Kampanie i Promocje

Kącik urody marki Wilkinson

Czwartek, 15 lipca 2010
Jak pokazują statystyki latem sprzedaż produktów do golenia dla Pań wzrasta dwukrotnie. Rosnąca temperatura sprzyja odkrywaniu ciała dlatego coraz więcej pań szuka najlepszych produktów do usuwania zbędnego owłosienia. Marka Wilkinson pragnie ułatwić Polkom życie i wybór produktów idealnych dla ich potrzeb. Dlatego zgromadziła w sklepach wszystkie produkty dla kobiet zawarte
w swoim portfolio w jednym miejscu.
W maju wyróżniający się asortymentem i kobiecą kolorystyką „Kącik urody" znalazł się w sieciach Carrefour, Real, Leclerc oraz Makro. W czerwcu znalazły go klientki sieci Selgros i Intermache. Natomiast w okresie wakacji „Kącik urody" stanie w sieciach Tesco, gdzie towarzyszyć mu będą działania promocyjno-edukacyjne dla klientek.

Wilkinson od dawna dba o urodę i komfort kobiet, czego dowodzi zróżnicowana oferta produktów przeznaczonych dla pań znajdująca się w portfolio marki. Znajdziemy w niej zarówno maszynki jednorazowe, jak i maszynki systemowe (z wymiennymi wkładami).

Marka dostarcza paniom, nie tylko innowacyjnych rozwiązań, ale również pragnie zwiększać świadomości kobiet nt. zabiegów pielęgnacyjnych oraz zapoznawać je ze swymi produktami, tak by w efekcie latem z dumą mogły prezentować swoje zgrabne i zadbane nogi całemu światu.

W sezonie sprzyjającym goleniu marka zgromadziła wszystkie swoje propozycje w jednym miejscu - w „Kąciku urody". Stworzono go dla wygody pań i ułatwienia im wyboru najodpowiedniejszego dla potrzeb danej kobiety produktu.

Kącik wyróżnia ekspozycja z nowatorskimi produktami: Wilkinson Quattro for Women Bikini i Wilkinson Quattro for Women. Dodatkowo na panie czekają liczne upusty. W kąciku maszynki systemowe Wilkinson Quattro for Women Bikini i Wilkinson Quattro for Women sprzedawane są z 10% upustem, maszynki Intuition Sensitive sprzedawane są w opcji 2 wkłady + rączka gratis, wkłady Intuition w opcji  2+1 gratis.

Maszynki jednoczęściowe Xtreme 3 Beauty dostępne są w promocji 3+3 gratis, maszynki Extra3 w opcji 4+2 gratis zaś Extra 2 w wersji 10+5 gratis. W „Kąciku urody" dostępne są także pianki i żele do golenia.

(Monika Dawiec)

tagi: Wilkinson ,