Kampanie i Promocje

Kampania „4MOVE: rusz 4 litery” teraz w internecie

Środa, 12 września 2012 Autor: Monika Dawiec,
Z początkiem września ruszyła kampania marki 4MOVE w sieci. W kampanii internetowej zdecydowano się wykorzystać doskonale przyjęte przez odbiorców kampanii telewizyjnej hasło „4MOVE: rusz 4 litery”, zachęcające do aktywności na różnych płaszczyznach życia.

W krótkich dynamicznych spotach marka pokazuje napój izotoniczny 4MOVE jako doskonały wybór dla wszystkich, niezależnie od wieku i rodzaju aktywności, jaki preferują. 4MOVE towarzyszy bohaterom spotów, a więc i konsumentom nie tylko podczas uprawiania sportów takich, jak parkour czy koszykówka, ale także w czasie spotkań ze znajomymi, w trakcie wycieczek do parku, tańca i aktywnych zabaw na plaży. Bo 4MOVE to napój dla wszystkich, nie tylko dla dla profesjonalistów i właśnie to czyni tak wyjątkowym!  

15- i 30-sekundowe spoty emitowane są na najpopularniejszych platformach internetowych, m.in. YouTube, Dailymotion czy Wrzuta oraz w serwisach VoD. Za kreację spotów odpowiada agencja Henyo Bahrendt, media zaplanował i zakupił dom mediowy Equinox Media. Kampania będzie trwać do końca września br.

tagi: 4Move , napoje izotoniczne , kampania reklamowa ,