Kategorie produktów

ZM Silesia – tradycyjnie na święta

Czwartek, 20 października 2022 HURT & DETAL Nr 10/200. Październik 2022
Jakich produktów szukają konsumenci przed świętami Bożego Narodzenia?

W przypadku świątecznego menu Polacy niezmiennie pozostają tradycjonalistami. Soczysta, pachnąca szynka nieodłącznie kojarzy się z sałatką jarzynową, a kabanos czy plaster aromatycznej suchej kiełbasy znakomicie sprawdza się jako przekąska przy rodzinnym stole. Coraz większą popularnością cieszą się deski wędlin, na które idealnie nadają się kiełbasy suche, jak myśliwska, czy jałowcowa, kabanosy, a także wędliny plastrowane suche, jak choćby żywiecka i krakowska.

Jak wygląda Państwa oferta na święta?

To cała linia wędlin Duda Nasze Polskie, która nawiązuje do tradycyjnych polskich wyrobów wędliniarskich. Duda Nasze Polskie to przede wszystkim kultowe smaki, tu konsumenci do wyboru mają chociażby wędliny suche, także w wersji plastrowanej, co wiąże się też z wygodą, tak ważną w tym świątecznym czasie. Niezmienną popularnością cieszy się nasza kiełbasa myśliwska, która według badań Nielsena jest najchętniej wybieraną kiełbasą w tej kategorii. W okresie świątecznym klienci będą mogli spróbować zarówno wersji tradycyjnej, jak i z grzybami oraz w wykwintnej wersji z mięsem jelenia. Tegoroczne święta to także nowości: w okresie przedświątecznym do sprzedaży trafią nowe produkty z serii Nasze Polskie, m.in. wędliny dojrzewające.

W przypadku marki Cedrob, na pewno miłym zaskoczeniem dla klientów będą produkty sous-vide – kaczka i gęś wolno gotowane.

Jak można wspierać sprzedaż w okresie świątecznym?

Oczywiście święta to także czas estetyki – świąteczne opakowania powinny być eleganckie i wyjątkowe. To zobaczyć można m.in. na opakowaniu kiełbasy myśliwskiej z mięsem jelenia ze złotymi elementami i grafiką nawiązującą do świąt. Ważne są także działania merchandisingowe, mające za zadanie skupić uwagę klienta na półce. Coraz większą popularnością cieszą się także e-booki z przepisami, które wydajemy w przypadku nowo wprowadzanych na rynek produktów. Taki e-book zostanie wydany także w okresie przedświątecznym, znajdą się w nim przepisy z uwzględnieniem naszych produktów zarówno Duda Nasze Polskie, jak i Cedrob.

Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.



tagi: ZM Silesia , tradycyjnie na święta , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,