Z rynku FMCG

POLOmarket inwestuje w chłodnictwo i poszerza ofertę

Wtorek, 05 kwietnia 2022
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket inwestuje w nowoczesne urządzenia chłodnicze i poszerza swoją ofertę. Niedawno na wyposażeniu sklepów pojawiły się lodówki typu plug-in, przeznaczone do sprzedaży produktów ultraświeżych z kategorii niemrożonych pakowanych ryb i mięsa.
Najnowsze regały przyścienne, które pojawiły się w sklepach POLOmarket, przeznaczone są do samoobsługi. Klienci znajdą w nich świeże mięso i ryby pakowane. Lodówki zostały oznaczone w specjalny sposób, dzięki czemu wyróżniają się w przestrzeni sprzedażowej sklepów. POLOmarket w pierwszym etapie wprowadził nową ofertę do kilkudziesięciu obiektów. Warto podkreślić, że sieć od początku funkcjonowania bardzo mocno stawia na ofertę produktów świeżych oraz ultraświeżych. Sprzedaż m.in. świeżego mięsa prowadzi w tradycyjnych ladach mięso-wędliniarskich z obsługą, a pod marką własną Master Fish, POLOmarket oferuje szeroki wybór mrożonych ryb i owoców morza. Wprowadzając świeże produkty pakowane, sieć wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów co do możliwości szybkich i wygodnych zakupów. Poszerzeniu asortymentu towarzyszy akcja marketingowa „Świeże mięso, świeże ryby, nic na niby!”.

Wprowadzając nowości do swojej oferty, POLOmarket postawił po raz kolejny na ich ekspozycje w oparciu o najlepsze dostępne na rynku urządzenia chłodnicze. Nowe regały zapewniają dużą przestrzeń i równomierne chłodzenie całej powierzchni ekspozycyjnej. Posiadają drzwi modularne i można je ustawiać w ciągi chłodnicze. Urządzenia pracują autonomicznie, wykorzystując przyjazny dla środowiska propan (R290). Zapewnia on o wiele lepszą wydajność, niż tradycyjne czynniki chłodnicze. Zrównoważona cyrkulacja chłodnego powietrza między półkami sprawia, że produkty dłużej zachowują świeżość, a podwójne kurtyny powietrzne wpływają na oszczędność energii. Nowe urządzenia wprowadzone przez POLOmarket mają zerowy potencjał niszczenia warstwy ozonowej i bardzo niski potencjał tworzenia efektu cieplarnianego.

Warto dodać, że POLOmarket od wielu lat inwestuje także w nowoczesne urządzenia chłodnicze zasilane CO² lub glikolem, która są zarówno energooszczędne, jak i bardzo wydajne, tym samym konsekwentnie realizując cele w zakresie ograniczania śladu węglowego.


Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczna dysponująca trzema centrami logistycznymi. Firma rozpoczynała działalność w 1997 roku z 27-mioma sklepami. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i ponad 2,5 mld obrotu netto rocznie. Sklepy sieci POLOmarket odwiedza miesięcznie blisko 9 mln Klientów. Obecnie POLOmarket daje zatrudnienie 5 500 osobom.



tagi: POLOmarket , inwestycje , sieć handlowa , chłodnictwo , ,