W trakcie wystąpień eksperckich badacze z czołowych agencji przedstawią dane rynkowe niezbędne do podejmowania racjonalnych decyzji biznesowych. Podczas dynamicznych paneli dyskusyjnych głos oddamy natomiast praktyczkom i praktykom, którzy kształtują polską – a nieraz także zagraniczną – scenę sektora FMCG, retail i opakowań.
Tegoroczna konferencja to już 6. edycja wydarzenia jakim jest Innovation Day, którego organizatorem jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl.
Partnerami strategicznymi tegorocznej konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol i ŽEMAITIJOS PIENAS.
Podczas części konferecyjnej Innovation Day 2024 wysłuchamy w sumie sześciu wystąpień eksperckich. Joanna Rogalska i Aliaksandr Baradzin z Nielsen IQ przyjrzą się produktom przyszłości. Eksperci opowiedzią o trendach i innowacyjnych strategiach w sektorze spożywczym.
W trakcie swojej prelekcji doktor Marek Borowiński, znany także jako ShopDoctor, opowie o tym, jak neuro-merchandising, psychologia kolorów oraz hormony wpływają na emocje klientów, przekształcając zakupy w wyjątkowe przeżycia. Z kolei podczas wystąpienia eksperckiego Consumer Panel Services GfK, Szymon Mordasiewicz postara się znaleźć odpowiedź na pytanie o to, czego potrzebuje współczesny konsument.
Konferencja Innovation Day 2024 zgromadzi także praktyczki i praktyków, którzy w trakcie paneli dyskusyjnych będą dyskutować o zmianach, innowacjach i przyszłości przemysłu spożywczego, branży retail, e-commerce oraz sektora opakowań. Pełna agenda wydarzenia jest dostępna na stronie innovation-day.pl.
Konferencja Innovation Day 2024 rozpoczęła się o godzinie 9:00 w warszawskim Teatrze Kamienica. Jaki jest plan wydarzenia?
Wystąpienia eksperckie:
Panele dyskusyjne:
Innowacje vs. renowacje: Przyszłość projektowania produktów w sektorze spożywczym
ESG i przyszłość przemysłu spożywczego. Od zrównoważonej produkcji po zieloną energię
Sztuczna inteligencja (AI) i Big Data. Nowe horyzonty innowacji w przemyśle spożywczym
Innowacyjny handel. Przyszłość retailu i nowe technologie
Logistyka przyszłości. Technologiczne innowacje i zrównoważony rozwój w transporcie i magazynowaniu
Organizatorem konferencji Innovation Day 2024 jest firma Fischer Trading Group – wydawca magazynów branżowych Hurt & Detal i Food from Poland oraz serwisów informacyjnych wiadomoscispozywcze.pl i hurtidetal.pl. Partnerami strategicznymi konferencji są SIG, MAGO oraz CEDROB FOODS, a także firma A-SAFE oraz wspólny projekt producentów owoców jagodowych "Czas na polskie superowoce", Maxpol, i ŽEMAITIJOS PIENAS.
foto: mat. redakcji
tagi: innovation day , wydarzenie , fmcg , retail ,
Kto zapłaci za zmiany w podatku cukrowym? Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zwraca...
Bartłomiej Kieżun ambasadorem North Coast SABartłomiej Kieżun – dziennikarz kulinarny, autor...
Ceny w sklepach rosną wolniej, ale to jeszcze nie koniec podwyżekW październiku ceny w sklepach wzrosły średnio o 4,1% rok do...
W Polsce padnie historyczny rekord sprzedaży złotaMennica Skarbowa sprzedała w ciągu 9 miesięcy 2,1 tony...
Polacy podzieleni w ocenie badań opinii publicznejZ sondażu wynika, że nieco ponad połowa dorosłych Polaków...
Coraz mniej rolników opłaca składki w KRUSŚrednia emerytura rolnicza to dziś połowa świadczenia z ZUS...
Od 2026 wzrośnie limit zwolnienia z podatku VATPrzedsiębiorcy, których wartość sprzedaży w 2025 roku...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...