W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w jednolitrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl. Kody spod nakrętek promocyjnych napojów będzie można wymienić m.in. na takie hity, jak nagrodzony tegorocznym Oskarem The Hurt Locker - W pułapce wojny, czy nominowany do Złotej Palmy na Festiwalu Filmowym w Cannes, Broken Flowers.
Promocją objęte są napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta, Sprite w jednolitrowych butelkach. Konsumenci, aby obejrzeć film, powinni w serwisie Zapunktowani.pl wymienić kod umieszczony pod nakrętką napoju na kod dostępu, gwarantujący obejrzenie jednego filmu z kolekcji filmów Coca-Cola na serwisie iplex.pl. Można również wysłać sms pod numer 71017*, wpisując kod spod nakrętki opakowania w treść wiadomości. Kod dostępu, umożliwiający obejrzenie filmu z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, otrzymamy wówczas sms-em. Każdy kod daje możliwość obejrzenia filmu na Iplex.pl, a wybrany film można oglądać przez cały okres promocji, nieograniczoną ilość razy. W ramach usługi, dostępnych będzie 67 fabuł i jeden trzynastoodcinkowy serial (The Leverage - Uczciwy przekręt).
"Konsumenci coraz częściej korzystają z usługi filmów na żądanie dostępnych w Internecie.. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy Coca-Cola z iplex.pl i promocji: „Hity filmowe za kody", dostęp do filmowej rozrywki będzie jeszcze łatwiejszy" - mówi Maciej Klonowski, młodszy kierownik marki Coca-Cola, w Coca-Cola Poland Sevices.
Filmy za pośrednictwem serwisu iplex.pl można oglądać bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Aby cieszyć się filmami na żądanie, wystarczy szerokopasmowy dostęp do Internetu i przeglądarka internetowa.
Promocja potrwa od 15 lipca do 30 września 2010 r.
W promocji biorą udział napoje PET o pojemności 1l (Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite). Niezależnie od tego, czy na etykiecie pojawia się komunikat o promocji, każdy kod spod nakrętki napoju jednolitrowego bierze udział w promocji. Informacja o akcji promocyjnej pojawi się wyłącznie na etykiecie opakowania PET napoju Coca-Cola o pojemności 1l.
Akcja wspierana będzie kampanią w Internecie (m.in. Onet.pl, Google i Gadu-Gadu) oraz w punktach sprzedaży. Kreację przygotowała agencja McCann Erickson. Media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania w Internecie prowadzi agencja K2 Internet, a materiały POS przygotowała agencja Edelweiss. Za wsparcie PR odpowiada agencja Edelman Polska.
(Maja Święcka)
tagi: Coca-Cola ,
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Henkel odnotowała przychody...
„Z ostrożnym optymizmem patrzymy w przyszłość. Kondycja...
Herbapol-Lublin ukończył ważną inwestycję w oddziale w...
Zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna...
Z danych udostępnionych przez Ministerstwo Finansów, w...
W dużej mierze to wynik niepewności gospodarczej i rosnących...
Jak wynika z danych zebranych z 47 sądów okręgowych, w I...
Może spowodować paraliż działalności firmy,...