tej kategorii. Czytaj więcej »

  • Akuku! kontynuuje szeroko zakrojoną kampanię telewizyjną. Do emitowanych od marca billboardów sponsorskich w maju dołącza ekspozycja 15-sekundowego spotu. Marka stawia na komunikację kluczowych atrybutów produktu, takich jak zmniejszona ilość cukrów i wysoka zawartość soku owocowego. Kampania jest zaplanowana do sierpnia. Czytaj więcej »

  • Hochland Kanapkowy – od teraz w internecie!

    Poniedziałek, 13 maja 2019

    Hochland właśnie wystartował z silną kampanią internetową Kanapkowego Standard i Kanapkowego Mini. Z kampanią zaplanowano dotarcie do 17 mln odbiorców i obecność na 500 portalach internetowych. Kampania potrwa do września 2019 r. Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem maja Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą flagowe produkty marki – kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille. Działania kierowane są do wszystkich konsumentów, którzy cenią sobie wysokiej jakości, smaczne i proste w przygotowaniu jedzenie. Komunikacja będzie... Czytaj więcej »

  • BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka”, w której prezentuje kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ. Są one odpowiedzią na potrzeby współczesnych mam, które dokładnie sprawdzają skład produktów wybieranych dla dziecka, bo wiedzą, że odpowiednio skomponowana dieta to wsparcie prawidłowego rozwoju młodego organizmu. Marka podkreśla, że... Czytaj więcej »

  • Legendarny bohater kampanii 7UP, Fido Dido, powraca, aby zarażać nowe pokolenia chillem! Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajdzie czas na relaks. Czy jest ktoś, kto go nie pamięta? Jeśli tak, to najwyższy czas przypomnieć Polsce o tej kultowej postaci. Czytaj więcej »

  • Od 1 maja aż do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 30 czerwca br., potrwa wspólna akcja promocyjna buy&get marek Akuku! i Hellena. Każdy konsument, który zakupi żelki Akuku! i Galaretki Hellena za minimum 10 zł, odbierze maskotkę sympatycznego Akuka, brand hero marki. Czytaj więcej »

  • Ruszyła kampania marki Odra promująca Duetkę Familijną z nowej limitowanej edycji. Działania pod hasłem „Duet Idealny” spójny z ideą platformy Najlepiej Razem obejmują Outdoor, działania w Internecie oraz prasie. Czytaj więcej »

  • Akcja „Dwie godziny dla Rodziny” to kampania społeczna na rzecz głębokich relacji rodzinnych, aby być razem, a nie obok siebie i jednocześnie jeden z głównych programów Fundacji Humanites, której misją jest świadomy, szczęśliwy i społecznie wrażliwy człowiek. Hochland od kilku lat aktywnie uczestniczy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny”. Czytaj więcej »

  • Od 1 maja br. w telewizji będzie można oglądać kolejny fabularny spot marki Harnaś: „Harnaś. Górale kontratakują”. Aktor Karol Dziuba po raz kolejny wciela się w rolę Harnasia, który jak zawsze niesie pomoc potrzebującym i jest uosobieniem odwagi. Czytaj więcej »

  • Konspol startuje z wiosenną kampanią reklamową

    Poniedziałek, 29 kwietnia 2019

    Wraz z początkiem maja Konspol startuje z kampanią reklamową, promującą flagowe produkty marki – kiełbaski śląskie, kiełbasę śląską z kurczaka oraz przysmaki z kategorii convenience, w tym panierowane polędwiczki i tortille. Działania kierowane są do wszystkich konsumentów, którzy cenią sobie wysokiej jakości, smaczne i proste w przygotowaniu jedzenie. Komunikacja będzie... Czytaj więcej »

  • Tej wiosny Redd’s stawia na autentyczność, inspirację, spontaniczność i celebrację codzienności. W nowym spocie reklamowym marka prezentuje różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa przenosi w klimat ciepłych, beztroskich i pełnych optymizmu wakacji. Czytaj więcej »

  • Coca-Cola rusza z nową kampanią edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważna jest segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych i zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej Planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab (https://greenlab.pl/ ), gdzie będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na tematy... Czytaj więcej »

  • Samotny bohater, Mały Głód, po 15 latach uporczywych działań postanawia poszukać sprzymierzeńców - różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Tym razem ma sprytny plan – zamierza wraz ze swoją Ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby. Nie jest to zapowiedź filmu akcji, ale z pewnością będzie się działo! Ruszyła nowa kampania Danio – Ekipa... Czytaj więcej »

  • Organizacja akcji promocyjnych i reklamowych w salonikach Kolportera nabiera tempa. Obecnie w sieci Kolportera trwają dwie tego typu akcje, a już niebawem rozpoczną się kolejne. Czytaj więcej »

  • Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii „Odkrywaj Warszawę dzielnicami”. Czytaj więcej »

  • Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. Rok 2019 to czas zmian – 17 kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał utalentowany Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie Czytaj więcej »

  • Wielkanoc kota Mleczysława

    Środa, 17 kwietnia 2019

    Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami. Również kot Mleczysław wraz z Mleczną Kitą zaczęli już przygotowania do tego wyjątkowego czasu, a każdy wie, że to, co koty lubią najbardziej w przedświątecznej gorączce, to oczywiście malowanie pisanek. Jak nasi bohaterowie ozdobili swoje wielkanocne dzieła? W tym roku inspiracją stały się oczywiście mleko i produkty... Czytaj więcej »

  • Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ogromna: na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany... Czytaj więcej »

  • Bonduelle, lider na rynku warzyw apertyzowanych wraca na ekrany telewizorów, przypominając nam, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle. Czytaj więcej »

  • Mirinda kontynuuje rozwój kategorii kolorowych napojów gazowanych, stale zaskakując rynek nowościami w postaci nieoczywistych połączeń smakowych. W tym roku na półkach sklepowych pojawiły się dwie nowe wersje smakowe Mirindy MIX-IT, w niebanalny sposób łącząc ze sobą truskawkę z liczi oraz jabłko z kiwi. Dzięki intensywnym, owocowym połączeniom smakowym Mirinda pozwala... Czytaj więcej »

  • ETi startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika”. W ramach promocji czekoladowych batonów Wanted przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym aktywacje dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City oraz sponsoring goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Czytaj więcej »

  • Warka Radler, jako lider kategorii, nieustannie tworzy innowacje i wyznacza trendy. Tego lata marka wprowadza zupełnie nowy produkt – pierwszego w Polsce radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak. Czytaj więcej »