Konkursy Producentów

Detal Koncept ogłasza konkurs na najpopularniejszy sklep sieci Groszek

Piątek, 23 września 2011
29 września rusza konkurs na ulubiony przez klientów sklep sieci Groszek w Polsce. Na klientów, którzy do 24 października oddadzą głos na swoją ulubioną placówkę czekają nagrody: bony podróżne oraz iPad. Sklep, który otrzyma najwięcej wskazań otrzyma skuter, cztery kolejne placówki - ekspresy do kawy.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy klienci sklepów Groszek, którzy za pośrednictwem SMS wyślą zgłoszenie swojego ulubionego sklepu. 24 października - ostatniego dnia zbierania głosów - do wszystkich uczestników konkursu trafi SMS zwrotny z prostym pytaniem dotyczącym sieci Groszek. Klienci, którzy odpowiedzą najszybciej otrzymają nagrody.

- To pierwszy tego typu konkurs w sieci Groszek. Przez zabawę chcemy przekonać klientów do częstszych zakupów w placówkach działających pod szyldem Groszka, a jednocześnie zachęcić ich wskazania sklepów, które ofertą i jakością obsługi wyróżniają się na rynku. Do akcji włączamy także franczyzobiorców, którzy nie tylko mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, ale również pogłębić swoje relacje z klientami, co jest niezwykle istotne w działalności handlowej - mówi Paweł Wardziński, dyrektor handlowy sieci Groszek.

Aby wziąć udział w zabawie wystarczy wysłać SMS o treści GROSZEK pod numer 71 160, po kropkach wpisując miejscowość i adres sklepu, zgodnie z przykładem: „GROSZEK.Jastków.Słoneczna 21”. Nagrodami w konkursie są bony podróżne TravelPass Plus oraz iPad Apple 16 GB. Sklep, który zdobędzie najwięcej głosów otrzyma skuter Zipp Toros F16, a kolejne cztery sklepy ekspresy do kawy Nescafe Dolce Gusto.

Groszek to ogólnopolska franczyzowa sieć samoobsługowych sklepów spożywczych. Działa od 2000 roku. Organizatorem sieci i właścicielem marki Groszek jest spółka Detal Koncept. Groszek posiada 1100 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju i stale umacnia swoją pozycję rynkową. Od początku tego roku sieć uruchomiła już ponad 100 nowych placówek.

Groszek rozwija także współpracę z obecnymi franczyzobiorcami - przygotowuje specjalne oferty cenowe oraz programy targetowe, a w programie lojalnościowym Bonus Pack przekazuje franczyzobiorcom premie pieniężne za utrzymywanie konkretnego pakietu asortymentowo-ekspozycyjnego. Dotychczas, w ramach programu sieć wypłaciła franczyzobiorcom bonusy na łączną kwotę ponad 2 mln złotych.

Groszek stawia na informatyzację placówek oraz intensywne działania marketingowe. Poprzez specjalny program magazynowo - sprzedażowy, umożliwia franczyzobiorcom kontrolę zapasów i szybki dostęp do  kluczowych informacji o sklepie, jak wartość obrotu i zysku, czy dane o liczbie klientów. Wyróżnikiem sieci jest także rozbudowana, elektroniczna komunikacja z dystrybutorem. Już ponad 75% zamówień z sieci Groszek realizowana jest poprzez elektroniczną platformę zamówień eHurtownia, głównego dostawcy sieci – spółki Tradis.

Partnerom, którym szczególnie zależy na podnoszeniu standardu sklepów i bliższej współpracy handlowej z franczyzodawcą, sieć dedykuje program „Złoty Groszek”. Za efektywne prowadzenie placówek oraz konsekwentne realizowanie standardów wyznaczanych przez sieć certyfikat „Złoty Groszek” otrzymało już ponad 50 sklepów.

Sieć Groszek wchodzi w skład Grupy Dystrybucyjnej Tradis z Holdingu Emperia.

tagi: groszek , detal koncept , konkurs ,