Kampanie i Promocje

Lubella wyrusza w miasto z nową kampanią owsianki

Wtorek, 06 lutego 2024
Najnowsza kampania reklamowa marki Lubella, przypomina, że Owsianka, to połączenie wygody, pysznego smaku i pożywnych płatków owsianych! Owsianka Lubella, jako pożywna i wygodna przekąska, doskonale sprawdzi się w każdej sytuacji, niezależnie czy to w przerwie między zajęciami, w pracy czy kilka minut przed kolejnym spotkaniem.
Lubella ruszyła z nową kampanią dla wszystkich, którzy potrzebują wygodnej i sycącej przekąski. Komunikacja opiera się mocno na kanałach outdoorowych typu citylight, busbacki czy lokalizacje metra, aby trafić tym razem do tych, którzy potrzebują szybkich i pożywnych rozwiązań w przerwach pomiędzy codziennym biegiem. Owsianka od Lubelli zamknięta w poręcznym pouch’u to idealna przekąska, gdy mamy na nią jedynie chwilę i nie chcemy zwalniać tempa. Owsianka Lubella dostępna jest w trzech topowych smakach: truskawka- banan, kakao-banan i malina.

Wykorzystywane media: TV, VOD, Youtube, Kino, jakdojade, OOH: autobusy, citylight i metro   
Dom mediowy: Starcom
Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=SYjzMiyT1to

Lubella_Owsianka_spot_2.jpg


Źródło: Maspwex
Fot: mat. prasowe


tagi: Lubella , kampania , owsianka , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,