Konkursy

  • Marka Bracia Koral, producent lodów premium, w 2019 roku chce zatrzymać najpiękniejsze chwile i wspomnienia. Jednym ze sposobów na ich uchwycenie jest konkurs, który rozpoczyna się w Dzień Zakochanych – Walentynki, pod nazwą #dlawszystkichktorychkochamy. Każdy z fanów marki ma szansę na wygraną atrakcyjnych nagród poprzez publikację fotografii z ukochaną osobą, zwierzakami,... Czytaj więcej »

  • Marka Absolut wystartowała z kolejną edycją konkurs dla miłośników muzyki i dobrej zabawy. Do wygrania wyjątkowe nagrody – podwójne bilety na Coachella Festival oraz zestawy festiwalowe. Co trzeba zrobić? To Absolutnie łatwe! Czytaj więcej »

  • K jak Konkurs „Gerber słucha mam”

    Piątek, 08 lutego 2019

    Mamy każdego dnia inspirują ekspertów Gerber, by tworzyli dla ich maluszków jeszcze smaczniejsze, bardziej wartościowe i kolorowe dania. Teraz marka chce jeszcze lepiej wsłuchać się w ich głos – dziś, ósmego lutego, rusza konkurs, który wyłoni najciekawsze przepisy na posiłki dla najmłodszych i sowicie je nagrodzi. Czytaj więcej »

  • Na rozgrzanie zimą Tymbark przygotował dla konsumentów wyjątkową loterię! By wziąć w niej udział wystarczy zakupić produkty marki za minimum 6 złotych i zarejestrować paragon jednocześnie odkrywając swoją e-zdrapkę na stronie www.lubie.tymbark.com. Nagrody takie jak 1000 specjalnych Winter Packów oraz wycieczka Winter Trip sprawią, że każdy wygrany polubi zimę z Tymbarkiem! Czytaj więcej »

  • Powiedzenie „przez żołądek do serca” jeszcze nigdy nie było tak trafne, jak w zbliżające się dużymi krokami Walentynki. Dlatego marka Delecta, promując swoje niezwykle proste w przygotowaniu monoporcje, podpowiada co zrobić, by smacznie zaskoczyć swoją drugą połówkę. Zaplanowała też konkurs na najpiękniejsze wyznanie miłosne, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody. Czytaj więcej »

  • A Ty, jaką kobietą jesteś? Konkurs E. Wedel.

    Poniedziałek, 04 lutego 2019

    Jesteś silna, energiczna czy intrygująca? A może zmieniasz swoje oblicze w zależności od roli w którą się wcielasz? Nieważne jaka, zawsze jesteś najlepszą wersją siebie - mówi E. Wedel w nowej kampanii Czekolad Premium i od 1 do 10 lutego organizuje konkurs do konsumentek, w którym nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej z Omeną Mensah. Sesja odbędzie się 15... Czytaj więcej »

  • 4 lutego wystartowała kampania reklamowa loterii „Milion Grześków do wygrania”. Akcja promocyjna marki Grześki otrzyma silne wsparcie w mediach (TV, digital, social media) oraz w punktach sprzedaży. Działania zaplanowano do końca miesiąca. Czytaj więcej »

  • Do 20 marca można nadsyłać zgłoszenia w II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Pasjonaci grafiki i designu mają za zadanie zaprojektować nadruk na puszkę pralin Śliwki Nałęczowskiej. Prace oceni jury pod przewodnictwem Małgorzaty Sochy. Zwycięzca odbierze czek o wartości 10 tys. zł. Patronem merytorycznym akcji zostały warszawska ASP i STGU. Czytaj więcej »

  • Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było – znana i lubiana marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł! Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów... Czytaj więcej »

  • Od lutego do końca marca br. potrwa loteria „Milion Grześków do wygrania”. Każdy, kto w promocyjnym opakowaniu wafelków Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g znajdzie hasło „Wygrałeś Grześki kakaowe 36 g”, otrzyma taki sam wafelek gratis. W puli produktów do rozdania znalazł się okrągły milion Grześków! Czytaj więcej »

  • SERTOP z nowym konkursem

    Piątek, 11 stycznia 2019

    Tyski producent serków topionych rozdaje w ramach konkursu swoje kalendarze kulinarne! Każdy, kto do 15 stycznia uzasadni, dlaczego to właśnie jemu warto przyznać nagrodę, ma szansę otrzymać jeden z 25 egzemplarzy z inspirującymi przepisami na pyszne potrawy z dodatkiem serków topionych, smażonych i masła klarowanego. Zabawa organizowana jest na fanpage #Sertop, a także... Czytaj więcej »

  • Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki, w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem. Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Czytaj więcej »

  • Tymbark ponownie, z okazji Świąt, daje konsumentom okazję do wspólnego wspierania ważnych inicjatyw społecznych. Wielka bożonarodzeniowa loteria marki to okazja do zdobycia wspaniałych nagród, przy okazji i bez dodatkowego wysiłku robiąc coś dobrego dla innych. Czytaj więcej »

  • Od 1 do 31 grudnia w sklepach Grupy Chorten trwać będzie loteria, w której klienci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Akcja realizowana jest przy współpracy z 20 znanymi markami. Czytaj więcej »

  • „Jesienne spotkanie mlekolubnych”

    Poniedziałek, 19 listopada 2018

    Jesień w pełni to świetny moment na kolejne odwiedziny Kota Mleczysława w szkołach! Jak go przekonać, aby wybrał się właśnie do Twojej klasy? Nic prostszego! Wystarczy wziąć udział w konkursie „Jesienne spotkanie mlekolubnych”, który właśnie się rozpoczął i będzie trwał do 26 listopada 2018. Czytaj więcej »

  • Biedronka i firma Trefl 15 listopada rozpoczynają konkurs dla rodzin na projekt nowej gry rodzinnej. Zasady są proste: kto stworzy najciekawszą, otrzyma 50 tys. zł, a jego gra w przyszłym roku trafi do sprzedaży w sieci sklepów Biedronka wraz z nazwiskiem autora na opakowaniu. Obie firmy chcą w ten sposób zachęcać rodziny do wspólnego spędzania czasu przy łamigłówkach. Czytaj więcej »

  • Kulinarny konkurs SERTOPU

    Wtorek, 13 listopada 2018

    Firma SERTOP mająca w swojej ofercie masło klarowane, serki topione i smażone, ogłosiła kolejny konkurs na swoim fanpage @Masło Klarowane. Każdy, kto do 18 listopada zamieści w komentarzu pod konkursowym postem swój przepis na ulubione danie z wykorzystaniem tego produktu, będzie miał okazję wygrać jedną z pięciu nagród: dzbanek do przygotowania ciast i deserów oraz 2 szt.... Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem. Czytaj więcej »

  • P&G ogłasza CEO Challenge 2019

    Wtorek, 30 października 2018

    W ramach konkursu P&G CEO Challenge, uczestnicy z całego świata w tym również z Polski, będą mieli okazję uczestniczyć w symulacji biznesowej opartej o case study światowej marki Gillette. Czekają na nich 3 etapy zmagań – lokalny, regionalny i globalny, którego zwycięzcy pojadą na prestiżową, międzynarodową konferencję „P&G 2018 Signal” w Cincinnati. Czytaj więcej »

  • Poszukiwane imię dla koleżanki Mleczysława

    Czwartek, 25 października 2018

    Program „Mamy kota na punkcie mleka” zaprasza do udziału w kolejnej zabawie. Właśnie rozpoczyna się konkurs „Poszukiwane imię dla koleżanki Mleczysława””, który trwa od 25.10.2018 r. do 23:59:59 dnia 07.11.2018 r. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-III szkół podstawowych, które zgłosiły się do bezpłatnego programu promocyjno-edukacyjnego „Mamy kota na punkcie... Czytaj więcej »

  • LOYD – loteria z nutą magii

    Środa, 17 października 2018

    Od pierwszego października 2018 roku trwa „Loteria z nutą magii” marki LOYD. Wygrać można w niej samochód Mini Hatch One oraz 650 innych nagród. Wystarczy kupić opakowanie promocyjne herbaty LOYD i znajdujący się wewnątrz opakowania kod zarejestrować na stronie www.loydloteria.pl. Od razu dowiemy się czy wygraliśmy jedną z 650 nagród. O tym czy zdobędziemy samochód osobowy... Czytaj więcej »

  • Wygraj w Wielkiej Loterii Mokate!

    Środa, 17 października 2018

    Od września trwa Wielka Loteria Mokate. Nagrodą główną jest samochód Alfa Romeo Giulietta. Poza tym codziennie można wygrać zestaw wyjątkowych szklanek oraz – raz w tygodniu – pobyt w ekskluzywnym SPA w Zakopanem. Czytaj więcej »

  • Marka Lay’s ruszyła z nowym konkursem

    Wtorek, 09 października 2018

    Rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które Lay’s dziś wybierasz?”, w ramach którego konsumenci mają szansę codziennie wygrać nagrodę główną – iPhone 8 oraz inne atrakcyjne nagrody. Konkurs potrwa do 9 grudnia br. i został podzielony na 5 dwutygodniowych etapów, które odwołują się do skojarzeń nawiązujących do linii Lay’s m.in. wspólnego imprezowania... Czytaj więcej »

  • Mieszkańcy trzech gmin Żywiecczyzny mogą teraz jeszcze łatwiej zaangażować się na rzecz wspólnego dobra. Rozszerzony został bowiem ubiegłoroczny pilot konkursu grantowego „Lokalne Inicjatywy Społeczne Żywiec Zdrój”. Nowa edycja konkursu obejmie gminy Radziechowy-Wieprz, Węgierska Górka i Jeleśnia, a zapisy ruszyły 2 października 2018. Czytaj więcej »

  • „Czas na zabawę!" to hasło nowej akcji promocyjnej VARTA Consumer Batteries. Biorąc w niej udział można wygrać wycieczkę dla całej rodziny do Tropical Islands albo modny aparat Instax Mini 9. Nagrodą, którą otrzyma każdy* jest voucher do sklepu home&you. Czytaj więcej »

  • Trwa loteria TIGER GAMER! Wystarczy kupić dowolny TIGER Energy Drink i zarejestrować zakup, by walczyć o swoje Królestwo Gracza za 70 tysięcy złotych oraz 500 bonów po 300 zł każdy na dowolne gadżety lub sprzęt. Czytaj więcej »

  • Nesquik łączy siły z FC Barcelona!

    Czwartek, 27 września 2018

    Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich rodziców. Czytaj więcej »

  • Tegoroczna jesień zapowiada się niezwykle ekscytująco! Wraz z początkiem października rusza Wielka Loteria, w której może wziąć udział każdy, kto zakupi puszysty serek Almette. Już po raz trzeci w ogólnopolskiej loterii „DOM od Almette” będzie można wygrać przepiękny, całoroczny, w pełni wyposażony dom u podnóża Tatr. Oprócz tego, rozlosowywane będą nagrody dzienne... Czytaj więcej »

  • Uwaga! Uwaga! Rusza kolejny konkurs -„Mleczna lekcja” - organizowany w ramach projektu „Mamy kota na punkcie mleka”, sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka. Nauczyciele, których placówka przystąpiła do programu mogą wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody! Czytaj więcej »

  • 23 urodziny Netto w Polsce

    Poniedziałek, 10 września 2018

    Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród, w tym vouchery na wakacje. Urodzinowa kampania promocyjna startuje 10 września we wszystkich sklepach Netto w Polsce. Czytaj więcej »