„W tym roku z okazji Dnia Kobiet w ramach specjalnej akcji promocyjnej przygotowaliśmy dla naszych detalistów i konsumentów wyjątkowy prezent - czerwone róże składające życzenia od marki Carlo Rossi. W ciągu jednego dnia trwania akcji 8 marca rozdaliśmy tysiące róż w największych miastach Polski. Projekt okazał się sukcesem, gdyż w bardzo krótkim czasie udało nam się dotrzeć do szerokiego grona konsumentów wspierając tym samym działania detalistów, którzy na co dzień z nami współpracują umacniając pozycję marki Carlo Rossi jako lidera segmentu win stołowyc" - mówi Andrzej Studziński, starszy kierownik marki Carlo Rossi
Dodatkowo na Dzień Kobiet czerwone róże Carlo Rossi dostali goście imprezy w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny, podczas której wystąpiła światowej sławy piosenkarka jazzowa Fredrika Stahl. Kwiaty od Carlo Rossi wszędzie spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem.
(Maja Święcka)
tagi: Carlo Rossi ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
13,6 dnia – takie terminy przelewów firmy MŚP zapisywały...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...