Na gości festiwalu czekało 18 stref wystawienniczych, gdzie mogli zdegustować wina dostępne w portfolio TiM S.A., a także spróbować marek, które są niedostępne na polskim rynku.
Uczestnicy wzięli udział w 12 panelach szkoleniowo-degustacyjnych prowadzonych przez 6 prelegentów, wielokrotnie nagradzanych sommelierów, członków Stowarzyszenia Sommelierów Polskich oraz reprezentantów winiarni.
Na uczestników czekała również prezentacja intuicyjnego portalu sprzedaży wina – platformy eTiM oraz sekcja prezentowa, w której przedstawiono personalizowane etykiety, winietki, ozdobne kartoniki, zestawy upominkowe.
Goście mieli okazję zdegustować najwyższej jakości sery, lokalne przekąski i wędliny oraz wyborne, ręcznie robione praliny z belgijskiej czekolady.
Międzynarodowy Festiwal Wina był źródłem wiedzy i niezwykle inspirującym przeżyciem dla wszystkich gości.
tagi: festiwalwina , TiM , wino ,
Jak wynika ze wstępnych danych Głównego Urzędu...
Polscy przedsiębiorcy od miesięcy funkcjonują w...
Ceny w sklepach nie wszędzie tak samo rosną. Okazuje się...
Coraz rzadsze i obfitsze opady oraz ekstremalne...
Miniony rok znów przyniósł szereg wyzwań organizacjom...
W pierwszej połowie br. wpływy z tzw. podatku...
Blisko połowa Polaków zgłasza problem z jakością snu...
Liczba świadczeń wypłaconych przez ZUS...