Z rynku FMCG

Selgros na 100 lat Dnia Kobiet

Niedziela, 21 lutego 2010 HURT & DETAL Nr 2 (48) / 2010
8 marca to w tym roku podwójne święto wszystkich pań. Tego dnia Międzynarodowy Dzień Kobiet będzie świętowany po raz setny. Z tej okazji sieć Selgros przygotowała wyjątkową ofertę dla wszystkich swoich klientek.

W promocyjnej ofercie znajdzie się szeroki wybór kwiatów, kosmetyków oraz słodyczy. Z okazji 100 lecia Dnia Kobiet Selgros zaproponuje także w wyjątkowo atrakcyjnych cenach ekskluzywne artykuły gospodarstwa domowego, sport-fitness oraz drobne damskie artykuły elektroniczne. Oferta będzie obowiązywać od 2 do 8 marca we wszystkich halach Selgros.

„Wśród naszych Klientów jest wiele kobiet przedsiębiorców. Bardzo nas to cieszy” – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu. – „W imieniu sieci Selgros życzę wszystkim Paniom szczęścia oraz wielu sukcesów.”

Dzień Kobiet ustanowiono w 1910 roku w Kopenhadze. Obecnie Dzień Kobiet jest oficjalnym świętem w prawie 30 krajach. W większości z nich tego dnia mężczyźni wręczają kobietom kwiaty. We Włoszech i Rosji panie obdarowywane są gałązkami akacji srebrzystej. Z kolei w Portugali 8 marca grupy kobiet świętują na obiadach i przyjęciach „tylko dla pań”.

Selgros Cash&Carry jest częścią holdingu transGourmet, zajmującego się sprzedażą hurtową produktów żywnościowych. W chwili obecnej działa w Polsce 12 obiektów, docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć do 20 hal. Selgros to atrakcyjne hurtowe ceny oraz bogata oferta asortymentowa. Hale otwarte są 7 dni w tygodniu. Wprowadzony w 2004 roku system HACCP gwarantuje wysoką jakość i świeżość oferowanych towarów. Wszyscy klienci już od ponad trzech lat mogą brać udział w lojalnościowym Programie Premia. Więcej informacji na www.selgros.pl

(opr. Redakcja)

tagi: selgros ,