Rozmowy niefiltrowane

Inwestujmy w lokalność

Środa, 21 listopada 2018 HURT & DETAL Nr 11/153. Listopad 2018
Prowadzę sklep od dawna i od zawsze starałem się mieć w ofercie wyroby lokalnych producentów, czy to słodycze, soki, alkohole, a także z inne kategorie. A patrząc na sprzedaż – widzę że warto. Do tego, takie małe manufaktury dbają o produkt, są innowacyjne i uczciwe w przekazywaniu informacji o składzie swoich wyrobów. A klienci to doceniają. Wystarczą chęci z obu stron – od rodzinnych przetwórni, żeby zaczęły działać na większą skalę, albo chociaż spróbowały, a także od właścicieli sklepów, by pomogły takie lokalne produkty promować. Pokazując ulotki, opowiadając o historii firmy czy marki wspieramy właśnie takie lokalne biznesy. Czasem wystarczy położyć produkt na ladzie i zaproponować klientowi kiedy robi u nas zakupy.
Ryszard Bargiel
Właściciel sklepu w Sandomierzu



tagi: rozmowy niefiltrowane, sprzedaż, handel,