Konkursy Producentów

Zupy wchodzą na murawę!

Środa, 25 kwietnia 2012 Autor: Maja Święcka,
Co wspólnego ma zupa z piłką nożną? Marka WINIARY udowadnia, że naprawdę wiele. Gwarancją sukcesu w garnku jest dobór odpowiednich składników, na boisku – podstawa zwycięstwa to zgrana drużyna, a w obu przypadkach wszystko leży w rękach doskonałej selekcjonerki!

Dlatego już w czerwcu marka WINIARY zaprasza panie do odwiedzenia kulinarno-futbolowego serwisu www.winiary.pl/zupynamurawie i wzięcia udziału w konkursie, w którym do wygrania będą torebki Batycki. Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również nowość: zupę w kolorze murawy – Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY. To murowana gwiazda wiosennych i letnich obiadów!

Wiosna i lato w kuchni to czas nowalijek i warzyw, które są idealnym składnikiem zup. Rokrocznie jemy ich aż 4,5 miliarda litrów, a powodów, dla których Polacy kochają zupy jest naprawdę wiele. Dzięki zawartości warzyw, są one pysznym, wartościowym i łatwym w przygotowaniu posiłkiem na wiosenno-letni czas. Dlatego już w czerwcu, pod hasłem „Zupy na murawie” startuje nowa kampania marki WINIARY, która nawiązując do piłkarskich emocji, promuje zupy i ich zalety. Ideą kampanii jest pokazanie, że kobiety wiedzą o piłce nożnej więcej niż mogłoby się wydawać, bo gotowanie zupy przypomina dobrze rozegrany mecz.

Marka WINIARY zaprasza kobiety do sprawdzenia się w roli selekcjonerek i przygotowania wiosną i latem pysznych zup ze świeżych warzyw i aromatycznych ziół, których pełno w tym okresie na targach i w przydomowych ogródkach. Ich wybieranie przypomina kompletowanie zwycięskiej drużyny. Sposób na mistrzowski skład? Kapitan – pyszna zupa WINIARY i zawodnicy, czyli sezonowe warzywa i zioła. Ich połączenie pozwoli przygotować wartościowy posiłek, bez spędzania długich godzin w kuchni. Przyrządzenie pysznej, a przy tym odżywczej zupy, która trafi idealnie w gust całej rodziny, jeszcze nigdy nie było tak proste!

Zupy na murawie w internecie

Kampanię wspierać będzie nowy serwis internetowy „Zupy na murawie” www.winiary.pl/zupynamurawie. Puszczając oko do swoich konsumentek, marka WINIARY pokazuje, że wykonanie driblingu z warzywami, które trafiają do zupy, czy wręczenie czerwonej kartki nudzie na talerzu, jest w zasięgu ich ręki. Serwis składa się z sześciu zakładek, w tym 4 zakładek tematycznych, zakładki konkursowej oraz interaktywnej aplikacji „Twój kalendarz”. W zakładce produktowej „Kapitan drużyny” znajdą się opisy zup WINIARY, czyli kapitanów „zupowych” drużyn.

Podpowiedzi, jakie sezonowe warzywa, zioła i inne dodatki pasują do zup WINIARY, czyli co należy dodać do zupy, aby stworzyć uzupełniającą się drużynę smaków użytkownicy serwisu odkryją w zakładce „Drużyny smaków”. W sekcji „Taktyka” pojawią się przepisy na wiosenne i letnie zupy oraz porady ekspertów, czyli zasady właściwego postępowania na kulinarnym boisku. W zakładce „Słowniczek selekcjonerki” znajdą się wyjaśnienia pojęć znanych z boiska w nawiązaniu do sztuki gotowania.

W wolnym czasie wygraj torebkę!

Dla wszystkich fanek kulinarnych rozgrywek marka WINIARY przygotowała również kalendarz, czyli interaktywną aplikację, która umożliwi wysłanie znajomym zaproszenia do wspólnego spędzenia wolnego czasu w czerwcu. W końcu przygotowanie zupy WINIARY zajmuje tylko chwilę! Resztę czasu można dowolnie zaplanować i przeznaczyć np. na rozwijanie hobby, czy spotkanie z przyjaciółką. Zaproszenie przekazuje się, proponując aktywności w obrębie kilku kategorii, takich jak m.in. uroda, czy sport. Sposobów na spędzenie wolnego czasu jest wiele! Można zaaranżować z koleżanką domowy salon spa, zabrać rodzinę na spacer, zaprosić przyjaciół na wspólne oglądanie meczu. W wybranych dniach w czerwcu w kalendarzu pojawią się propozycje przepisów na zupy inspirowane kuchnią Europy.

Marka WINIARY przygotowała także wyjątkowy konkurs „Torebka za torebkę”, w którym będzie można wygrać torebki z kolekcji renomowanej marki Batycki. Aby wziąć udział w konkursie,  trzeba zakupić 3 wybrane zupy z portfolio WINIARY, zalogować się w  serwisie www.WINIARY.pl/zupynamurawie, następnie podać numery paragonów i wymyślić hasło dopingujące wybrany skład, czyli 3 zupy WINIARY, do walki o zwycięstwo.

Nowość, czyli spróbuj barszczu w kolorze murawy od WINIARY

Specjalnie dla wszystkich fanów delikatnego warzywnego smaku, marka WINIARY przygotowała nowość – zupę w kolorze murawy, czyli Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY. To delikatny krem ze szpinaku z dodatkiem cebulki, czosnku, kopru i aromatycznych przypraw. Doskonały selekcjoner wie, że szpinak to niezwykle cenny zawodnik, który zdobywa coraz większą rzeszę fanów dzięki długiej liście pożądanych atutów. Zupa to doskonały sposób na przemycenie szpinaku w diecie. Dzięki temu, z przyjemnością zjedzą go także ci, którzy niechętnie sięgają po szpinak w innej formie. Linia Bukiet Warzyw WINIARY to zupy z większą zawartością błonnika i dużymi kawałkami warzyw.

Jeden talerz zupy Bukiet Warzyw WINIARY zapewnia 12-17% dziennego zapotrzebowania na błonnik osoby dorosłej. Ponadto wszystkie zupy WINIARY nie zawierają dodatku glutaminianu sodu i konserwantów. W czerwcu każdy obiad będzie mistrzowski, jeśli rozpoczniemy go od talerza pysznej zupy pełnej warzyw!

Barszcz zielony Bukiet Warzyw WINIARY dostępny jest w sprzedaży w sugerowanej cenie ok. 3,00 zł za torebkę (43 g).

Działania PR wspierające kampanię „Zupy na murawie” prowadzi agencja Fleishman-Hillard Sp. z o.o. Kampania w mediach potrwa od początku do końca czerwca br. Stronę internetową „Zupy na murawie” przygotowała agencja Artflash Interactive Sp. z o.o.

tagi: Nestle , Winiary ,