Kampanie i Promocje

„Tydzień w stylu włoskim” w Lidl Polska

Poniedziałek, 05 lutego 2024
Kulinarna podróż po smakach Włoch zaczyna się w najbliższym sklepie Lidl Polska! Aromatyczne sery, wyśmienite makarony, sosy oraz inne smakołyki prosto z serca Italii… Już od 5 lutego sieć rozpoczyna „Tydzień w stylu włoskim”, zapraszając na prawdziwą ucztę dla podniebienia. Przez cały tydzień klienci będą mogli zaopatrzyć się w ponad 100 oryginalnych włoskich produktów w atrakcyjnych cenach.
W „Tygodniu w stylu włoskim” oferta sklepów Lidl Polska zamienia się w pełen aromatów i  smaków festiwal wykwintnego makaronu, przenosząc klientów sieci prosto do urokliwych trattorii na włoskich wzgórzach. Czy to pierożki panzerotti lub triangoli z nadzieniem (7,99 zł/250 g/opak.), nadziewane gnocchi (8,99 zł/500 g/opak.), a może nowość – rozpływająca się w  ustach lasagne z serem ricotta i sosem ze szpinaku (8,88 zł/400 g/opak.)? To tylko wstęp do prawdziwej uczty! Różnorodna paleta makaronów obejmuje m.in. aż kilogramowe opakowanie spaghetti (7,99 zł/1 kg/opak.), fusilli giganti (7,99 zł/500 g/opak.), klasyczne cannelloni (5,99 zł/250 g/opak.) oraz niezastąpiony makaron lasagne (6,47 zł/500 g/opak.). Aby dopełnić kulinarne doznania, klienci Lidl Polska mogą wybierać spośród świeżego pesto (4,49 zł/90 g/opak.), toppingu do bruschetty (5,99 zł/150 g/opak.) czy różnych rodzajów pomidorów i sosów pomidorowych, które dostępne będą już od 2,99 zł.

Przechwytywanie.JPG

Ciasto, sos pomidorowy, ser… Przygotuj się na Międzynarodowy Dzień Pizzy!

Jeśli mowa o włoskich rozkoszach, to nie sposób pominąć pizzy! „Tydzień w stylu włoskim” w  sklepach Lidl Polska obejmuje Międzynarodowy Dzień Pizzy, obchodzony 9 lutego. To niezwykłe zderzenie dwóch pasji, gdzie miłość do włoskiej kuchni łączy się z radością z jedzenia jednego z najpopularniejszych dań kuchni włoskiej. Dlatego już od poniedziałku, 5 lutego, Lidl Polska zaprasza do zakupu gotowych pizz Italiamo: Prosciutto e Mozazarella czy Quattro Formaggi, w promocyjnej cenie 9,99 zł[1]/350-400 g/opak. lub równie pysznej Arrabiaty, także za 9,99 zł/400 g/opak.

a2.JPG

A może masz ochotę stworzyć własną kompozycję i wyczarować włoską pizzę jak prawdziwy pizzaiolo? W sklepach sieci dostępne będzie gotowe ciasto do pizzy z sosem pomidorowym (8,99 zł/600 g/opak.), a także szeroki wybór włoskich wędlin, takich jak salami Salsiccia (13,32 zł/250 g/opak.), Strolghino (15,99 zł/250 g/opak.) czy Ventricina (9,99 zł/100 g/opak.). Oczywiście nie można zapomnieć także o wyjątkowych szynkach – włoskiej surowej dojrzewającej aż 14 miesięcy (9,99 zł/100 g/opak.) lub Prosciutto di Parma (9,99 zł[2]/90 g/opak.). Aby podkręcić smak włoskiej uczty, Lidl Polska proponuje karczochy (9,99 zł/ 195 g/opak.), oliwki Bella di Cerignola (9,99 zł/420 g/opak.) oraz prawdziwą, włoską burratę (10,99 zł/200 g/opak.).

a3.JPG

Dolce far niente, czyli... trochę słodyczy

Oprócz aromatycznych serów, wyrazistych smaków szynek i wytrawnych produktów, Włochy nie zawodzą również w dziedzinie deserów. Lidl Polska do swojej oferty dodaje kilka słodkich nowości: desery tartufo (7,99 zł/2x100/2x90 g/opak.), kruche ciastka Bacino (11,99 zł/336 g/opak.) czy praliny z nadzieniem o różnych smakach (14,99 zł/200 g/opak.) – to wyjątkowa gratka dla miłośników delikatnych słodkości, które przenoszą nas prosto do malowniczych włoskich kawiarenek. A może są tu fani klasycznych słodyczy? Do wyboru będą mieli m.in. rozpływający się w ustach deser Tiramisu (6,99 zł/2 x 80 g/opak.) czy ten z ricottą (9,99 zł/110 g/opak.), a także rogaliki z nadzieniemmorelowym lub czekoladowym (15,99 zł/500 g/opak.). W tak szerokim spektrum produktów każdy smakosz z pewnością odnajdzie coś, co doskonale zaspokoi jego podniebienie.

4a.JPG

Rozkoszuj się włoską kuchnią w każdym kęsie, bo w Lidl Polska „Tydzień w stylu włoskim” to prawdziwa uczta dla zmysłów!




[1] 14,99 zł – cena z 30 dni przed obniżką
[2] 13,49 zł – najniższa cena z 30 dni przed obniżką




Źródło: Lidl Polska
Fot: mat. prasowe



tagi: Tydzień w stylu włoskim , Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,