Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna – producenta szerokiego asortymentu wyrobów waflowych. Czytaj więcej »
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna – producenta szerokiego asortymentu wyrobów waflowych. Czytaj więcej »
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych jabłek! Naturalna przekąska bez dodatku cukru i konserwantów, bogata w błonnik. Idealna dla całej rodziny – do szkoły, pracy i na spacer. Czytaj więcej »
Ciastko z nadzieniem kakaowo-bananowym to innowacyjna propozycja ARYZTA Polska, odpowiadająca na oczekiwania konsumentów poszukujących słodkich przekąsek w mniejszych formatach. Czytaj więcej »
W linii Almette pojawiły się dwie nowości – Almette lekki naturalny i Almette lekki z ziołami. To pierwsze na polskim rynku produkty typu „light” w kategorii puszystych serów twarogowych. Czytaj więcej »
Twist Bubble Tea wychodzi poza kategorię tradycyjnych jogurtów, wprowadzając markę w świat nowoczesnych napojów, które podbijają rynek! Bubble Tea łączy w sobie smak, zabawę i wyjątkowe doświadczenie. Czytaj więcej »
Producent dań gotowych U Jędrusia poszerza linię naleśników o pyszny, nowy wariant z truskawkami. Czytaj więcej »
Nowość od marki Krakus! Buliony w postaci pasty w poręcznym pouchu z korkiem – gotuj łatwiej, smaczniej i dokładnie tyle, ile potrzebujesz. Czytaj więcej »
Marka ChaiTea, nowy gracz na rynku napojów herbacianych, dynamicznie rozwija portfolio i podejmuje śmiałe działania marketingowe odpowiadające na kluczowe trendy konsumenckie. Firma wprowadza innowacyjne produkty w segmencie ice tea, poszerzając ofertę o linię ChaiGreen na bazie zielonej herbaty oraz do gazowanych ChaiKola i ChaiMate dołącza trzy kolejne napoje CSD na bazie czarnej... Czytaj więcej »
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe produkty: Zupę kalafiorową, Zupę ogórkową z koperkiem oraz Zupę wiosenną. Czytaj więcej »
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy, naturalny przysmak dla psa pochodzący z Włoch. Czytaj więcej »
Żubrówka po raz kolejny zaskakuje konsumentów odważnym podejściem do smaku i trendów, wprowadzając dwa nowe produkty: Yuzu-Mandarynka oraz Yuzu-Limonka. Oba produkty powstały z inspiracji Dalekim Wschodem, gdzie smak yuzu od lat jest symbolem wyjątkowości i orzeźwienia. Czytaj więcej »
Ice tea to jeden z tych napojów, po które latem sięgamy najczęściej. Nic dziwnego – połączenie schłodzonej herbaty i smaku owoców nie tylko gasi pragnienie, ale też wyjątkowo przyjemnie orzeźwia. To doskonała propozycja dla całej rodziny – zwłaszcza, gdy wybierzemy napój, w którym 99,9% składników pochodzi z natury. Właśnie takie są nowe Ice Tea Herbapolu – czyli... Czytaj więcej »
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki Luksusowej 2,5 kg. Czytaj więcej »
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze wszystkich serów Hochland. Właśnie dlatego konsumenci tak chętnie po nie sięgają, a marka dba o to, aby mieli szeroki wybór. Tym razem nowości zostały przygotowane z myślą o dzieciach, bo do linii serów żółtych w plastrach dołącza propozycja z wizerunkami bohaterów kultowej bajki ‘Psi Patrol’. Czytaj więcej »
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników intensywnych smaków. Do linii Żelki Travelki dołącza nowy wariant - Żelki Travelki Kwaśne smaki Orientu. To wyjątkowa propozycja dla konsumentów, którzy traktują słodycze nie tylko jako przekąskę, ale i smakowitą podróż, odważną, egzotyczną i pełną wrażeń. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee wprowadza na rynek Woman Power – funkcjonalny napój z kolagenem, witaminami z grupy B, miodem i sokami NFC, stworzony z myślą o kobietach, które dbają o zdrowie, urodę i świadomie wybierają skład. Produkt jest zarejestrowany jako suplement diety i jest już dostępny w sprzedaży. W planach firmy jest dalsze rozwijanie portfolio o kolejne propozycje. Czytaj więcej »
Nowość od marki Krakus! Odkryj innowacyjny sposób na szybkie i pyszne gotowanie z Bulionami od Krakusa w paście. Wolno gotowany, skoncentrowany bulion, z którego można przygotować 2 litry ulubionej zupy. Wygodne opakowanie, intensywny i pełny smak oraz praktyczność, którą pokochasz od pierwszego użycia. Gotuj łatwiej, smaczniej i dokładnie tyle, ile potrzebujesz bez marnowania! Czytaj więcej »
Z szacunku do tradycji i z myślą o przyszłości Lantmannen Unibake Sp. z o.o. stworzyła unowocześnione receptury bułek do burgerów i hot dogów marki Schulstad. Oprócz znakomitego smaku, produkty Schulstad oferują dobry skład z błonnikiem i zakwasem. Opracowane receptury zapewniają świeżość oraz najwyższą jakość bez potrzeby stosowania konserwantów. Czytaj więcej »
Hochland Kanapkowy to linia idealnie kremowych serków twarogowych. Szeroki wybór wyrazistych i charakterystycznych smaków sprawia, że doskonale sprawdzają się jako urozmaicenie codziennego, nie tylko śniadaniowego, jadłospisu. A teraz do znanych już wariantów dołącza nowość – Kanapkowy z chrzanem. Czytaj więcej »
Z okazji jubileuszu 30-lecia Familijne wprowadzają na rynek limitowaną edycję wafli w specjalnych opakowaniach, zaprojektowanych przez młodych twórców z konkursu Young Creatives Cannes. Nowy design wafli Familijne Klasyczne o smaku kakaowo-śmietankowym to nostalgiczny powrót do lat 90., z nutą współczesnej estetyki - wprost z rąk 30-latków, którzy dorastali razem z tą kultową... Czytaj więcej »
Do menu kawiarni Tchibo dołączyło sześć nowych propozycji. Jest owocowo, ale i deserowo. Jest słodko, ale i orzeźwiająco. Karmelowa Bubble Tea, Espresso Tonic i Espresso Orange Spritz czy Frappe poziomkowa i karmelowa to tylko niektóre z nowości, wśród których każdy kawosz znajdzie coś dla siebie. Czytaj więcej »
KAMIS niezmiennie zachęca Polaków do kulinarnych eksperymentów. Tym razem marka zaprosiła do współpracy znanego twórcę kulinarnego – Michała Korkosza, szerzej znanego jako Rozkoszny. Efektem wspólnego działania jest zupełnie nowy typ produktów – posypki, które nie tylko służą jako mieszanka przypraw, ale mogą być stosowane do posypania gotowego dania, aby nadać mu nie... Czytaj więcej »
MARTINI przechodzi gruntowne repozycjonowanie, otwierając tym samym nowy rozdział w swojej historii. Zmiany obejmują wszystkie punkty styku z marką – od butelki w odświeżonym designie po doświadczenia konsumenckie i narrację komunikacyjną. Ich celem jest odmłodzenie jej wizerunku i uczynienie jeszcze bardziej atrakcyjną dla nowego pokolenia klientów. To jednak nie wszystko – w... Czytaj więcej »
Marka FuzeTea prezentuje letnią nowość – FuzeTea Summer Beach Vibes. Czytaj więcej »
Marka HELIO wprowadza na rynek innowacyjną przekąskę – frytki STIXY z suszonych jabłek. To 100% naturalna alternatywa dla słodyczy, bez konserwantów i bez dodatku cukru, idealna dla świadomych konsumentów. Czytaj więcej »
Gdy słońce grzeje coraz mocniej, a temperatury rosną z dnia na dzień, szukamy pomysłów na orzeźwienie i chwilę przyjemności. Jak skutecznie ugasić pragnienie, jednocześnie ciesząc się rześkim smakiem ulubionych owoców? Najlepszym i najprostszym sposobem jest domowa lemoniada! Jest pyszna, a z dodatkiem syropów Herbapolu można ją przygotować szybko i wygodnie – i to w bardzo... Czytaj więcej »
Gdy ostatni dzwonek wybrzmiewa nieco lżej, a w powietrzu czuć wakacyjną swobodę, nadchodzi moment, by na chwilę się zatrzymać i podziękować nauczycielom oraz wychowawcom za ich codzienne wsparcie i zaangażowanie. Z tej okazji E.Wedel przygotował limitowaną edycję Torcika Wedlowskiego z ręcznie dekorowanym napisem „Dziękuję” i kwiatowym motywem. Czytaj więcej »
Majowa premiera limitowanej edycji bibułek Mascotte Original Slim Combi stała się już tradycją. W tym roku marka zaprezentowała wyjątkową odsłonę zatytułowaną Labirynt. Czytaj więcej »
Perła – Browary Lubelskie S.A., wprowadza na rynek Perłę Miodową 0,0%. Czytaj więcej »
BLITZbee dynamicznie rozwija swoją ofertę, dostrzegając rosnący potencjał rynku napojów funkcjonalnych. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
Całkowite zadłużenie segmentu food trucków nadal utrzymuje...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Talarki waflowe to nowa kategoria produktów marki Lekorna –...
Poznaj STIXY od HELIO – pyszne frytki z polskich suszonych...
Ciastko z nadzieniem kakaowo-bananowym to innowacyjna...
W linii Almette pojawiły się dwie nowości – Almette lekki...
Twist Bubble Tea wychodzi poza kategorię tradycyjnych...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...