Kampanie i Promocje

Nowa odsłona kultowej akcji 5-10-15 w Carrefour

Wtorek, 06 lutego 2024
W ramach wspierania oszczędzania Carrefour przygotował dla swoich klientów kolejną odsłonę swojej kultowej akcji zniżkowej. Wszyscy użytkownicy aplikacji "Mój Carrefour" przez cały luty będą mieli okazję otrzymać bony promocyjne o łącznej wartości nawet 90 złotych. Wystarczy dokonać zakupów w Carrefour za minimum 100 zł i skorzystać z rabatów 5%, 10% i 15% na kolejne zakupy.
Mimo spadku inflacji w Polsce na początku roku zwyczaj poszukiwania okazji cenowych i promocji wciąż pozostaje żywy wśród Polaków. Carrefour, będąc świadomym potrzeb konsumentów, w lutym wprowadza jedną z ulubionych akcji promocyjnych Polaków, która ułatwi planowanie domowego budżetu i zachęci do jeszcze bardziej przemyślanych zakupów.

W ramach kultowej już akcji, z której w 2023 roku skorzystało ponad 0,5 miliona klientów, Carrefour Polska umożliwia swoim klientom zdobycie kuponów rabatowych na kolejne zakupy. Warunkiem jest zrobienie zakupów wraz z aplikacją "Mój Carrefour" za minimum 100 zł. Za pierwsze zakupy otrzymują oni rabat 5% na następne zakupy, za drugie 10%, a za trzecie aż 15%. Otrzymane kupony można wykorzystać od 5 lutego do 7 marca 2024 roku, od poniedziałku do czwartku. Rabat zostanie naliczony przy zakupach za minimum 100 zł i maksymalnie 300 zł.

- Promocja 5-10-15 to jedna z najbardziej rozpoznawalnych akcji w aplikacji “Mój Carrefour”, z której skorzystało już ponad pół miliona Polaków. Kupony rabatowe, które zdobywają nasi klienci w trakcie zakupów, pojawiają się na ich kontach oraz obniżają wartość kolejnych zakupów. W przeciwieństwie do naszej konkurencji my przygotowaliśmy prosty i satysfakcjonujący mechanizm oraz sposób oszczędzania podczas zakupów, co w dzisiejszych czasach ma szczególne znaczenie  - mówi Marta Baran, Dyrektor działu zarządzania relacjami z klientem w Carrefour Polska.

Carrefour w trosce o swoich klientów przez cały tydzień oferuje im stałe akcje i rabaty na zakupy w sklepach, które pozwalają nawet całkowicie zniwelować wysokość inflacji na rynku żywności. Elementem kluczowym jest poszerzona oferta produktów marki własnej Carrefour nawet o 30% tańszych od ich markowych odpowiedników. Znajduje się w niej ponad 4000 artykułów, w tym świeże produkty z linii Jakość z Natury, wędliny z Naszej Wędzarni Carrefour i wiele innych. Klienci mogą też korzystać z 10% rabatu na weekendowe zakupy za pośrednictwem aplikacji Mój Carrefour oraz wybierać spośród 200 najtańszych produktów marek Simpl i Simpl Choice. Dodatkowo, osoby starsze otrzymują 10% zniżki na wtorkowe, a od sierpnia 2023 roku także czwartkowe, zakupy dzięki Karcie Seniora, a regularne gazetki promocyjne prezentują Super Oferty, obniżając ceny nawet o 50%.

Zakupy w ramach akcji można dokonać do 29 lutego, a kupony otrzymane przy zakupach można wykorzystać do 7 marca. Szczegółowy regulamin akcji jest dostępny na stronie https://www.carrefour.pl/lp-5-10-15.



Źródło: Carrefour



tagi: Carrefour , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,