Podczas wystąpienia "Od zakupów do przeżycia: Innowacyjne podejście do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych" dr Borowiński zauważył, dopamina, serotonina i adrenalina wpływają na decyzje zakupowe konsumentów. Kolor czy zapach budują doświadczenie zakupowe. Zadaniem producentów jest stworzenie warunków, które pozytywnie wpłyną na impuls konsumenta do zakupu.
Pobudzanie zmysłów konsumentów wpływa na obroty sklepów. Ich właściciele powinni zadbać o tło, dynamiczność, dźwięki, połączenie wszystkich zmysłów.Wystąpienie eksperckie, podczas którego dr Marek Borowiński opowiedział o innowacyjnym podejściu do budowania niezapomnianych doświadczeń zakupowych odbyło się podczas konferencji Innovation Day 2024.
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , fmcg , retail , konsument ,
Żabka uruchomi nowe centrum logistyczne w Kątach...
Carrefour Polska podejmuje konkretne działania, których celem...
Sprzedaż Grupy AMBRA spadła o 0,4% w ujęciu ilościowym, a...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...