Kampanie i Promocje

Rusza kampania „Flora pro.activ. Bez recepty”

Wtorek, 11 września 2012 Autor: Monika Dawiec,
Rozpoczyna się nowa kampania „Flora pro.activ. Bez recepty”, w ramach której marka będzie zachęcać Polaków do aktywnej walki z podwyższonym poziomem cholesterolu. W tym celu w 10 miastach umożliwi konsumentom bezpłatne badania cholesterolu i konsultacje z lekarzem.
Celem kampanii jest rozwijanie wrażliwości na problem podwyższonego poziomu cholesterolu, uświadamianie związanych z nim zagrożeń oraz zachęcenie Polaków do badania swojego poziomu cholesterolu.

„W DNA marki Flora pro.activ znajduje się wspieranie konsumenta w aktywnej walce z cholesterolem. Planowany road show ma za zadanie umocnienie wizerunku produktu jako najlepszego wyboru z portfolio margaryn funkcjonalnych” – mówi Małgorzata Trubilin, Brand Manager w Unilever Polska Sp. zo.o.

Ogólnopolskie badania zorganizowane przez markę Flora pro.activ zostaną przeprowadzone we współpracy z sieciami handlowymi Carrefour i Tesco, gdzie pojawią się specjalne stanowiska, w których będzie można zbadać swój cholesterol. Na miejscu dostępny będzie lekarz i pielęgniarka.

Główną platformą komunikacji będzie stanowił serwis internetowy http://www.flora.pl/, na którym znajdzie się specjalna zakładka dedykowana kampanii. Zostaną na niej zamieszczone dwa raporty z ogólnopolskich badań, które marka Flora pro.activ zrealizowała wspólnie z instytutem badawczym Interactive Research Center. W serwisie będą pojawiać się aktualne informacje o prowadzonych działaniach a także porady ekspertów kampanii.

Komunikacja będzie wspierana także na profilu marki Pokochaj Swoje Serce w portalu społecznościowym Facebook. Kampanii będą towarzyszyć aktywności w punktach sprzedaży. Osoby z podwyższonym poziomem cholesterolu otrzymają kupony rabatowe, dzięki którym będą mogły nabyć Florę pro.activ 400g w promocyjnej cenie.

Komunikacja kampanii obejmie działania w prasie, programie 1 Polskiego Radia i w telewizji. Za realizację kampanii PR “Flora pro.activ Bez Recepty” odpowiada agencja Ciszewski MSL, natomiast zakupu mediów dokonał Dom Mediowy PHD Media Direction. Za działania w social media i przygotowanie strony internetowej jest odpowiedzialna agencja PHD Media Direction Digital. Za organizację i koordynację cyklu eventów profilaktycznych dla marki Flora pro.activ odpowiada agencja HealthThink Public Relations.

tagi: Flora , kampania , cholesterol , ,