Kampanie i Promocje

Fisiel w TV, prasie i Internecie

Poniedziałek, 14 lutego 2011
„Taki kisiel, to jest Fisiel!" - pod tym hasłem do końca marca br. potrwa kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek Delecta.

Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie i Internecie. Komunikacja kampanii została podporządkowana specyfice dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.

Przekaz skierowany do dzieci koncentruje się na zabawie i bohaterze marki - króliku Fisielu. W telewizji zaplanowano sponsoring wieczorynek w TVP1, bajek w Polsacie, Cartoon Network i Puls. W Internecie przygotowano konkurs na stronie http://www.fisielowykonkurs.pl/, wspierany kampanią spotową w Disney Channel i Disney XD.

Kampanię prasową, skierowaną do mam, zaplanowano w najpopularniejszych tytułach prasy kobiecej Tina, Przyjaciółka i Pani Domu.

(M.D)

 

 

 

 

tagi: delecta ,